rider-banner-icon
  • Burger
  • Tatlı
  • Express Teslimat

Burger Four

TESLİMAT
2.7 üzerinden 5 yıldız, 98 inceleme
CarrefourSA Market-Lezzet Arası Restoranı (Restoran, CarrefourSA mağazasının üst katında) Koru Mah. A.Taner Kışlalı Cad. No: 4/23-24-25-26-27-28-29-30 (Arcadium A
...ş10.05.2026paketleme, yemek güzel doyurucuydu, kısa sürede geldi
...ı21.04.2026bugünkü yediğim hamburger ciddi anlamda muazzamdi gerçekten çok güzel olmuştu notlarimi dikkate aldığınız için ayrıca çok teşekkür ederim iyi ki varsınız.
...k13.04.2026Sosu ve tadi cok iyi. Porsiyonlar doyurucu
...r13.04.2026sıcak geldi, yazdığım nota dikkat edilmiş, sosları her zaman cok güzel ve helva ikram etmişler, cok teşekkür ederimm
...r30.03.2026beğendim
...ş29.03.2026Çok güzledi teşekkürler
...l27.03.2026Patatesler çok lezzetli, burger ayrı bir tat elinize sağlık, çalışanlar çok ilgili. Restoran şefimize ayrıca tşk ederim.
...a19.03.2026BBQ sosun o isli tadı tavuğun çıtırlığına çok yakışmış. Ekmeği de taptazeydi, menüdeki patatesler de gayet sıcak geldi. Kesinlikle tekrar sipariş verilir.
...n17.03.2026lezzet 10 numara, çok doyurucu
...n17.03.2026harika
...n12.03.2026gayet lezzetliydi yanında yolladığınız helva ikramı için çok teşekkür ederim böyle küçük şeyler beni mutlu eder kuryenizin ilgili tavrı için de teşekkürler umarım daha çok sipariş alırsınız
...a28.02.2026Sosu da tadı da çok güzeldi.
...r22.02.2026Aşırı doyurucuydu köftesini güvenerek içim rahat bi şekilde yedim lezzeti tadı herşeyiyle harikaydı bundan sonraki tek adresim burasıdır kessinlikle erllerinize sağlık👏🏻
...r21.02.2026Sosu boldu gayet tazeydi restorana ve kuryeye çok teşekkür ederim
...r17.02.2026Güzeldi biraz acıydı sadece. Ayrıca sipariş konusunda yardımcı olan Dilber Hanım'a teşekkürler
...r14.02.2026Hızlı sıcak ve lezzetli carrefoursaya yakışır bir şekilde ellerinize sağlık teşekkür ederim 🙏🏻
...r11.02.2026Tavuğun tadı efsaneydi sos ayarlamaları çok iyi porsiyonları kızartmaları bol tutuluyor ikramlık tatlınız için teşekkür ederim 😌🙏
...r10.02.2026Tadı, köftesi herşeyi tam ayarında ve kıvamındaydı, kaliteli hizmet için teşekkür ederim ellerinize sağlık
...r19.04.2026Cok begendim tavuk ev yapimi gibiydi
...e18.02.2026Patatesleri iyidi baya hamburgerde güzeldi beğendim alabilirsiniz
...n12.05.2026Cheeseburgerin peyniri çok küçük kendini hissetirmiyor, menüye dahil olan patates porsiyonu çok az, hamburger taze doğal bir hamburger ama pek aromatik değil. soslar ise çok güzel gelişebilicek bi yer
...z12.02.2026Öncelikle samimi çalışanlar için teşekkur ediyorum. Ancak patates kızartması yağlı ve çıtır değildi. Hamburger ekmeği yanık geldi. Ancak içeriği fena değildi. Geliştirilebileceğini düşünüyorum.
...m13.05.2026Keşke görsel paylaşabilsem. İsmini telaffuz etmek istemediğim ve lezzetini asla beğenmediğim zincir firmalardan farksız bir hamburger geldi. Hatta en azından onlar içine marul turşu bir şeyler ekliyor
...r18.04.2026Kötü burger kantin burgeri tadında, iyi servis, iyi kurye
...z12.03.2026tavuk inceydi, fazla pişmiş ve kurumuştu, bir daha tercih etmem
...n27.11.2025Köfte ince ve sertti. Patates kızarması yumuşaktı.
...y16.05.2026ekmeği bayattı köftesi çok kuruydu tat lezzet hiçbir şey yoktu bide fazlasıyla geç geldi
...e19.06.2026Bu kadar kötü yapmak için artı bir çaba sarfetmek lazım
...ç17.06.2026cheeseburger istedim içine marulla köfte koyup göndermişler sadece hayatımda gördüğüm en kötü burgerci
...a01.06.2026hayatımda yediğim en kötü hamburgerdi. yiyemedim bile, dağıldı. kesinlikle söylemeyin
Monday,Tuesday,Wednesday,Thursday,Friday,Saturday,Sunday11:0021:00

Restoran Bilgisi

KEP Adresi:

MERSIS No: 0203001707102126