- Dondurma
- Tatlı
- Restoran Teslimatlı
- Express Teslimat
By Bahadır
By Bahadır Değerlendirmeler
...y
2 Hafta Önce
Ürünler her zaman tercih ettıgım ürün aslında ama bu defa atım yerıne normal künefe geldı hemen farkı ıade ettıler ve dondurma tatlı sekerı surubu her zamanki gıbı ayarındaydı teşekkürler
- Vanilyalı Dondurma655 TL
...k
1 Ay Önce
Tanecik geldi elinize sağlık
- Not availableTulumba Tatlısı
...n
8 Ay Önce
Sıcaklığı güzeldi ama tadı hiç güzel değildi porsiyon çok küçüktü hiç beğenmedik
...Y
8 Ay Önce
taze ve lezzetliydi. Teşekkürler
- Not availableHalka Tatlısı
...e
9 Ay Önce
beklediğimden daha hızlı ve taze ydi ellerinize sağlık👏👏
...r
11 Ay Önce
Cok guzeldi ellerinize saglıkk
- Not availableHasır Antep Fıstıklı Peynirli Künefe
- Fıstıklı Soğuk Bitter Çikolatalı Baklava280 TL
...r
11 Ay Önce
Künefenin tadını begenmedim fıstıklı soguk baklava guzeldi ama 2 tane fıstıklı soylemıstım biri cevizli gelmis lütfen dikkat ederseniz sevinirim
- Fıstıklı Soğuk Bitter Çikolatalı Baklava280 TL
...y
2 Hafta Önce
Fıstıklar yanmış kunefe dağılmıştı şerbet desen o kadar yoğun sekerliydiki bu defa agzımıza koyamadık halbuki turgutluda tek künefe yedıgım yer sizdiniz.
...ş
4 Ay Önce
Çok azdı
...n
6 Gün Önce
tatlı hem yanikti hem peyniri ekşiydi begenmedik
...n
1 Ay Önce
Tatlının tepsi kenarının hepsini koymuşlar üst üste katmışlar
...n
3 Ay Önce
Şerbeti baydı çöpe gitti
...r
4 Ay Önce
3 tane künefe siparişi verdim. 2’si sorunsuzdu ama 1’i alt ve üst şeklinde fazla kızarmış yani yanmıştı. Bana kalsa sorun yok ama annem yiyemedi maalesef memnun kalmadık umarım sorunumuz çözülür
...l
6 Ay Önce
Beğenmedik künefeyle alakası yok içine lor peyniri koyulmuş gibiydi tavsiye etmiyorum 👎
...r
10 Ay Önce
Aşşırı yağlı aşırı şekersizdi sanki peynirli börek söyledim. Yediğim en kötü künefe. Gidip yerinde yiyin ama asssla eve söylemeyin.
...ş
10 Ay Önce
Notum dikkate alınmamış
...r
11 Ay Önce
Özel yazıldığına aldanıp sipariş verdim fakat inanılmaz glikoz içeriyorki boğazımı yaktı. Tazelikten ve Antep fıstığı tadından çok ama çok uzak bir havuç dilimi olmuş. Maalesef son siparişim oldu. 👎

