- Döner
- Express Teslimat
Bazuka 01 Döner
Bazuka 01 Döner Değerlendirmeler
...ı
4 Ay Önce
mükemmeldi fiyatına göre boyutu iyiydii tavuk tadı ve sos güzeldi
- Bazuka XXL Tavuk Döner Dürüm (180 gr.)400 TL
...a
6 Ay Önce
son zamanlarda yediğim en lezzetli 🐔 dönerdi 👍🏻
- Mega Tavuk Döner Dürüm (Jumbo)320 TL
...l
9 Ay Önce
Gecenin Bu Saatinde Cok Hızlı Teslimat Güler Yüzlü Bir Kurye Ve Tadı Güzel Bir Döner Kazancınız Bol Olsun🙏🏽
...n
5 Ay Önce
beğendim
- Klasik Tavuk Döner Dürüm (80 gr.)230 TL
...i
1 Yıl Önce
cok ekmek tadı qldim
...n
2 Ay Önce
Patates kızartması direkt çiğdi, sarımsaklı mayonezde normal bi mayonez kesinlikle op değil
- Bazuka XXL Tavuk Döner Dürüm (180 gr.)400 TL
...n
9 Ay Önce
sosu tavuğu ve lavaşı beğenmedim
...r
10 Ay Önce
Biber göndermeyi unuttunuz galiba
...y
2 Ay Önce
180gr bazuka dönerin 150gramı lavaştan ibaret , turşu desen tatsız tutsuz
...a
2 Ay Önce
aşırı aşırı tuzlu
...u
2 Ay Önce
yediğim en kötü dönerdi
...n
2 Ay Önce
Notlara dikkat edilmemiş döner yanıklarla dolu
- Coca-Cola (33 cl.)90 TL
...ç
2 Ay Önce
Bu firmanın yemek sepetindeki görselleri yekmek veya dürğm görselleri gerçeği yansıtmamaktadır.görselde Başak’a elimize ulaşan başka .
...u
2 Ay Önce
ebat olarak küçük sos olarak çok kötüydü. midem yandı
...a
3 Ay Önce
Siparişim yarım saat olmadan geldi. Ama dönerde patates kızartmasıda buz gibiydi. Patates bayattı . Ve ayrıca garip bir şekilde balık kokusu vardı . Maalesef yiyemedim. Bir daha tercih etmem
...n
3 Ay Önce
Kurye fazla para aldı paramızı geri atın 2 defa çekti
...ş
3 Ay Önce
Dönerim lavaşı yanık geldi tavsiye etmem.
...n
3 Ay Önce
yemek kuru ve soğuktu kaşar tadı yoktu yanına patates kızartması istemiştimgelmedi zaten
...r
4 Ay Önce
Baya kötüydü yediğim en kötü hemde yemedim zaten tavuk kuru sos yok patates soğuktan kemik oldu son siparişti
...n
6 Ay Önce
Tek kelime ile rezaletti hem soğuktu hemde ne tadı vardı ne tuzu sadece lavaş yedik bildiğiniz kesinlikle önermiyorum
...k
6 Ay Önce
Bu kadar mı kötü olur tabuk etini ısıtıp göndermişsiniz ve her zamankinden daha az kalmışsınız lavaş hamur gibi be daha da sayabilirim sizleri tüketici haklarına şikayet edeceğim
...r
9 Ay Önce
Tatlı gelmedi parates te dönerde soğukdu ilk ve son şiparişimdi 55 lirada haram olsun o sizden çıkar :)
...a
10 Ay Önce
biber için ekstra para veriyoruz ona rağmen biber koymuyorsunuz.
...z
10 Ay Önce
45 dakikaya bir Dürüm hazırlamak tamamen skandal! Dürüm içeriğini tarif bile etmek istemiyorum büyük pişmanlık yaşıyorum o kadar!
...ı
10 Ay Önce
Sarımsaklı mayonez yok jumbo olmasına rağmen çok az ve küçük boy geç geldi
...a
5 Ay Önce
Sadece lavaş yedik valla aldığınız parayı haketmiyorsunuz

