rider-banner-icon
  • Mantı
  • Express Teslimat

Lezzet-i Aşk Mantı & Yağlama Evi

TESLİMAT
3 üzerinden 5 yıldız, 100+ inceleme
İğdeağacı Sk. Gümüşpınar Mahallesi İğdeağacı Sokak No 37 Daire 10 Kartal / İSTANBUL
...r01.03.2026Yağlama gayet güzel ikinci siparişim fakat yoğurt komple dökülmüştü bi öncekinde böyle bi sorun yaşamamıştım fakat tekrar olmasını istemem yoğurdun konulduğu kabın streçlenmesini tavsiye ederim
...t30.11.2025Oldukça lezzetli yapıyorlar. Sanki aileden biri yapmış gibi.
...z28.11.2025İkramlar icin tesekkurler
...n27.11.2025Çok lezzetliydi
...z04.11.2025Elinize saglik. İkramlar icin tesekkurler.
...t23.10.2025Ürün olağanüstü lezzetli. Ürünü sağlayan restoran ürünü hazırlıyorZ i. Ancak 1 saate yakın kurye bekliyor. Sizce bu adaletli bir sistem mi? Saatlerce kurye beklemek zorunda mı hem biz hem restoran?
...k20.10.2025Gerçekten lezzetli ve tad uyumu çok güzel. Ellerinize sağlık.
...t14.10.2025İlk defa denememe rağmen kayseri yağlamasına bayıldım.Yanında gönderdiğiniz kek ve su için teşekkür ederiz.Ellerinize sağlık.
...i12.10.2025Allaahımmm harika yağlamalar enfeess
...y08.10.2025Cok cok cok cok iyiydi. Cok lezzetliydi. Ellerinize saglik 🙏🏻
...u29.09.2025Daha lezzetli çok az şey yemişimdir tavsiye ederim
...n17.09.2025Gerçekten lezzeti ve malzemesi tam yerindeydi. Lezzetin yanında notları dikkate alarak ilgilendikleri için +5 yıldız daha verebiliriz :)
...n13.09.2025Çok beğendim elinize sağlık
...ç27.07.2025Geldiği gibi bitti. Mükemmeldi. İkram içinde teşekkür ederiz
...k03.09.2025İstanbul’da gerçekten başka yer aramaya gerek yok Kayseri’ye gitmeye hiç gerek yok :) Uzun zamandır yiyorum lezzet hep aynı teşekkürler…
...n20.08.2025Sicacik ve hizli geldi, cok lezzetliydi cidden. Ikramlariniz icin de ayrica tesekkur ederimm 💕
...n15.08.2025Denemek için aldım iyi ki almışım sıcacık geldi beklediğime değdi
...u10.08.2025Zirvede olduğunuz için yorumu geç görebilirsiniz:) herşey mükemmeldi açıkçası ilk kez sipariş verceğimiz için tereddüt ettik ama mahçup olduk bu lezzet karşısında. İkramlar için teşekkürler:)
...n06.08.2025Geçen sefer siparişte yanlışlık olmuştu eksik gelmişti bu sefer telafi etmek için bir sürü şey gönderip tatlı bir not birakmislar. Yaglamaya diyecek yok zaten nerdeyse her hafta sipariş ediyorum.
...n02.08.2025hayatımda yediğim en lezzetli yağlama olabilir. ellerinize sağlık
...z28.07.2025çok lezzetli idi
...n08.07.2025Yaglama ilk kez yedim ve cok sevdim. Tahmin ettigim kadar agir bir yemek degilmis gayet lezzetliydi. Yogurdu da guzeldi. Ikram icin tskler
...i01.07.2025İnanılmaz iyi! Yağlama rüya gibi, hayatımda yediğim en iyi şeylerden biri. İkramlar da bir o kadar lezzetli, ve soğuk su gönderiyorlar bu nasıl bir inceliktir. Diyette olmasak her gün sipariş veririm.
...z01.07.2025Çok lezzetliydi ellerinize sağlık ikram için de teşekkürler ❤️
...E26.06.2025Harbi çok iyiydi. Eve söylenmez yağlama diyerek sipariş verdim fakat mükemmeldi. Yağlamam geldiğinde kesinlikle bu adreste olacağım. Elinize sağlık, iyi çalışmalar dilerim.
...r29.11.2025İlk kez Kayseri yağlaması yemiş bulundum ama beklentimin altında kaldı.
...ğ12.07.2025İkinci söyleyişim maalesef ilki mükemmeldi ama iki inanılmaz kötüydü.
...ş08.11.2025Sonunda gerçek ve bol kıymayla yapılan bir ürün yedik. Çok lezzetliydi. Sıcak ve hızlı geldi. Yanında gönderdiğiniz hediyeler için de çok teşekkür ederiz
...n19.09.2025Yoğurt patlak kapım bile yoğurt oldu.sarımsaksız istedim sarımsaklı yoğurt geldi.yağlama pakette dağılmış
...K26.06.2025Yoğurt yok çatal bıçak yok sadece yağlama dağılmış şekilde birde ikram gofret
Monday18:3023:45
Tuesday17:3023:59
Thursday18:1523:30
Friday18:3023:30
Sunday10:3023:59

Restoran Bilgisi

KEP Adresi:

MERSIS No: