- Dünya Mutfağı
- Pizza
- Express Teslimat
Koru Cafe
Koru Cafe Değerlendirmeler
...n
1 Hafta Önce
Gayet lezzetli ve yeterli porsiyon
- Not availableGünün Menüsü (Çorbalı)
...n
2 Hafta Önce
Cok basariliydi
- Not availableGünün Menüsü (Çorbalı)
...u
1 Ay Önce
güzel çorbaydi çok sevdim
- Domates Çorbası160 TL
...ı
2 Ay Önce
Güzelll
- Kaşarlı Tost300 TL
...ı
2 Ay Önce
Hep bunu yiyorum..
- Fettuccine Alfredo450 TL
- Meyveli Soda (20 cl.)60 TL
...ı
2 Ay Önce
Bayılmak... harikaaa ama sanki porsiyonu gitgide küçülüyor yapmayın!
- Tavuklu Wrap420 TL
...ç
4 Ay Önce
Hemen hemen bütün öğle aralarımda gerrk gittiğim gerek sipariş verdiğim şahane yer. Günlük çıkan yemekleri çok lezzetli. Menüdeki diğer ürünlerin de her biri birbirinden iyi. Tertemiz misler gibi.
...n
4 Ay Önce
Her zamanki gibi lezzet gayet iyiydi
...t
5 Ay Önce
Yıllardır değişmeyen bir lezzet tiramisu gerçekten afiyetle yedik diğer tatlıları ve yemekleri denemek için mutlaka uğrayacağız
- Not availableTiramisu
...ş
5 Ay Önce
Güzel ama porsiyonları cok az
...ç
9 Ay Önce
her öğle aramda bıkmadan yediğim güzel cafe. yemekleri çok lezzetli bunun da yanında son derece hızlı gönderim de yapıyorlar. ellerinize sağlık
...l
9 Ay Önce
siparişlerim sıcak geldi tadı güzeldi tavsiye ederim,10 numara 5 yıldız
- Peynirli Omlet340 TL
- Kıymalı Menemen435 TL
- Mevsim Salata300 TL
- Soda (20 cl.)60 TL
...ı
8 Ay Önce
Bayıldım sıcacıktı gayet de büyüktü porsiyonu ellerinize sağlık
- Fettuccine Alfredo450 TL
...ç
10 Ay Önce
ÇOK İYİ ŞEKİLDE GELDİ AYRICA TAD OLARAK DA EFSANE BİR YER
...m
1 Ay Önce
çorbanın içine yemek koyulmuş gönderilmiş bu şekilde bir teslimat hiç hoş degil . kıtır ekmek kalmadıysa göndermeyin.
...ı
4 Ay Önce
Sucuklu kaşarlı gözleme söyledim öncelikle göz doyuruyordu ve oldukça büyük porsiyondu bunun için teşekkürler ancak kullanılan sucuk kalitesi şüpheliydi ve yağ oranı bir tık fazlaydı. Hızlı ve sıcaktı
...z
7 Ay Önce
Çok katıydı çorba değil yemek gibiydi
...t
4 Gün Önce
Kötü
...k
1 Hafta Önce
bazlama kaşarlı tost sipariş ettim hiç beğenmedim
...L
3 Hafta Önce
Siparişlerim teslim alamadığım için değerlendiremiyorum
...ı
5 Ay Önce
Bir tosta 350₺ verdiğinizde sucukların piliç olmasını istemezsiniz. Ayrıca ben bir sucuğun ilk defa bu kadar ince kesilebildiğini gördüm tebrikler.
...z
5 Ay Önce
Çatal kaşık konulmamış ,mağdur olduk
...m
5 Ay Önce
Çikolatalı pastayı da denedim çok kötüydü. çöpe attık. Mois pastası çok güzel keşke sipariş ekranında olsa :)
...m
5 Ay Önce
Pastanın kalitesi çok düşmüş %99 kremşanti kek yok gibi bişiydi begenmedim tekrar tercih etmem
...K
5 Ay Önce
Domates çorbası favorim her zaman söylüyorum. Ama tost kötüydü, çıtır çıtır bir tost bekliyordum ama yumuşak bir sandeviç yedim adeta, içerisindeki sucukta salam vari bişeydi güzel bir sucuğa benzemiy
- Domates Çorbası160 TL
...u
6 Ay Önce
Aşırı kötü aşırı tostun içinden siyah yanmış sert sert şeyler çıktı ve dana sucuk diyorlar tavuk sucuk koymuşlar kessinlikle önermiyorum
...n
6 Ay Önce
Ekmeksiz menemen gönderilmiş ayrıca içinde kıymayı seçerek ancak buluruz
...i
7 Ay Önce
porsiyonlar cok kucuuk
...n
8 Ay Önce
sipariş gec gelmesine ragmen gonderdikleri çorba yarısından daha azdı soğuktu yemekte soğuktu ve günün tatlısı olarak üzüm gonderdikleri için şok oldum . teşekkürler .
...ğ
3 Ay Önce
Çorba gelmeyen günün menüsü ilk defa görüyorum ve porsiyon çok küçük ama servis hızlıydı

