- Express Teslimat
Pizza Rosso
Pizza Rosso Değerlendirmeler
...k
4 Gün Önce
lezzetliydi
- Marios Pizza (Orta)370 TL
...z
3 Hafta Önce
bu fiyata bu lezzet muhteşem di
...u
5 Ay Önce
Hafif lezzetli
- Margarita Pizza (Büyük)440 TL
...r
5 Ay Önce
Cok iyisiniz boyle devam etmelisiniz
- Turko Pizza (Büyük)540 TL
...l
6 Ay Önce
Eksiksiz sipariş müşterinin en sevdiğidir teşekkürler çalışan arkadaşlar özellikle acılıya bayıldık
- Casa Pizza (Büyük)440 TL
- Dolere La Pizza (Acılı) (Büyük)460 TL
- Mista Karışık Pizza (Büyük)540 TL
...a
10 Ay Önce
Pizza biraz tatsizdi sufle siparişten çıkarıldığı için sözüm yok onu degerlendiremem
...k
10 Ay Önce
İşte PİZZA BUDUR . Muazzam…
- Turko Pizza (Orta)430 TL
- Coca-Cola (33 cl.)95 TL
...r
10 Ay Önce
Lezzetli ve doyurucuydu, 3 kişi yerse doyabilecek büyüklükte.
- Casa Pizza (Büyük)440 TL
...n
10 Ay Önce
valla dolu dolu geliyo çok lezzetli ama yanında pizza baharatı göndermemeniz kötü oldu
...u
11 Ay Önce
Gayet güzel
- Dört Köşe Menü (Orta Boy)470 TL
...i
11 Ay Önce
Malzemesi bol, tadı güzel ve sıcak geldi. Aldığı paranın karşılığını veren işletmeler görmek güzel. Teşekkür ederiz
- Turko Pizza (Büyük)540 TL
...A
1 Ay Önce
guzeldi
...k
10 Ay Önce
fiyat biraz pahalı olabiliyor teslimat ücreti yüzünden. Ama onun dışında gerçekten çok iyi bir Pizzacı! Mazemeler herseferinde bol bol oluyor. Öneririm, deneyin derim.
...n
10 Ay Önce
fiyatına göre baya iyi hamuru inceydi ve güzel fırınlanmış
...ç
11 Ay Önce
Zeytinleri çok sertti
- Not availableCasa Pizza (Küçük)
...a
9 Ay Önce
bazlamayı pizza diye göndermişsiniz pizza demeye bin şahit ister tadı güzel olsa tamam diyeceğim tadı da çok kötü öne çıksın diye 5 yıldız verdim
...U
1 Ay Önce
zeytin çekirdeği çıktı??????????? üzücüydü
...i
4 Hafta Önce
Yediğim en yavan, tatsız pizza olabilir. Bilindik marka bozdu diye, pizzacı bulmaya çalışıyorum. Ama adam gibi pizza yapan bir yer bulamadım
...i
1 Ay Önce
Patates yumuşak ve tatsız ayrıca fotoğrafta ki tavukla alakası yok hazır nuget
...k
1 Ay Önce
Çok kuruydu
...r
1 Ay Önce
nugget lar patatesler ve soğan halkaları yanmış.kupkuruydu
...a
1 Ay Önce
Berbat hayatımda yediğim en kötü margarita pizza sırf yok çekmemek için domatesleri diri diri doğramışlar
...r
3 Ay Önce
pizza çok soğuk ayrıca 1 litrelik kola söylememe rağmen 330 ml kola göndermişler fotoğrafı da mevcut
...n
2 Ay Önce
Ürünler aşırı kalitesizdi
...U
2 Ay Önce
yemek buz gibi geldi adres yakın olmasına rağmen kesinlikle tavsiye etmiyorum soğuk geldiği için iyi veya kötü yorumunda bulunmam ne kadar sağlıklı olur bilmiyorum ama oldukça kötü
...k
3 Ay Önce
pizza garip kokuyordu ve buz gibiydi yani ılık olması kabul olurdu ama biz gibi de olmasın paketleme berbat
...k
4 Ay Önce
Kupkuru geldi pizzaya benzer çok bi yanı yoktu
...k
4 Ay Önce
Kötü baştansavma malzemeler pişmemiş. Para çöp oldu
...n
5 Ay Önce
tam 1.30 saatte geldi pizza buz gibiydi yanındaki patatesler öyle sıcak gelseydi lezzetli olabilirdi ama soğuk buz gibi bir pizza yedim
...l
5 Ay Önce
yemek fazla soğuktu çok geç geldi tadı da eskisi gibi değil

