rider-banner-icon
  • Kebap & Türk Mutfağı
  • Express Teslimat

Adana Ocakbaşı Suadiye

TESLİMAT
4.1 üzerinden 5 yıldız, 100+ inceleme
No:15 Ayşeçavuş Cd
...u16.06.2026Mükemmel işletme bütün notları dikkate almışlar 🙏🏼🙏🏼
...l06.06.2026Yemek Sepeti indirimi olmasa sipariş verir miyim bilmiyorum ama, ürünleri çok başarılı.
...ş25.05.2026Harikaydı çok beğendim
...n29.01.2026Çok lezzetli ve güzel. Ancak yanında ki malzemeler porsiyon olmasına rağmen çok azdı. Biraz pilav ve turşu olabilirdi meselaa.
...l26.01.2026Kuzu ciğer dürüm söyledim. Her açıdan iyi. Tavsiye edilir.
...i23.01.2026Mükemmeldi. Yumuşak ve sinirsiz bir et güzel sunaklı soğan ve ince lavaş. Tebrikler
...n16.01.2026Cok lezzetli
...u13.01.2026adana dürüm gayet güzeldi
...ı11.01.2026harika
...İ10.01.2026Adana'da eskiden yapılan kebapları da bilen bir Adanalı olarak yediğim Adana kebabı beğendim . Doğru ve güzel yapılmış bir Adana kebabı . Teşekkürler
...n08.01.2026Lezzet ve malzeme kalitesi tatmin edici olmakla birlikte fiyata yansıtarak porsiyonu büyütmeyi değerlendirebilirsiniz veya siparişlerde 1,5 porsiyon seçeneği eklenebilir diye düşünüyorum. Teşekkürler.
...r21.12.2025çok lezzetliydi yine, paketleme de iyiydi. yanına ikram olarak bir şey olsa fena olmazdı biber turşusu gibi bir şeyler.
...k17.12.2025Tırnak pideyle yapılmayan Adana dürüm hiç sevmem ama sevdim bu bi ilk, ellerinize sağlık.
...ı15.12.2025Teşekkürler
...r13.12.2025Başarılı
...n11.12.2025Çok başarılıydı tekrar söyleyeceğim
...u08.12.2025Çöp şiş oldukça boldu ve güzel pişmişti çiğ köfte de oldukça lezzetliydi kullanılan kaplar da çok başarılı tek önerim çöp şişin yanında bir kaşık da olsa tamamlayıcı olarak pilav olmalı bol kazançlar
...n06.12.2025Ciğer dürüm söyledim, gerek lezzeti gerek paketleme gerek servis her şey on numaraydı. Mahalledeki en iyi kebapçı
...u05.12.2025Ciğeriniz çok lezzetliydi, notuma dikkat ettiğiniz ve ikram tatlı için de teşekkürler. Not: Ciğerler küçücüktü, biraz büyükçe doğranırsa (Diyarbakır usulü) çok daha iyi olur.Tadı daha net alınır.
...ç05.12.2025Enfesti.
...ı01.12.2025hersey harikaydi gönül rahatlığıyla sipariş verebilirsiniz
...k27.11.2025Çok lezzetli, çok iyi paketlenmis, çok hizli geldi !!! 👏👏👏
...l11.11.2025İstanbulun en iyi adanasını bir de siparişle deneyelim dedik.
...ş10.11.2025harika! zaten açıldığı günden beri defalarca gittik paket servise başlamanız efsane olmuş. yalnız adana acısız geldi, acılı acısız seçeneği koyulursa iyi olur ..
...u09.11.2025Mükemmel servis hizmet
...Ç05.11.2025Kebabın kalitesi ve lezzeti ile alakalı sorun yok ama servis edilecek 205 gr. yazıyor ya hani, işte o yanlış, paketten çıkan değil pişmemiş hali 205 gr. yani piştikten sonra geriye kalan 115-120 gr.
...z04.11.2025Hersey çok lezzetliydi ellerinize sağlık
...n04.11.2025Olağanüstü lezzetli. Paketlemeye özen gösterilmiş. Teşekkürler.
...s04.11.2025Çok hızlı ve sıcacık geldi hayatımda yediğim en iyi adana.
...n04.11.2025Etler çok lezzetliydi, paketlemeye ayrı özen gösterilmiş Teşekkür ederiz.
Monday,Tuesday,Wednesday,Thursday,Friday,Saturday,Sunday12:0022:30

Restoran Bilgisi

KEP Adresi:

MERSIS No: 0137075976100001