rider-banner-icon
  • Tatlı
  • Waffle
  • Express Teslimat

Waffle Belçika

TESLİMAT
4.3 üzerinden 5 yıldız, 100+ inceleme
Kabakulak sokak no 1b
...n17.06.2026Buraya kesfettigim icin cok mutluyum. Eski Subeye de birebir gitmis biri olarak hizmet olsun yardimseverlik olsun cok iyi insanlar. kesinlikle birebir olarak subeye de gitmeniz taraftariyim💕💕💕
...ı05.05.2026Çıkolatası harıka hedıye ıcın tesekkurler dilimlenmiş olması ayrı guzel🌸
...u30.03.2026bir kez olsun hayal kırıklığına uğratmayan, cüzdanımı zayıflatıp beni şişiren o işletme. utanmasam her gün yerim çok güzel
...t26.03.2026Meyvesi çikolatası boldu, güzeldi. Elinize sağlık. Hediyeniz için teşekkür ederim.
...K20.03.2026hediyeniz için teşekkürler
...i10.03.2026Siparişin nesini övsem seçemedim. Hamur kıtır kıtır, meyve ve çikolata inanılmaz bol, her şey çok lezzetli. Paketleme ve ikram tam bir kadın işletmeci tatlılığında. Elinize sağlık
...n09.03.2026Normalde waffle sevmediğim halde çok beğendim meyveler taze hamuru çıtır güzeldi notumu dikkate gönderdiğiniz hediye kısaca herşey özenliydi teşekkür ederim
...r07.03.2026Waffle ve meyveler çok lezzetliydi, meyvelerde bolca konulmuştu. Küçük hediyeniz için de teşekkür ederim, bol kazançlar :)
...n03.03.2026Bu cevrede yedigim en enn iyi waffle diyebilirim resmen cikolata icinde yuzuyordu her karede meyve bayildim yani bayildim😍iki kisi de rahatca bolusebilir
...r02.03.2026Çikolatası güzeldi iki kişiye yeter meyveler tazeydi elinize sağlık
...e27.02.2026her seferinde bu kadar harika olmak zorunda misiniz🥺bayildim🫶🏻
...ı27.02.2026Müdavimi oldum. Yediğim en iyi waffle. Waffle'a çok merakı olmayan biriydim ama bunun hastası oldum cidden.
...t22.02.2026İkram çikolatalı süt için teşekkürler 🤎
...ç21.02.2026Çok güzeldii çikolatalı süt içinde teşekkürlerr:))
...a19.02.2026Dilimlenmişti waffle bayıldım buna. Soslar Lezzetliydi fındıklar tazeydi. Kakaolu süt hediye etmişler bana çok mutlu oldum emeğinize sağlık
...r07.02.2026Çook güzeldi böyle dolu dolu waffle ilk defa yedim tadı da çok güzeldi ufak hediyeniz için de teşekkürler 🙏
...z04.02.2026Tadı çok güzeldi meyveleri tazeydi çikolası akışkan ve dopdoluydu
...ı29.01.2026Waffle çok güzeldi. Çikolata inanılmaz lezzetliydi. Kesinlikle tekrar sipariş vereceğim. Ayrıca hediyeniz için de teşekkür ederim.
...t29.01.2026Teşekkürler.
...n28.01.2026cok guzeldi❤️🥹
...i22.01.2026Çok beğendik eline sağlık.
...m21.01.2026Ellerinize sağlık muazzamdı 🙃
...r14.01.2026her hafta alıyorum neredeyse çok iyi
...r13.01.2026Çok güzel kokuyor ve aşırı lezzetli 😋
...ş10.01.2026Süperdi
...N27.12.2025Ellerinize sağlık
...k15.12.2025Öncelikle hediyeler için teşekkürler wafflede gerçekten çok lezzetli ve bol malzemeliydi tek kelimeyle mükemmeldi
...ğ14.12.2025cok tazeydi 10 puan veriyorum
...R12.12.2025her zamankingibi mukemmell
...z04.12.2025hediye için teşekkür ederim
Monday,Tuesday,Thursday,Friday,Saturday,Sunday00:0002:00
Monday,Tuesday,Wednesday,Thursday,Friday,Saturday,Sunday09:0023:59
Wednesday00:0001:15

Restoran Bilgisi

KEP Adresi: opogida@hs01.kep.tr

MERSIS No: 0644093608800001