rider-banner-icon
  • Express Teslimat

Helvacı Ali

TESLİMAT
3.9 üzerinden 5 yıldız, 500+ inceleme
3805. Sokak No:7D
...R23.06.2026hakikaten güzeldi....Hayırlı işler
...n09.06.2026çok lezzetliydi elinize sağlık
...Ç28.05.2026Sürekli hem evde hem yerinde severek yiyoruz.Her çeşidi farklı güzel helvaların pişman olunmayacak tek yer.
...l15.05.2026Mükemmell
...l13.05.2026her ürünü deniyorum gerçek anlamda lezzet ve hacim olarak hakkıni veriyorlar tşkler 10 yıldız ⭐⭐⭐⭐⭐⭐⭐⭐⭐⭐
...n08.05.2026Çok hızlı ve güzeldi ama keşke üstüne tahin atıldığını yazsaydınız :(
...z02.05.2026çok hızlı geldi biz çok beğendik
...a28.04.2026Hızlı teslimat için teşekkürler
...Ş19.03.2026Mimükemmel
...n12.03.2026Güzeldi beğendim
...n07.03.2026Her zaman sipariş ediyoruz ailecek çok beğendiğimiz bi yer
...n22.01.2026ektra menüye sade dondurmada ekleseniz çok iyi olur tekli dondurma alamıyoruz
...n22.01.2026ekstra dondurma ekleyin menüye lütfen
...r09.01.2026Favori tatlımız oldu
...ç22.12.2025fena
...n17.12.2025Buradan sürekli alışveriş yapıyorum umarım lezzeti ve profesyonelliği bozulmaz
...r15.12.2025Her siparişimde çok güzel geliyor. Kesinlikle tavsiye ederim.
...r16.11.2025harika ötesiiii
...n11.11.2025restoranı beğeniyorum pldukça iyi
...ı02.10.2025tadi cok iyi, cok kisa surede geldi ellerinize saglik
...ç28.09.2025mis gibi
...n25.09.2025her zaman düşünmeden sipariş ettiğim yer seçenklere dondurma ve kaymakta ekleyebilirseniz çok seviniriz
...r25.08.2025mecburen 5 yıldız verdim yorumum görünsün diye daha once istedimde cok guzeldi tazeydi bu sefer 2 gunluk taş gibi irmik yollamışsınız yedikten sonra rahatsiz etti hepsinide yemedik asla almam dhaa
...i11.08.2025Ölürsem vasiyet ettim eşime bu helvadan alıp dağıtması için mükemmel.
...n09.08.2025Her şey çok güzeldi elinize emeğinize sağlııkk <3
...a21.07.2025Başarılı tavsiye ediyorum
...ı05.07.2025lezzetli güzel sıcak geldi. helva deyince 1 numara
...m03.07.2025Harika harika harika ötesi.. antep fıstıklı ve klasik denedik üst üste sipariş verdik ocağımıza helva ağacı diktiniz ama olsun helal olsun
...u07.01.2026Evet lezzet olarak gayet güzel ancak büyük boy algısı çok farklı bu yüzden yorum yazıyorum sipariş edecekler büyük düşünüp, büyük beklemesin.
...l26.11.2025Dondurmalar erimiş geldi ve öyle hiç güzel olmuyor
Monday,Tuesday,Wednesday,Thursday00:0002:00
Monday,Tuesday,Wednesday,Thursday,Friday,Saturday,Sunday11:0023:59
Friday,Saturday,Sunday00:0002:30

Restoran Bilgisi

KEP Adresi:

MERSIS No: