- Dondurma
- Dünya Mutfağı
- Tatlı
- Express Teslimat
Mado
Mado Değerlendirmeler
...u
6 Ay Önce
Sütlaç taze ve lezzetliydi.Ama kurye kaba ve agresifti kat çıkma yasağımız var diye sinirlendi ama yinede teşekkür ederiz
- Fırın Sütlaç365 TL
...l
8 Ay Önce
Kazandibi gibi kazandibi en iyilerinden biri
...l
8 Ay Önce
Her zaman lezzetlidir
...n
10 Ay Önce
Patatesli gözleme çıtır çıtır taze ve sıcak geldi yanında mezeleri ile su böreği biraz soğuk ve bayatlı ama yine de güzeldi
...t
1 Hafta Önce
Çukulatalı dondurma çok kötü kakaolu dondurma olmuş , diğer çeşitler başarılı 👍
- Mado Sade Dövme Dondurma (120 gr.)220 TL
- Kat Kat Artan Tatlar Dondurma600 TL
...r
2 Ay Önce
Farkı pastalar geldi
...n
11 Ay Önce
Siparişim hızlı geldi tşkler, ancak siparişimde ÇİLEKLİ PASTA sip.verdiğimden farklı geldi, elinizde o an tükendi ise bana sorarak hareket etmeliydiniz ama siz tercih etmycğm başka pasta gönderdiniz.
...r
11 Ay Önce
Açıklamada külah koyun diye belirtmeme rağmen maalesef gelmedi
...N
9 Ay Önce
Yüksek ücretler
...u
3 Hafta Önce
2bin lira verip dondurma alıyorsunuz. Dondurma bu mevsimde soğuk zincirsiz geliyor. Getirilen poşet sıkıntılı.
...r
1 Ay Önce
Ben tadını beğenmedim
...l
3 Ay Önce
Çatal kaşık istememe rağmen koyulmamış onu da geçtim çorba bütün salataya her yere dökülmüş nasıl bir paketleme bu içerisinde çorba kalmamış her yer mahvoldu
...I
7 Ay Önce
Mado gibi her gün tatlı üreten & satan bir yerden sipariş veriyorsun 3 parça şöbiyete 350TL Para ödüyorsun tatlının içinden fıstık kabuğunun yarısı çıkıyor..Yerken farketmesen diş kırma vb. garantili.
- Not availableMado Cevizli Baklava
...n
8 Ay Önce
Tavuk şiş porsiyon çok küçük, yanında ekmek bile yok. Salatanın sosu bile eklenmemiş. Neredeyse 2k para verdik. Hiç beğenmedin.
...l
10 Ay Önce
Maalesef dondurma erimiş halı yok
...k
10 Ay Önce
pizza küçük ve pahalı
...a
10 Ay Önce
gonderdikleri çilekli pasta bozuktu aradigimda yemek sepeti ile çözüm süreci oldugunu söylediler ve çözüm için yardımcı olmadilar Md yardimcisi hnm ilgili degildi ve tavrı hiç hoş degildi
...n
10 Ay Önce
Hangisini tarif edeyim bilemiyorum..Fıstıklı şöbiyet mayalı şerbetli bir tatlıydı sanki kocaman ekmek gibiydi, cevizli baklava bayattı, fıstıklı dolama şerbetsiz ve kuruydu, midye desen aşırı şerbetli
...l
11 Ay Önce
Daha once borek siparisi vermistim ve bayatlamis eksimis borek gonderilmisti. Bugun ise dondurmalarina guvenerek kesme karisik dondurma siparis verdim. Dondurma da ekşimiş bozulmus geldi. Inanamiyorum
...r
11 Ay Önce
Mozaik pastayı küflü göndermeye utanılmıyor sanırım. Çöpe attık.

