- Ev Yemekleri
- Kebap & Türk Mutfağı
- Pide & Lahmacun
- Restoran Teslimatlı
Suadiye Hasan Usta
Suadiye Hasan Usta Değerlendirmeler
...k
2 Ay Önce
Kadıköy’ün en iyi kebapçısı.. Ayrıca ev yemekleri de çıkarıyorlar, anneminkiler gibi.. Her gün sipariş veriyorum. Teşekkürler Hasan Usta..
- 4 ÇEŞİT YEMEK600 TL
...r
4 Ay Önce
Her zamanki gibi çok hızlı ve çok iyi.
- Kuşbaşılı & Kaşar Peynirli Pide570 TL
- Sütaş Ayran (30 cl.)110 TL
...L
4 Ay Önce
Malesef ayak paça yerine kelle paça göndermişsiniz
- Ayak Paça Çorbası400 TL
- Lahmacun220 TL
...l
5 Ay Önce
Her zamanki gibi çok lezzetliydi özenli hazırlanmış ve fiyatları uygun tşkler
- Not availableKuzu Kaburga
- Sütaş Ayran (30 cl.)110 TL
...l
10 Ay Önce
Lezzetli. Kalite...
- Adana Dürüm500 TL
...C
11 Ay Önce
çok iyi f/p ın en iyisi hasan usta spesiyal
- Hasan Usta Spesiyal1.020 TL
...n
9 Ay Önce
Kokoreç ve pidelerinin hastası olarak lahmacun bizi biraz üzdü. Normalde lahmacunları da iyiydi. Ama çok sevdiğimiz bir yer olduğu için 3 yıldıza elim gitmedi.
...o
4 Ay Önce
yani gayet vadat bu puanlari nasil almis anlamadim. yeryuzunde tuz diye bir sey var arkadaslar ,corbalar cok yavan. icli koftenin tadi tuhaf .lezzet adina hicbir sey yok cok uzgunum
...R
5 Ay Önce
Künefe olmamış.Yoğun iyi olmayan yağ kokusu ve tadı var.Rengi kahve rengine dönmüş.Yani bildiğim yediğim künefe değil.Adana dürüm iyiydi.Corba icin arda kaldım
- Adana Dürüm500 TL
...s
6 Ay Önce
Pide başarılıydı ve sıcak bir şekilde geldi ama lahmacun maalesef öyle değildi
- Pastırmalı & Kaşarlı Pide570 TL
...y
4 Gün Önce
pidenin hamuru çok kalındı.
- Günün Çorbası200 TL
- Fırın Sütlaç230 TL
...a
11 Ay Önce
Hersey süper lezzetliydi 👍🏻
- Çiğ Köfte (12 Adet)300 TL
- Not availableEt Döner Dürüm (80 gr.)
- Patates Kızartması220 TL
- Ezme Salata220 TL
- Coca-Cola (33 cl.)120 TL
...u
3 Ay Önce
normalde severek yiyoruz ama bu sefer etin tadı iyi değildi
...u
5 Ay Önce
Senelerdir sipariş veriyorum, bu sefer etler çok sertti, Adana Kebapı yiyemedik,
...p
6 Ay Önce
300 metre mesafeden soguk doner getirmekte bir basari
...ı
9 Ay Önce
Üçümüz de alttan üstten gidiyoruz ayıptır demesi eski kalan çorbayımı verdiler karıştırıp lütfen ilgilenin halbuki bildiğim de bi yer ama bu yakışmadı

