- Mantı
- Restoran Teslimatlı
Doyuran Etli Mantı
Doyuran Etli Mantı Değerlendirmeler
...r
5 Ay Önce
anne eli givi,
...k
6 Ay Önce
İlk siparişimdi çoook beğendim ellerinize sağlık
- Arrabbiata Mantı370 TL
...k
7 Ay Önce
cok lezzetli
- Geleneksel Etli Ev Mantısı350 TL
...t
5 Ay Önce
soyledigim saate gore cok da guzel geldi, elinize saglik fakat bazi kisimlarda bir yapisiklik vardi neyden oldugunu anlayamadim bazi kisimlar tam tane tane degildi ama olabilir, yine de gayet iyiydi
- Geleneksel Etli Ev Mantısı350 TL
...n
6 Ay Önce
Hamuru çok kalın oyuzden kıymanın tadını alamıyorsun daha ince ve küçük boyutlu olabilr
...l
1 Ay Önce
Tavuk pilav efsane. Mantıcı ama Çanakkale’nin en iyi tavuk pilavı burada diyebilirim.
- Doyuran Öğrenci Menü 2365 TL
- Doyuran Fasulyeli Pilav Menü210 TL
...ş
2 Ay Önce
mantı aynı annemin yaptığı gibi elinize sağlık 🥹
- Geleneksel Etli Ev Mantısı350 TL
- Coca-Cola (33 cl.)85 TL
- 4 Peynirli Penne199 TL
...n
3 Ay Önce
Ben pilavını tercih gayet güzeldi
...i
4 Ay Önce
Lezzeti güzel ,porsiyonu yeterliydi. Sadece bana acısı çok geldi ve sosu hiç yoktu nerdeyse bir puanı ordan kırdım. Salçalı sos olsun isterdim. Pul biber yerine nane ve sumak iyi olurdu.
- Geleneksel Etli Ev Mantısı350 TL
...k
6 Ay Önce
Yorumlardan tedirgin olmuştum. Ama haklılarmış. Öncelikle kahverengi Pesto sos beni şok etti. Bu kadar kötü olucağına düşünmüyordum. Mantının tadını bastırmak için yoğun bir ayçiçek yağı vardı.
...n
7 Ay Önce
İçerisinde et olmayan donuk market mantısını haşlayıp servis ettiniz. Tek güzel yanı mantının tane tane olup yapışmamasıydı ama ne lezzet ne et yoktu.
...e
1 Ay Önce
gelen ürün geleneksel ev mantısı tabiriyle bağdaşmayan, zincir marketlerde satılan dondurulmuş mantı. malesef..
...i
4 Ay Önce
Yoğurt çok azdı cidden sadece mantı var gibiydi önceden böyle değildi cidden çok hayali kırıklığına uğradım
...A
5 Ay Önce
Bunu yapmayı sevmiyoruz emeklerinizi tenzih ederek yazıyorum.etli ev mantısı yemedik et yerine soya vardı kıyma tadı asla yoktu.Etsiz mantı tercih edenler hiç düşünmeden sipariş verebilir.
...a
5 Ay Önce
Cok Gec geldi ve asırı hamurdu koydukları kap erimiş mahvolmuştu hiç memnun kalmadım
...r
6 Ay Önce
Berbat et tadını bırakın kokusu bile yok sadece fos bir hamur midem bulandı 2 kaşıktan fazla alamadım
...i
7 Ay Önce
Pişmanlık deneyimi bomboş hamur üzerine yoğurdu bile gramla dökmüşler inanamadık
...ş
7 Ay Önce
yoğurt ve sos hiç yok, kızartma yağı kokusu sinmiş gerçekten bu kadar kötü olabilmesi garip. lütfen Kendi ürününüzü bir kere deneyin.bitirebilecek misiniz merak ediyorum.
- Coca-Cola (33 cl.)85 TL

