- Döner
- Restoran Teslimatlı
Paşa Döner
Paşa Döner Değerlendirmeler
...n
1 Hafta Önce
çok güzeldii
- Öğrenci Menü325 TL
...z
2 Hafta Önce
Efsaneydi
- Pepsi (1 L.)150 TL
- Tam Ekmek (110 gr.) & Patates Menü480 TL
...Ş
3 Hafta Önce
Ürünüm gelmedi iptal edildi
...k
5 Ay Önce
İlk defa bir paşa döner Şubesi'nde sıcak patates ve çıtır ekmek görüyorum ellerinize sağlık
...u
6 Ay Önce
muhtesemsiniz bu işi yapıyorsunuz tam istediğim gibi ve ozellikteydi tebrik ederim
...u
6 Ay Önce
pörfekt süper ötesi
...u
6 Ay Önce
geçen Üsküdar'a gitmiştim ordaki paşa döner bana bı garip geldi burası çok güzel yapıyor güzel pişiriyor döneri
...u
7 Ay Önce
siparişim biraz geç geldi ama sıcacık ve güzeldi çok beğendik
...u
7 Ay Önce
tek geçerim telefonle bile sipariş verirken çok kibar konusuyorlar tebrik ederim
...u
8 Ay Önce
Çavuşbaşına değer katıyorsunuz
- Tam Ekmek (110 gr.)335 TL
...u
8 Ay Önce
Çok hızlı geldi ve sıcaktı tek kelimeyle harika soslu lavaşıda baya iyi
- Tam Ekmek (110 gr.)335 TL
...u
9 Ay Önce
Sanırım sarışın bıyıklı kuryeniz yeni başladı işe benim paketlerimi hep o getirsin
...u
9 Ay Önce
Gerçekten mülkemmel yediğim en güzel dürüm
- Üç Çeyrek Ekmek (90 gr.)275 TL
- Pepsi (25 cl.)75 TL
...u
9 Ay Önce
severek söylüyoruz hemen geliyor ve sıcak sıcak yiyoruz
- Üç Çeyrek Ekmek (90 gr.)275 TL
...u
9 Ay Önce
yeni soslu lavaşi çok beğendim
- Üç Çeyrek Ekmek (90 gr.)275 TL
...u
11 Ay Önce
bence ismi değişmeli efsane döner olmali
...u
11 Ay Önce
heryerde soslu döner yiye yiye artık midesiz kaldım gerçekten sırf tavuk yemek istiyorsanız paşa döner
...u
11 Ay Önce
mükemmel ötesi 1 yıldız verenleri anlamıyorum keyfi veriyorlar sanırım
...z
7 Ay Önce
İçeceğe dikkat edilebilir
- Tam Ekmek (110 gr.)335 TL
...r
1 Ay Önce
1 saat 20 dakikaya geldi
- Öğrenci Menü325 TL
...k
5 Ay Önce
Teşekkürler
...r
6 Ay Önce
Fena değil
- Tam Ekmek (110 gr.)335 TL
- Gurme Lavaş Döner Orta (105 gr.)310 TL
...m
1 Hafta Önce
Tavuk yanıktı
...r
2 Hafta Önce
Ekmeği çok kızartmışsınız kıtır kıtırdı yiyemedim resmen
...a
3 Ay Önce
hizmet sıfır kuryeler para üstü vermemek için yok diyorlar biraz diretiyorsun motorda var diyorlar sizi dişarı cagırıyorlar kendi hatallari buyüzden sıfır puan
...a
3 Ay Önce
bence döner olarak çok iyi severek yiyoruz ailecek ama insanlık olarak sıfırlar agır hastam var diye ufak bir icada bulundum gelen kurye arkadaştan restoran kuryeyi olmasına rağmen olmadı paşa döner


