- Döner
- Kebap & Türk Mutfağı
- Pide & Lahmacun
- Express Teslimat
Has Bahçe Kebap
Has Bahçe Kebap Değerlendirmeler
...k
2 Hafta Önce
Yediğim en güzel dürümdü artık favori mekanım sizsiniz ellerinize sağlık
...k
1 Ay Önce
Et döner dürüm çok güzeldi,Tombik et dönerin içeriği az geldi biraz daha fazla olabilirdi
- Et Döner Dürüm450 TL
- Tombik Ekmek Arası Et Döner400 TL
...n
1 Ay Önce
Yediğim en güzel lezzetli tavuk suyu çorbası servis süper tırtıklı pidesi harika ellerinize sağlık ilk defa dün akşam sipariş vermeme rağmen harikaydı tavsiye ederim
- Tavuk Suyu Çorbası270 TL
...k
2 Ay Önce
Harika çorbaları var yanındaki tırnak pideleri olay teşekkür ederim bu hizmet için
- Ezogelin Çorbası220 TL
...l
3 Ay Önce
Harika
- Fırında Adana Dürüm450 TL
...y
7 Ay Önce
Hızlı teslimat 🙂
- Urfa Dürüm450 TL
...l
10 Ay Önce
Harika
...k
11 Ay Önce
Çok güzeldi, teşekkürler
- Tavuk Suyu Çorbası270 TL
...r
3 Ay Önce
Her seferinde aynı yanlışı yapıyorlar. Üç acılı istiyorum ve bir tanesini acılı koyuyorlar…
...k
5 Ay Önce
Lahmacun sıcak değildi. Lezzeti önceki yediğimden bir tık daha kötüydü. Ben geç saatte sipariş verdim bunun da etkisi olabilir
...n
8 Ay Önce
Fena değil
...a
10 Ay Önce
Ben normal şiş dürüm istedim bana kaşarlı patatesli göndermişsiniz!!!
...n
9 Ay Önce
Hic guzel degildi beytisi pilavi lapa lava beyti beyti degil asla soylenmez
...N
11 Ay Önce
Kaşarlı Lahmacunu tavsiye etmiyorum.
...n
2 Hafta Önce
Berbattı ya teslimatta paket dağılmış yemek değil artık gibi teslim edildi
...z
3 Hafta Önce
rezalet yarım ekmek kime yetecek ayrıca tatsız tuzsuz .yapmayı bilmiyorsanız yapmayın
...k
1 Ay Önce
Ürün yazan içerikten farklı geldi içerisinde bir kilo patates kızartması ve kaşar ile. et şiş dürüm anlayışından uzak bir yiyecek yemek zorunda kaldım hiç beğenmedim ve et kuruydu
- Sütaş Ayran (29 cl.)95 TL
...z
3 Ay Önce
Ali Nazik söyledim hayatımda ilk kez böyle bir Ali Nazik gördüm gönderdikleri kap o kadar kötü ki yemek içiçe geçmiş
...u
4 Ay Önce
Arkadaşlar kesinlikle buradan söylemeyin tüm gelen siparişler berbat soğuk tatsız tuzsuz inanın pişman olacaksınız
...h
6 Ay Önce
yağlı aşırı tuzluydu okadar geç pişirildi ve elime geç ulaştı ki keşke iptal edebilseydim Tam2.5saat boyunca yemeği bekledim çöpe attım sipariş yönetme beceriniz yoksa neden online çalışıyorsunuz?
...ı
8 Ay Önce
Yani çorba çiğ mercimek pişmemiş malesef :(
...n
8 Ay Önce
Eksik ürün geldi
...u
10 Ay Önce
Güzel bir lahmacun yiyebilirdik şayet 25 dakika gecikmeli soğuk gelmeseydi.Yine de ustanın eline sağlık.
...z
10 Ay Önce
Yapış yapıl geldi bi kutuya koymamışlar çok kötü
