rider-banner-icon
  • Kebap & Türk Mutfağı
  • Pide & Lahmacun
  • Express Teslimat

Ankara Merkez Lokantası

TESLİMAT
2.8 üzerinden 5 yıldız, 4000+ inceleme
İvedik OSB Mah. 21. Cad No:147*Bu restoranın adres ve onaylanmış telefon bilgileri Yemeksepetinde bulunmaktadır.
...n01.05.2026Gayet güzel ve mezesi bol
...n21.04.2026Elinize sağlık güzel tertemiz di
...n03.02.2026Notları her zaman dikkate alıyorlar sağ olsunlar.
...m19.12.2025şekerpare yerine sütlaç ve sakızlı muhallebi geldi bir daha bçyle olmasın şekerpare yoksa haber verin
...m15.10.2025Bu restoran'ın lezzetleri bağımlılık yapıyor...
...l27.04.2026Çorba ve döner lezzetliydi fakat cam şişe su diye belirtilmesine rağmen pet şişe geldi
...z26.03.2026Ekranda yazandan biraz geç de gelmiş olsa güzeldi.
...k23.10.2025lezzetliydi fakat fiyata gore gramaji azdi daha fazla olabilir.
...L30.04.2026tavuk dürüm istedim,tavuk serviis geldi
...k25.03.2026Kurufasulye güzeldi ama yek kusuru etsiz olmasıydı
...n02.02.2026Porsiyon iyi lezzet iyi ama paketleme çook kötü herşey akmıştı özensizdi
...t17.09.2025Döner fena değil ama parasına göre porsiyon biraz küçüktü. Yanındaki pilav güzeldi. Sütlaç çok çok kötü denemeye değmez
...l03.12.2025Notları sürekli dikkate alıyorlar. Son iki siparişte iskender eskisi gibi lezzetli değil kullandığınız yağ yada sos mu değişti bilmiyorum lütfen düzeltin.
...k11.04.2026tavuk doner servis söyledik fakat ekmek arasi geldi. daha fazla ucret odemis olduk.
...i10.04.2026aşırı yağlıydı beyti yerine hamur yedim hissi verdi bu güne dek yediğim kötü beytilerden biriydi. hızlı mı geldi evet hızlı geldi ama hamuru bir parmak kalınlıgındaydı :(
...r09.04.2026Sütlaç yemek istesem sütlaç söylerdim. Şekerpare söylüyorum sütlaç geliyor. Dönerin üzerinde çok yoğun baharat vardı bu bir tercih meselesidir kimi baharatlı sever kimi baharatsız. Döner tadı alamadım
...n17.03.2026et kuruydu farklı tatlı yolladırlar beğenmedim
...r01.11.2025Dürüm döner söyledim servis geldi. Sütlü kadayıfları eskiden çok iyiydi.
...l10.09.2025Kuru fasülye tadsızdı çok sevmedim
...ü16.06.2026Pideniz çiğ ve çok kötü acil paramın iadesini istiyorum!
...z08.06.2026Ben su böreği istemiştim ama peynirli kol böreği gelmiş
...u20.05.2026Neyini değerlendireyim ki. Sipariş verirken 312 TL'lik tavuk döner 349 tl ye çıkıyor.Lezzet olarak hiç güzel değildi.Yemek konusunda verdiğim paraya hiç acımam ama verdiğim paraya değmezmiş buz gibi
...h28.04.2026Berbat bir daha sipariş vermem
...r28.04.2026içerisinde eti geçtim yeşillik bile yok .Kupkuru.
...l27.04.2026sipariş çok geç geldi çorba soğumuştu ve tavuk suyu ile alakası yok tavuklu ezogelin demek daha doğru olur
...u25.04.2026Özen yok lezzet yok maalesef hata yaptım
...n18.04.2026Çok kötü bir çorbaydı
...ş17.04.2026kullanılan yağdan mı yoksa etten mi anlayamadım ama tadı ve kokusu çok garipti. Yiyemedim.
...i27.03.2026Akşama kadar çalışıyoruz. 300 liraya et döner alıyoruz içinde dönerden çok ekmekle soğan vardı . Aç kaldık …
...u03.03.2026çorba soguktu
Monday,Tuesday,Wednesday,Thursday,Friday,Saturday10:1520:00
Sunday10:0016:30

Restoran Bilgisi

*Bu restoranın adres ve onaylanmış telefon bilgileri Yemeksepetinde bulunmaktadır.

KEP Adresi: ali.tekin.3@hs01.kep.tr

MERSIS No: