- Pide & Lahmacun
- Express Teslimat
Dolphin Pide & Kürek Lahmacun
Dolphin Pide & Kürek Lahmacun Değerlendirmeler
...r
4 Hafta Önce
pide efsane sıcak geldi gelen kurye arkadaşta gayet iyiydi ama salata var çatal yok elimle yamak zorunda kaldım dikkat ederseniz sevinirim
...r
2 Ay Önce
Pide mükemmeldi yağmura rağmen sıcak geldi tebrik ederim
- Kıymalı Kaşarlı Pide389 TL
- Ayran (30 cl.)49 TL
...a
3 Ay Önce
kaliteli ve lezzetli
...n
11 Ay Önce
çok güzel
...n
1 Ay Önce
Lahmacun lezzeti güzel fakat hamuru pide hamuru gibiydi
...n
2 Ay Önce
ne öldürür ne güldürür
- Lahmacun235 TL
...K
10 Ay Önce
pideler sıcaktı ve lezzetliydi . ama servis yoktu. salatayı ne ile yiyeceğiz..? ayrıca salatada nar ekşisi vardı. yanında gonderebilseydiniz çok iyi olabilirdi.
- Kuşbaşılı Pide429 TL
- Sucuklu Kaşarlı Pide399 TL
...y
1 Ay Önce
4lü lahmacun sipariş ettim pide ile ayran gelmedi . Madem koymayacaktınız ne diye menü içeriğine yazıyorsunuz??
...a
5 Ay Önce
paketlenmesi kötüydü esantiyon olarak sadece salata vardı. başka yerlerdende pide aldım onların yanında pidesi küçük kaldı. kuryede geç geldi. belirtilen sürede teslim edilmedi
...l
2 Hafta Önce
yazık verdiğimiz paraya bir daha asla bu son siparişimdi ne olduğu belirsiz marka ayran birbirine yapışmış ıslak Pide bir buçuk saatte teslim edilen yemek isteyenler sipariş verebilir
...r
1 Ay Önce
Kuşbaşı kaşarlı ve kıymalı kaşarlı pide söyledim ikiside kaşarsız geldi bu iki ürün arasında fiyat farkı var bunu nasıl geri vereceksiniz? evdekiler bilmediklerinden yemeye başlamışlar
...N
3 Ay Önce
Kanat ızgara değil tavada pişirilip yollanmış beğenmedim
...l
8 Ay Önce
Bi koku vardı tadını da hiç beğenmedim
...n
9 Ay Önce
paketleme çok kötü karton buhardan ıslanmış pideler birbirine yapışmış pidelerin arasında kağıt bile yok ayran ve pide aynı poşette geldi üzücü
...i
10 Ay Önce
Açıkçası beklentimi hiç karşılamadı,tavuklar çok iyi pişmemiş özellikle kanatın içi kanlıydı ,üstelik tavuğun baharatı lezzetsizdi fesleğeni fazla kullanmışlar tadını bozmuş kızarmamıştı pilav lapaydı
...n
11 Ay Önce
eksik salata koymak ne ya kâr mı ettin şimdi
...ş
10 Ay Önce
Ödediğim paraya yazık oldu.
...k
10 Ay Önce
Midemi bozdu, azıcık malzeme koymuşlar fiyatını asla hak etmeyen ve bozuk. Salata da komple bozuk kaç haftalıksa artık.

