- Pizza
- Express Teslimat
Sbarro Pizza
Sbarro Pizza Değerlendirmeler
...K
Dün
s
...ı
1 Ay Önce
Gayet iyiydi
- 2 Orta Pizza Fırsatı590 TL
...ğ
2 Ay Önce
Sıcacık ve hızlı bir şekilde geldi her zamanki gibi sbarro harikasın lezzete zaten diyecek yok helal sertifikalı olması da ayrı bi cezbediyor ✨
- 2 Orta'lı Menü660 TL
...n
3 Ay Önce
Kurye beyfendiye ilgi ve alakası için teşekkür ederim
...u
4 Ay Önce
hiç istediğimiz gibi gelmedi patatesler ve pizzalar yanmış Bir şekildeydi 5 yıldızı herkes görsün diye verdim verdiğiniz paraya değmez
...k
5 Ay Önce
20 dk içinde sorunsuz şekilde geldi siparişimmm
...e
6 Ay Önce
On numara kurye çok anlayışlı pizza mük sadece birazı soğuk geldi
- 2 Orta Pizza Fırsatı590 TL
...r
10 Ay Önce
güzel lakin birazcık yagsız olsa tadından yeme yanında yat🥰🥰🥰
...l
10 Ay Önce
sadece biraz soğuk geldi geri kalan da bir sıkıntı yok elinize emeğinize sağlık
- Orta'lı Menü370 TL
...R
11 Ay Önce
Pizza ve patates çok lezzetliydi
- Muhteşem 3'lü Orta Menü495 TL
...n
1 Yıl Önce
Sbarro Türkiye’nin en iyi pizzalarını yapıyor
- 2 Orta'lı Menü660 TL
...i
3 Ay Önce
Lezzetli, ürün sıcak ve hamuru iyiydi
- 2 Orta'lı Menü660 TL
...ş
3 Ay Önce
Hızlı tam zamanında geldi
...n
11 Ay Önce
herşey çok güzel sıcacık ama, tatlının yanında kaşık çatal, kolanın yanında bardak ve ıslak mendil gönderseniz daha iyi olur. kolayı kafama diktim tatlıyıda parmakla yedim...
- Coca-Cola Fırsatı (Pro Gamer Menü)410 TL
- Garlic Sos30 TL
...r
1 Ay Önce
yemek cok hizli geldi ama soguktu
- Tereyağlı Fırın Patates (Büyük)95 TL
...t
7 Ay Önce
Kreamlını tadı kötüydü tatsızdı ve yanında ne çatal ne kaşık gönderildi
...k
11 Ay Önce
Pizza güzel ama mantar ekleyin diye ücret ödememe rağmen eklenmemesini anlamadım. Makarna da güzeldi fiyata göre ama tavuk eklemenizi öneririm
...r
11 Ay Önce
Yeşil biber istemedim yeşil biber koyulmuş
...ı
2 Ay Önce
Patatesi hiç iyi değil soyulmamış bile özel sos dediğiniz bunu
...b
8 Ay Önce
Tadı normal... ve mayonez, ketçap yok? Ketçap veya mayonez için neden 16 lira ödeyeyim??!!
...n
2 Ay Önce
patatesin rengi tadı bir değişik pizza iyi
- Orta Boy Bol Etli Pizza (31 cm.)345 TL
...n
8 Ay Önce
Mantar olmasa demiştim mantar konulmuş dikkat edin lütfen
...ı
11 Ay Önce
Pizzanın ortasına malzeme koyulmuş kenarları 3 parmak boş. Verdiğim paraya etmez.Tadı güzel
...n
1 Yıl Önce
Pizza normaldi wrap çok kötüydü
- Sbarro® Süper Ekonomik Menü300 TL
...n
1 Hafta Önce
hiç güzel değildi
...ğ
1 Ay Önce
Bir dahakine ıslak mendil koyarsanız çok sevinirim
...z
2 Ay Önce
Hayatımda yediğim en berbat pizzaydı.açar açmaz koku geldi tavuk kokuyordu pizzanın tadı garipti ve dağılmıştı bu şekilde kokmuş bi yemeği göndermekten hiç utanmıyor musunuz?
...k
2 Ay Önce
Pizzaların köşeleri çok yanmış şekildeydi böyle olmasını beklemiyordum tekrar burdan sipariş vermeyi düşünmüyorum farklı bir tat vardı beğenmedim
...n
2 Ay Önce
Ekstra 2 adet sos sipariş vermeme rağmen 1 adet sos gönderildi diğer garlic sosun ücreti alınmasına rağmen gönderilmedi
...ş
2 Ay Önce
Çok ama çok kötü pizza soğuk geldi sorun kargovuda değil restoranta ketçap mayonez yoktur hiçbegenmedim



