- Tatlı
- Restoran Teslimatlı
Niğde İnci Profiterol
Niğde İnci Profiterol Değerlendirmeler
...u
1 Hafta Önce
Her zamanki çok güzeldi tadı ve tazeydi.
- Profiterol (20 Adet)699 TL
- İnci Bombası Bardak Profiterol (Büyük Boy)300 TL
...n
1 Ay Önce
Rica ediyorum şu çikolatayı ayrı gönderin, böylece içi hiç yumuşamamış olur. Kıtır olmayınca tadı kaçıyor.
- Not availableİnci Bombası (Küçük Boy)
...n
1 Ay Önce
çok güzeldi ilk defa söyledik çok memnun kaldık
- Profiterol (15 Adet)549 TL
...z
1 Ay Önce
Valla soğukta o kadar yol gelen profiterol çıtır çıtırdı şok olduk hep öneriliyordu ama bu kadar beklemiyoduk bayıldım.
- Profiterol (12 Adet)459 TL
...ş
2 Ay Önce
kalite
...n
2 Ay Önce
Kurye on numaraydı iyi ilgilendi
...l
2 Ay Önce
çok beğendim gerçekten tadı çok güzel ve kurye de güleryüzlüydü ☺️
- İnci Bombası Bardak Profiterol (Büyük Boy)300 TL
- Niğde Gazozu (25 cl.)50 TL
...y
2 Ay Önce
çok taze ve hızli kibar bir satıcı cok leziz
- Profiterol (12 Adet)459 TL
...k
2 Ay Önce
Hamurundan kremasına her şey çok lezzetliydi. Kampanyalar arttırılabilir.
...n
2 Ay Önce
Yıllardır en sevdiğim lezzet zaten.inanılmaz hızlıydı hemen geldi çok teşekkürler
...u
3 Ay Önce
Çok güzel 💜
...k
3 Ay Önce
Hızlı ve taze geldi
...m
3 Ay Önce
Çok güzel çok kaliteli
...r
3 Ay Önce
Çok güzelll
- Profiterol (15 Adet)549 TL
...r
3 Ay Önce
Her zaman alıyorum ve öneriyorum ürün taze geliyoo
- Profiterol (18 Adet)639 TL
...r
4 Ay Önce
Çok tazelerdi ve çikolatatası çok güzeldii tavsiye ederimm
- Profiterol (18 Adet)639 TL
...n
4 Ay Önce
Gayet güzeldi
...u
5 Ay Önce
Çok güzeldi 💜
...z
6 Ay Önce
Siparişim hızlı geldi, taze ve lezzetliydi. Tesekkur ederim.
...n
7 Ay Önce
Bayıldım tek kelime ile mükemmel taze çıtır çıtırdı çok güzeldi
- Profiterol (18 Adet)639 TL
...k
7 Ay Önce
Zaten çok tatlı bi işletmeee sürekli dükkana gidip alıyorum ilk kez eve söyledim elinize sağlık süpersiniz. 30 dk içinde geldi💖💖💖
- Profiterol (12 Adet)459 TL
...r
9 Ay Önce
Sadece cikolata sosunun kalitesi icin bile tekrar tekrar yenebilen bir lezzet. Isletme sahiplerinin de islerine verdikleri ozverileri taktir edilesi. Emeğinize ellerinize sağlık 🫠
...t
9 Ay Önce
gayet guzel teslimatta hızlı
...u
1 Hafta Önce
Niğde deki inci profiterol daha güzel
...ü
1 Ay Önce
Sosu puding gibi beklentimi karşılamadı, yine de iyi teşekkürler
...ş
2 Ay Önce
her zaman alıriz ama gittikçe düşüncelerim olumsuz olmaya başladı çikolatası akmış ve bildiğiniz pazar poşetine koyup göndermek nedir böyle bı firmaya hiç yakıştıramadım
...r
9 Ay Önce
Yani maşallah çok kibarsınız kuryedeki adam ayrıca çikolata sosu değil puding dökmüşsünğz
...ç
2 Hafta Önce
çikolata sosunun yerine puding koymuşlar onu da suyla yapmışlar profiterol desen o da ayrı vaka aşırı kötüydü 1 yıldızı çileklere ve ıslak mendilin kokusuna veriyorum bide yorum yazabilmek için vasat.

