- Kebap & Türk Mutfağı
- Pide & Lahmacun
- Express Teslimat
Ankara Merkez Lokantası
Ankara Merkez Lokantası Değerlendirmeler
...n
1 Ay Önce
Gayet güzel ve mezesi bol
...n
2 Ay Önce
Elinize sağlık güzel tertemiz di
- Tavuk Döner (100 gr.)490 TL
...n
4 Ay Önce
Notları her zaman dikkate alıyorlar sağ olsunlar.
- Tavuk Döner (100 gr.)490 TL
...m
6 Ay Önce
şekerpare yerine sütlaç ve sakızlı muhallebi geldi bir daha bçyle olmasın şekerpare yoksa haber verin
- Ayran (30 cl.)95 TL
- Adana Kebap850 TL
...m
8 Ay Önce
Bu restoran'ın lezzetleri bağımlılık yapıyor...
- Lahmacun (2 Adet)490 TL
- Ayran (30 cl.)95 TL
...l
1 Ay Önce
Çorba ve döner lezzetliydi fakat cam şişe su diye belirtilmesine rağmen pet şişe geldi
- Tereyağlı Mercimek Çorbası175 TL
- Menü 8350 TL
...z
3 Ay Önce
Ekranda yazandan biraz geç de gelmiş olsa güzeldi.
- Çoban Kavurma750 TL
...k
8 Ay Önce
lezzetliydi fakat fiyata gore gramaji azdi daha fazla olabilir.
- Menü 8350 TL
...L
1 Ay Önce
tavuk dürüm istedim,tavuk serviis geldi
- Sütlü Kadayıf220 TL
- Ayran (30 cl.)95 TL
...k
3 Ay Önce
Kurufasulye güzeldi ama yek kusuru etsiz olmasıydı
- Kuru Fasulye380 TL
- Pirinç Pilavı220 TL
...n
4 Ay Önce
Porsiyon iyi lezzet iyi ama paketleme çook kötü herşey akmıştı özensizdi
...t
9 Ay Önce
Döner fena değil ama parasına göre porsiyon biraz küçüktü. Yanındaki pilav güzeldi. Sütlaç çok çok kötü denemeye değmez
...l
6 Ay Önce
Notları sürekli dikkate alıyorlar. Son iki siparişte iskender eskisi gibi lezzetli değil kullandığınız yağ yada sos mu değişti bilmiyorum lütfen düzeltin.
- İskender (Et Dönerden)950 TL
...k
2 Ay Önce
tavuk doner servis söyledik fakat ekmek arasi geldi. daha fazla ucret odemis olduk.
...i
2 Ay Önce
aşırı yağlıydı beyti yerine hamur yedim hissi verdi bu güne dek yediğim kötü beytilerden biriydi. hızlı mı geldi evet hızlı geldi ama hamuru bir parmak kalınlıgındaydı :(
...r
2 Ay Önce
Sütlaç yemek istesem sütlaç söylerdim. Şekerpare söylüyorum sütlaç geliyor. Dönerin üzerinde çok yoğun baharat vardı bu bir tercih meselesidir kimi baharatlı sever kimi baharatsız. Döner tadı alamadım
...n
3 Ay Önce
et kuruydu farklı tatlı yolladırlar beğenmedim
...r
7 Ay Önce
Dürüm döner söyledim servis geldi. Sütlü kadayıfları eskiden çok iyiydi.
- Ayran (30 cl.)95 TL
...l
9 Ay Önce
Kuru fasülye tadsızdı çok sevmedim
...ü
1 Hafta Önce
Pideniz çiğ ve çok kötü acil paramın iadesini istiyorum!
...z
2 Hafta Önce
Ben su böreği istemiştim ama peynirli kol böreği gelmiş
...u
1 Ay Önce
Neyini değerlendireyim ki. Sipariş verirken 312 TL'lik tavuk döner 349 tl ye çıkıyor.Lezzet olarak hiç güzel değildi.Yemek konusunda verdiğim paraya hiç acımam ama verdiğim paraya değmezmiş buz gibi
...h
1 Ay Önce
Berbat bir daha sipariş vermem
...r
1 Ay Önce
içerisinde eti geçtim yeşillik bile yok .Kupkuru.
...l
1 Ay Önce
sipariş çok geç geldi çorba soğumuştu ve tavuk suyu ile alakası yok tavuklu ezogelin demek daha doğru olur
...u
2 Ay Önce
Özen yok lezzet yok maalesef hata yaptım
...n
2 Ay Önce
Çok kötü bir çorbaydı
...ş
2 Ay Önce
kullanılan yağdan mı yoksa etten mi anlayamadım ama tadı ve kokusu çok garipti. Yiyemedim.
- Pirinç Pilavı220 TL
...i
3 Ay Önce
Akşama kadar çalışıyoruz. 300 liraya et döner alıyoruz içinde dönerden çok ekmekle soğan vardı . Aç kaldık …
...u
3 Ay Önce
çorba soguktu

