rider-banner-icon
  • Pilav
  • Restoran Teslimatlı

Sokak Pilavcısı

4.2 üzerinden 5 yıldız, 100+ inceleme
Söğütlü Mah. Fatih Sultan Mehmet Cad. No : 1
...n20.06.2026En sevdiğim pilavcım
...N08.05.2026Gayet güzeldi.
...r07.05.2026Oğlumun favorisi hem çok lezzetli hem çok hızlı
...n05.05.2026İlk defa denedim lezzetliydi elinize sağlık
...n02.05.2026güzeldi fiyattı da uygun
...K16.02.2026güzel
...r06.01.2026Hızlı ve lezzetli 👌🏻
...n27.11.2025Çok güzel
...z10.11.2025notumu dikkate alıp istemediğim malzeme yerine tatlı göndermeleri çok mutlu etti beni :) böyle düşünceli işletme görmeyeli uzun zaman olmuştu. yemeğin sıcak ve lezzetli olmasından ayrıca memnun oldum
...ç19.10.2025her şey 10 numaraydı notu dikkate aldıkları için teşekkür ediyorum
...k21.09.2025Muhteşem bir lezzet herkese tavsiye ederim
...n08.09.2025güzeldi
...a31.08.2025Menünde tatlı yoktu ama sağolsunlar tatlı bile koymuşlar pilavın tadı enfesti turşusuna diyecek yok zaten
...n26.08.2025Hızlı servis, fiyatına göre gayet güzel. Teşekkürler.
...z03.07.2025notu dikkate alarak göndermişler bu civarda bu restoran dışında böyle dikkat eden ve lezzetli tavuk pilav yapan yok elinize sağlık😄
...y24.06.2025Esnaf olarak sürekli tercih ettiğim bir mekan.. Ustası kaliteli ayrıca kurye cok hizli teslimat yapiyor.. Düşünmeden siparis verebilirsiniz..
...n18.06.2026fena değil
...n18.06.2026fena değildi
...r06.11.2025Pilavınız güzel fakat biraz yağlı ama sütlacınız güzel
...u09.06.20261,5 porsiyon söylememe rağmen 1 porsiyon geldi ve notta nohut olmasın diye belirtmiştim nohutlu geldi.
...i08.04.2026Kurye yavaştı.. çok bekledik yakın olmasına rağmen..
...n09.11.2025Siparişim çok geç geldi. Lezzet olarak güzeldi .
...u09.09.2025Sürekli sipariş verdiğimiz yer ama ilk defa böyle bi kurye siparişi getirdi. Bi sıkıntın derdin olabilir ama bunu müşteriye yansıtıp fişi atar gibi vermesi, teşekküre karşılık vermemesi hoş değil…
...s09.06.2026Son zamanların en çok kötü ürünüyle karşı karşıya kaldık paket sıfır
...u01.05.2026Kuru fasulye bu zamana kadar yediğim en lezzetsiz fasulyeydi
...k24.01.2026Yemeğiniz 10 numara 5 yıldız kuryeniz asabi gergin tripli puanı kuryeden dolayı kırdım artık sizden sipariş vermeyeceğim sizden devamlı müşterinizi kaybettiniz ALLAH’a emanet ol
...N07.12.2025Çok geç geliyor ve Sipariş Eksikti Tek beğendiğim şey Kuryenin Üslubu.
...i13.11.2025Yemek tam 1 saat 20 dakkada geldi . Kurye bir kat yukarı çıktı diye ufflayıp pufluyordu . Kapıda anlamsızca bi rollenmesi vardı . Bir daha burdan birşey sipariş vereceğimi sanmıyorum .
...ş12.11.2025Tavuklar su çekmiş tiftik tiftik değil büyük parça halinde geldi.Pilav lapa lapa gerçekten önceki siparişlerim ile uzaktan yakından alakası yok.
Monday,Tuesday,Wednesday,Thursday,Friday,Saturday11:0023:30
Sunday13:3023:30

Restoran Bilgisi

KEP Adresi:

MERSIS No:

Satıcı Ticari Unvanı

Sait Kalaycı

Sokak Pilavcısı