rider-banner-icon
  • Dünya Mutfağı
  • Pizza
  • Express Teslimat

Koru Cafe

TESLİMAT
3.7 üzerinden 5 yıldız, 1000+ inceleme
Üniversite Mah. Milli Egemenlik Cad. No:46/1*Bu restoranın adres ve onaylanmış telefon bilgileri Yemeksepetinde bulunmaktadır.
...n09.06.2026Gayet lezzetli ve yeterli porsiyon
...n02.06.2026Cok basariliydi
...u17.05.2026güzel çorbaydi çok sevdim
...ı26.03.2026Güzelll
...ı26.03.2026Hep bunu yiyorum..
...ı26.03.2026Bayılmak... harikaaa ama sanki porsiyonu gitgide küçülüyor yapmayın!
...ç13.02.2026Hemen hemen bütün öğle aralarımda gerrk gittiğim gerek sipariş verdiğim şahane yer. Günlük çıkan yemekleri çok lezzetli. Menüdeki diğer ürünlerin de her biri birbirinden iyi. Tertemiz misler gibi.
...n05.02.2026Her zamanki gibi lezzet gayet iyiydi
...t23.01.2026Yıllardır değişmeyen bir lezzet tiramisu gerçekten afiyetle yedik diğer tatlıları ve yemekleri denemek için mutlaka uğrayacağız
...ş15.01.2026Güzel ama porsiyonları cok az
...ç19.09.2025her öğle aramda bıkmadan yediğim güzel cafe. yemekleri çok lezzetli bunun da yanında son derece hızlı gönderim de yapıyorlar. ellerinize sağlık
...l12.09.2025siparişlerim sıcak geldi tadı güzeldi tavsiye ederim,10 numara 5 yıldız
...ı15.10.2025Bayıldım sıcacıktı gayet de büyüktü porsiyonu ellerinize sağlık
...ç06.08.2025ÇOK İYİ ŞEKİLDE GELDİ AYRICA TAD OLARAK DA EFSANE BİR YER
...m26.04.2026çorbanın içine yemek koyulmuş gönderilmiş bu şekilde bir teslimat hiç hoş degil . kıtır ekmek kalmadıysa göndermeyin.
...ı17.02.2026Sucuklu kaşarlı gözleme söyledim öncelikle göz doyuruyordu ve oldukça büyük porsiyondu bunun için teşekkürler ancak kullanılan sucuk kalitesi şüpheliydi ve yağ oranı bir tık fazlaydı. Hızlı ve sıcaktı
...z28.10.2025Çok katıydı çorba değil yemek gibiydi
...t18.06.2026Kötü
...k12.06.2026bazlama kaşarlı tost sipariş ettim hiç beğenmedim
...L01.06.2026Siparişlerim teslim alamadığım için değerlendiremiyorum
...ı22.01.2026Bir tosta 350₺ verdiğinizde sucukların piliç olmasını istemezsiniz. Ayrıca ben bir sucuğun ilk defa bu kadar ince kesilebildiğini gördüm tebrikler.
...z16.01.2026Çatal kaşık konulmamış ,mağdur olduk
...m07.01.2026Çikolatalı pastayı da denedim çok kötüydü. çöpe attık. Mois pastası çok güzel keşke sipariş ekranında olsa :)
...m02.01.2026Pastanın kalitesi çok düşmüş %99 kremşanti kek yok gibi bişiydi begenmedim tekrar tercih etmem
...K01.01.2026Domates çorbası favorim her zaman söylüyorum. Ama tost kötüydü, çıtır çıtır bir tost bekliyordum ama yumuşak bir sandeviç yedim adeta, içerisindeki sucukta salam vari bişeydi güzel bir sucuğa benzemiy
...u07.12.2025Aşırı kötü aşırı tostun içinden siyah yanmış sert sert şeyler çıktı ve dana sucuk diyorlar tavuk sucuk koymuşlar kessinlikle önermiyorum
...n30.11.2025Ekmeksiz menemen gönderilmiş ayrıca içinde kıymayı seçerek ancak buluruz
...i21.11.2025porsiyonlar cok kucuuk
...n22.10.2025sipariş gec gelmesine ragmen gonderdikleri çorba yarısından daha azdı soğuktu yemekte soğuktu ve günün tatlısı olarak üzüm gonderdikleri için şok oldum . teşekkürler .
...ğ09.03.2026Çorba gelmeyen günün menüsü ilk defa görüyorum ve porsiyon çok küçük ama servis hızlıydı
Monday,Tuesday,Wednesday,Thursday,Friday,Saturday,Sunday09:0021:00

Restoran Bilgisi

*Bu restoranın adres ve onaylanmış telefon bilgileri Yemeksepetinde bulunmaktadır.

KEP Adresi:

MERSIS No: 0580073883700001