- Kebap & Türk Mutfağı
- Pide & Lahmacun
- Restoran Teslimatlı
Sampi Pide
Sampi Pide Değerlendirmeler
...m
3 Ay Önce
Elinize emeğinize sağlık teşekkürler 😊
- Beyaz Peynirli Pide285 TL
- Pepsi (33 cl.)80 TL
...i
3 Ay Önce
Mükemmel bir lezzeti yıllardır pide yiyorum böylesine denk gelmemiştim
- Kaşar Peynirli Pide330 TL
...n
4 Ay Önce
Bilerek 5 yıldız veriyorum üste çıksın diye gelen pide sipariş çorba olmuştu resmen bütün etler dağılmış pidenin başı ortası sonu ayrı yerlerde rezalet bi teslimattı
...Ş
4 Ay Önce
Uzun zamandır yediğim en lezzetli pideydi.
- Mantarlı Domatesli Biberli Kaşarlı Pide320 TL
...n
7 Ay Önce
Kıymalı çok lezzetliydi o maydanozun ağızda bıraktığı tat ve kıymanın yanmadan kavrulması çok lezzetli bir tat oluyor ellerinize emeğinize sağlık
- Samsun Pidesi (Kapalı Kıymalı)390 TL
- Kaşar Peynirli Pide330 TL
...m
10 Ay Önce
Elinize emeğinize sağlık teşekkürler 😊
- Kuşbaşılı Kaşarlı Pide (Açık)460 TL
- Pepsi (33 cl.)80 TL
...y
5 Ay Önce
airfryer ile ısıtmak zorunda kaldık lezzet çok iyi ama soğuk be usta üzerindeki kaşar donmuş yani
...ı
7 Ay Önce
Pideyi 3. Katta bana teslim etmesini söylediğim halde şirketin girişinde güvenliğe bırakıp buraya bıraktım demiş. Güvenlik yukarı çıkarmanız gerek demiş ona rağmen buraya bıraktım bırakmış gitmiş.
- Ayran (28,5 cl.)65 TL
- Patatesli Pide (Kapalı)260 TL
...ş
4 Ay Önce
Ekşimiş ürünle yapılmış pide yolladılat
...ş
5 Ay Önce
Hayatımda yediğim en kötü pideydi
...a
6 Ay Önce
“Kıyma taze değildi, ondan çok kötü bir koku geliyordu.
...r
7 Ay Önce
Eti yenecek gibi değildi kokuyordu
...r
7 Ay Önce
kıyma çok kötüydü
...l
11 Ay Önce
1 saat 20 dakika sonunda Lahmacun dışında herşeye benzeyen birşey getirdiler. Yazık günah. Parasından geçtim ürünler yenilecek gibi değil. Hamurlar o kadar sert ve yanıktıki yiyemedik. Çok yazık
...v
10 Ay Önce
Eksi yıldız olsa onu vericem. Karadenizliyim ve bizde pazar pide yemek adettendir. Sürekli sipariş veririm. Altunizade sampi ile alakası yok. Önümüze pide diye gelen çiğ hamurdu. İç malzeme keza. Asla
...k
11 Ay Önce
Samsun pidesi sipariş verdik lezzet sıfır içi pişmemiş soğanlar çiğ kıyma kokuyor başka yorumlarda yazmışlar keşke başta okusaydım ana ekrandaki ortalama puana baktım çöpe gitti

