rider-banner-icon
  • Döner
  • Pide & Lahmacun
  • Restoran Teslimatlı

Acaip Soslu Döner

3.7 üzerinden 5 yıldız, 100+ inceleme
1331. Sk. 45/c
...l16.06.2026Abi siz bu işin ustasısınız helal olsun cidden,et ne kokuyordu ne de soğuktu.10 yıldız olsa 10 yıldız verirdim.Sağolun işiniz rast gitsin,kuryeniz de kibardı🙏🧿
...n14.06.2026Sıcacık geldi
...y06.06.2026döner sıcak geldi soğan halkaları her zamanki gibi sıcacık ve taze
...ş17.04.2026gayet hızlıydı döneri zaten efsane
...k14.04.2026güzel sos
...n31.03.2026Elinize emeğinize sağlık hayatımda yediğim her zamanda memnun kaldığım döner ☺️
...ş29.03.2026Mükemmeldi gerçekten tat mükkemmel bayıldım
...ç29.03.2026geceleri her zaman sipariş verdiğim yer güzeldi hep tercihimsiniz elinize sağlık
...k18.03.2026sosuna bayılıyorum
...k12.03.2026eti kezzetliydi miktarı azfı ekmek taze ve sipariş istediğim gibi geldi güzeldi
...n21.02.2026lezetli ve sıcak geldi hızlıydı kurye eti de iyi pişmişti güzeldi pilav üstüydü birazcık ekmeği az geldi ekmeğin lezzetini sosluydu güzeldi gayet kuryede güler yüzlü samimi bir arkadaştı
...y26.01.2026Hep sıcak geliyor ve çok lezzetli
...u15.01.2026sıcak ve hızlı geldi tadı da bir o kadar iyiydi
...u15.01.2026lezzetli ve hızlı
...u15.01.2026denemenizi tavsiye ederim
...ı29.12.2025Çok hızlı geldi sıcaktı, lezzetliydi severek yiyorum.
...n30.11.2025İndirimli olması çok iyi
...u10.11.2025Number 1
...m28.10.2025Elinize sağlık sıcak ve çok güzel di...
...y28.10.2025çorba harikaydı bayıldım resmen her gece sipariş vermeme rağmen dürümleri taze ve lezzetli geliyor kurye bahram beye teşekkür ederim cok hızlıydı
...m04.10.2025Elinize emeğinize sağlık sıcak ve tam zamanı nda geldi teşekkür ederim.
...r01.09.2025lezzet güzel bu şekilde devam
...n23.08.2025Çok iyi, burayı çok seviyorum da minimum sepet ücreti çok yüksek ya
...u20.08.2025Sipariş sıcacık geldi çok iyiydi
...i17.08.2025Her şey mükemmel ve lezzetli
...u07.08.2025patatesler biraz daha taze veyahut kıtır kıtır olabilirmiş çok düz bir patates kızartması. Onun dışında herşey güzel.
...n07.08.2025Çok iyi fakat Sultangazi'deki şubenize gittim, tabeleda "JetSos" yazıyordu. Bildiğin farklı mekandı yani. Neden böyle anlamadım. Yemeksepeti'nde farklı isim kullandığınızdan mı kaynaklanıyor?
...u06.08.2025Gene harika bir menü ve çok güzel bir lezzet!
...u03.08.2025Hayatımdaki yediğim EN LEZZİZ DÖNER! ellerinize sağlık parmaklarımı yalarken buldum kendimi!
...n28.07.2025İlk siparişimdi ve gerçekten çok memnun kaldım. Döner sıcacık ve bol malzemeliydi, sosu harikaydı. Ellerinize sağlık, artık favorilerimdesiniz!
Monday,Tuesday,Wednesday,Thursday,Friday,Saturday,Sunday00:0005:00
Monday,Tuesday,Wednesday,Thursday,Friday,Saturday,Sunday10:3023:59

Restoran Bilgisi

KEP Adresi:

MERSIS No:

Satıcı Ticari Unvanı

Hüseyin Terim

Acaip Soslu Döner