rider-banner-icon
  • Kahve
  • Express Teslimat

Espressolab

TESLİMAT
3.7 üzerinden 5 yıldız, 100+ inceleme
BAHÇELİEVLER MAH. 156 CAD. IYASPARK AVAM. NO: 3 -13 MERKEZ/ ISPARTA
...a19.06.2026Matchayı güzel yapan bir yer.Tatlı çok taze ve lezzetliydi
...n15.06.2026Çok hızlı geldi lezzet iyi ama bir tanesi doyurmaz
...t14.06.2026Inanilmaz derecede müşteri memnuniyetini önemsiyorlar bu gerçekten takdir edilmesi gereken bir yön. Kafam rahat sipariş verdiğim tek yer son günlerde. Tebrikler espresso lab isparta şubesi 👏🏻👏🏻
...ı13.06.2026Ikisi de cok taze ve lezzetliydi calisan arkadaslara ozenli paketlemeleri icin tesekkur ederim
...k12.06.2026Sipariş ve ürünler zaten çok güzeldi ancak yazdığım nota karşı yaptığınız jest ve kibarlık gerçekten ağlattı🥹siparişimi hazırlayan ve süreçte eli değen herkes çok kıymetli, çok teşekkürler
...r03.06.2026BA-YIL-DIM. Isparta’da yediğim en iyi tiramisu.
...n20.04.2026Hep ozenli hazirliyorlar tesekkurler <3
...t08.04.2026Tatlıları çok iyi kahve mekanı olmasına rağmen
...t08.04.2026Çok ilgili paketleme yapıyorlar lezzetde çok iyi
...y07.04.2026siparişim hızlı geldi tatlı çok güzeldi memnun kaldım
...s02.04.2026Düzgün paketliyorlar içiniz rahat sipariş verebilirsiniz anca paketi yırtmaması kurye lazım yemeye ulaşabilmesi için
...e26.03.2026tatlıları kahveleri güzel ama fiyatlar gereksiz pahalı
...n18.03.2026O kadar kibar o kadar profesyonel bir işletme ki aldığım ürün ellerinde kalmadığı için menüden istediğimi seçebileceğim söylendi ve ekstra yanına özür için de pasta gönderildi çok çok teşekkürler
...u12.03.2026notu dikkate alıp süt eklediğiniz için teşekkür ederim keşke kuryede azıcık notu dikkate alsaydı ısrarla zile bastı
...r01.03.2026Bir zincir kahvecideki en lezzetli tatlılardı, kahvelerinin bu kadar iyi olmasını beklemiyorduk bile, paketlemesi çok iyiydi ilk kez sipariş vermiştik ama bayıldık 10/10
...u02.01.2026çok teşekkür ederim gönderdiğiniz ikramlar için ve arayıp bilgilendirdiğiniz için her şey çok lezzetli ve güzeldi
...l29.12.2025Hediye için teşekkür ederim 🤩 her şey mükemmel özellikle avokadolu sandviçe bayıldım!!
...z13.12.2025Harika bayılıyorum kahvesine ve sandeviçine tazecik hepsi kesinlikle avokadolu açmayı deneyin yok böyle lezzet
...n13.12.2025Paketleme harika, kahve harika
...i07.12.2025İkram için teşekkürler:)
...s11.08.2025Çok güzeldi. Çilek Şurubunun eklemesini söyledi ve gerçekten de eklemişler çok mutlu oldum.
...r02.07.2025 Mutlaka menüye bu anne eli değmiş gibi olan bu güzel poğaçayı lütfen koyar mısınız o kadar güzel ki size anlatamam ve yediğim tatlı aldığınız para gerçekten helal olsun çok memnun kaldım
...Ü27.06.2025Kurye arkadaşın sabrından dolayı çok çok teşekkür ediyorum sağolsun otogarın içine kadar getirdi siparişimizi
...y19.07.2025Hem kahveleri hem pastaları çok başarılıydı
...ş28.05.20261 yildizi peynir dolgulu ispanakli pogaca icin kirdim.Eskiden cok lezzetliydi.Suan tadi alakasiz :( Eski tarifi geri getirin lutfen
...t01.04.2026Brownie cheescake de acı bir badem tadı var.Yemesi hoş değil.Gerçekten tadı böyle mi bilmiyorum ama hevesle sipariş etmiştim umarım böyle değidir.
...n26.03.2026Lotus latte lotuslu değildi geçen hafta içtiğimde o lotusu hissediyodum belki yanlışlıkla sade gönderilmiş olabilir kruvasan da kalmamıştı yerine levain cookie gönderildi tadı güzeldi
...m23.11.2025Bardak kalitenizi artırmanızı tavsiye ederim. Kapak bardakta durmuyor
...ı22.05.2026Tereyağlı kruvasanları çok güzel. Bu sefer peynirli sipariş etmiştim baya kötü geldi içi hamur, peyniri hoş değil
...t21.04.2026Amerikanınız çok sertti ıce olması rağmen
Monday,Tuesday,Wednesday,Thursday,Friday,Saturday,Sunday08:3023:45

Restoran Bilgisi

KEP Adresi:

MERSIS No: 0380053784100010