- Kebap & Türk Mutfağı
- Pide & Lahmacun
- Express Teslimat
Şölen Çorba
Şölen Çorba Değerlendirmeler
...n
7 Ay Önce
Her ne kadar restoranta gittiğimizde daha farklı lezzet bulsak da yine de eve gelen serviste fena değildi
- Kelle Paça Çorbası300 TL
...i
5 Ay Önce
İki defadır aşure istediğim halde birinde sütlaç birinde zerde gönderdiniz . O aşureyi kaldırın madem yoksa . Tavuk antrikot her zamanki gibi başarılı . Ama kelle paça kötüydü . 3 puan tavuk için
- Tavuk Antrikot365 TL
...t
4 Ay Önce
lezzetler başarılı paketleme güzel teşekkürler
- Sütlaç150 TL
- Yaprak Ciğer420 TL
...n
6 Ay Önce
Hizli teslimat, corba lezzetliydi
...ş
9 Ay Önce
İyidi gerçekten
...I
11 Ay Önce
Öncelikle işletmeniz hayırlı olsun,çorbanızı beğendik gayet sıcaktı ve kokusuzdu, fakat bebeğime içirmek için sipariş etmiştim çok acıydı, tercihe göre yaparsanız daha iyi olur
- Kelle Paça Çorbası300 TL
- Sütlaç150 TL
...z
11 Ay Önce
hayatımda yediğim en güzel köfteydi lütfen bozmayın
- Yarım Ekmek Arası Izgara Köfte250 TL
...z
11 Ay Önce
Güzel Lezzetli Sunum Çok İyi Kaçmamışlar Tabak çanaktan ciğer bi tık kurumuştu ince kesim olduğu için onun haricinde gayet iyi pilavından soğanına kadar 5 yıldız
- Yaprak Ciğer420 TL
...k
11 Ay Önce
kelle paça çorbası şimdiye kadar yediğim en acı, en yağlı, en az etli çorbaydı. acılığından sadece etlerini yedim çorbayı yiyemedim. mercimek çorbası, köfte ve ciğer güzeldi. çorba yanında ekmek yoktu
...n
3 Hafta Önce
ayran gelmedi
...N
1 Ay Önce
Restoranta ekmek göndermeyin dememe rağmen ekmek geldi
...r
6 Ay Önce
Gelen çorba ile alakası yok
...y
6 Ay Önce
Çorba sıfır tat. Ciğer yanmış ve ekmek bayat olarak geldi.
...ş
7 Ay Önce
3 tane köfte koymuşsunuz küçük küçük çorba zaten tadı çok kötüydü. Köfte ekmek kötüydü aşırı bol soğan vardı ekmek arası soğan yedim yandı içim BİRTEK HIZLI GELDİ
...r
7 Ay Önce
Özellikle not yazıyorum üstüne basa basa söylüyorum asla dikkate alınmıyor açar açmaz berbat bir koku vurdu resmen direk çöpe attım.
...k
11 Ay Önce
120 tl salata ufacık paket Soğansız istenen ekmek arası ama soğanlı
...a
8 Ay Önce
Aşırı derecede kötüydü hayatımda içtiğim en kötü çorba lütfen isminizin hakkını verin beyrana pirinç basmışsınız kelle paçada sinir et doluydu. Ve Arnavut çiğeri belli öğleden kalma yani. Tatlınız iyi
- Zerde150 TL

