- Tatlı
- Express Teslimat
Boston Drink & Dessert
Boston Drink & Dessert Değerlendirmeler
...n
2 Gün Önce
Bir çikolata bir tatlı nasıl bu kadar lezzetli olabilir ya inanılmaz güzeldi bayılıyorum buraya
- Profiterol550 TL
- Brookline560 TL
...m
3 Hafta Önce
tatlılarınızın hepsi cennetten bir hediye gibi ama bu tatlının içindeki dondurmadan dolayı çikolata hemen donmuştu o yüzden dondurmasız olanlardan devam
- Springfield560 TL
...k
1 Ay Önce
Süper.
- Pancake Fondue950 TL
- Crepe Fondue600 TL
...ş
3 Ay Önce
En fes bir tatlı geldi, sıcaktı, bol bol yetti teşekkür ederim All in one tatlımız
- All In One2.450 TL
...k
6 Ay Önce
çikolatası çok bol gelmişti ve çok lezzetliydi notları dikkate aldığınız için teşekkürler harika bi lezzet
- Crepe Fondue600 TL
...i
7 Ay Önce
Cidden çok ilgili bir dükkan her konuda çok yardımcılar tatlılarıda çok lezzetli
...k
10 Ay Önce
Teslimat süresinin fazla olması dışında çok güzel
- Boston City580 TL
...k
11 Ay Önce
Donar diye düşünmüştüm aksine çok akışkandı bayıldım
- Mini Spoonful640 TL
...i
6 Ay Önce
Lezzet mükemmel ama fiyat çok be
- Spoonful Chocolate1.150 TL
...n
8 Ay Önce
Çikolatası çok güzeldi ancak içindeki meyve oranı çok azdı
...u
10 Ay Önce
Cheesecake tat olarak boyut olarak oldukça tatmin ediciydi,ancak biraz dağılmış ve rastgele konulmuş gibi duruyordu. Sosu da lezzetli ve yeterliydi. Elinize sağlık.
- Boston Sans Cheesecake550 TL
...ı
6 Ay Önce
ürün gayet güzel ve taze ama aynı tatlı çayırova gebzede 150 lira daha ucuz? yani bu kadar fark gerektirecek bir konumda oturmuyoruz bence biri beni bilgilendirsin bu kadar fark neden var
- Pancake Mix580 TL
...k
3 Ay Önce
Harikaydı nota dikkat ettiğiniz için teşekkürler
- Basic Cup540 TL
- Mini Spoonful640 TL
...n
4 Hafta Önce
Üstü donmuş, içinin kreması katılaşmış ve verilen parayı asla halletmiyor. Berbat ve bu kalitesizliğe rağmen çok pahalı, haram etmemek elde değil
...r
2 Ay Önce
Tadı inanılmaz kötü çok dandik bir tatlı ve 500 lira yani insaf süpermarketten hazır tatlı alın aynı şey
...ı
3 Ay Önce
Bence siz en iyisi paket servisleri için çikolataya bir çözüm bulun taş gibi yiyoruz
...i
3 Ay Önce
Bisküvi yerine krep kırığı koyun demiştim her yere sadece bisküvi parçası koymuşsunuz??? Krep kırığı içerikte yazıyor koymamışsnız bile güya notlar dikkate alınıyor
...ş
5 Ay Önce
2 kere sipariş verdim ilkinde erimiş çikolatalı güzeldi ikinci siparişte arasında dondurma olan bir ürün geldi çikolata donmuştu ve sağ arka üst ve alt olmak üzere 2 diş dolgumu kırdım
...a
7 Ay Önce
hayatımda harcadigim en kötü 495 liraydı. koyduğunuz çikolata 20 gramdan fazla değildir. paketin dibini kazıdım ona rağmen çikolataya erisemedim. pankekin tadı aşırı kötüydü. bu sondu.
...e
8 Ay Önce
Tek kelimeyle hayal kırıklığı ,tatlı yemek istemiştim ama meyveli gofret gelmişti resmen kaşıkla bile parçalanmıyordu yiyemedim ,okadar ücret ödüyoruz cidden haktır ya asla tavsiye etmiyorum
...n
10 Ay Önce
2 adet fondue sipariş ettim birisi gelmedi
...z
11 Ay Önce
Kreması bozuktu, keki çok azdı. Diğer şubelerden yediğimle alakası bile yoktu.
...a
5 Ay Önce
resmen buzluktan çıkarıp göndermişler dondurma gibi geldi rezillik bu paraya bu hizmet..
...n
5 Ay Önce
Kötü
...u
5 Ay Önce
Taş gibi geldi buz gibi geldi ayıp ya 1,5 saatte eksi derece havada hiç getirmemeliydiniz yenmedi yani çöp
...n
6 Ay Önce
Lotus Biscoff tatlının dondurması erimiş şekilde geldi, Beyaz çikolatanın iç dolgusu tatsızdı.
...z
6 Ay Önce
Bu sefer bir yıldız resmen taze hazırlamak zor gelmiş buzluktan çıkarıp yolamişsiniz çok ayıp buz tutmuş kalıp geldi
...y
10 Ay Önce
Siparişimiz geldi fakat tüm çikolataların kapakları açılmış hepsi birbirine karışmıştı. Son 2 siparişimde aynı durumu yaşıyorum. Tekrar sipariş vermeyeceğim.
...n
11 Ay Önce
Öncelikle çok geç geldi 1 saatten fazla sürdü gelmesi. Bu fiyata göre beklentim daha yüksekti pankekli olanı satın aldım içine pankek değil kemalpaşa koymuşlar çok kuru ve ağır geldi beğenmedim

