rider-banner-icon
  • Pastane & Fırın
  • Tatlı
  • Express Teslimat

Sevenler Pastanesi

TESLİMAT
3.2 üzerinden 5 yıldız, 100+ inceleme
Ali bozdoğanoğlu Bulvarı Hasbahçe Park Evleri A Blok No:14/2A
...r17.06.2026gayet güzeldi neden düşük puan vermişler anlam veremedim.
...a07.06.2026gerçekten buranın lezzeti bir başka teşekürler 🤗
...i11.05.2026anneler günü için başka şehirden sipariş vermiştim,kurye arkadaşa çoook teşekkür ederim, uğraştı, çözüm oldu, emeğinize sağlık, hayırlı işler 🌷
...t10.05.2026notları dikkate almalarından,paketi özenli hazırlamaya ve tatlarınınn güzelliğine kadar herşeyiyle çok güzel emeklerine sağlık.
...t10.05.2026👍
...k09.05.2026Gayet taze ve güzeldi
...m10.03.2026Teşekkür ederim kolay gelsin 🌸
...k26.02.2026Muhteşem muhteşem tam fiyat performans
...t12.12.2025çok teşekkür ederim ellerinize sağlık çok güzel olmuş ve tazecik bu kadar güzel beklemiyordum açıkçası ellerine sağlık sevenler pastanesi 🙏🙏
...r03.06.2026Müdavimi olduğum pastane..
...r25.05.2026Güzel..
...r25.05.2026Beğendim.
...r11.05.2026İlk deneyimim ama iyiydi..
...ç21.05.2026verdiğim siparişle aynı değil farklı pasta geldi😔
...r09.05.20266 kişilik değil 4 kişilik ama 2 kişi anca yani o kadar küçük kurye gelirken pastayı kaydirmis yapismis pasta diyeceklerim bu kadar alanlar bidaha düşünsün çünkü çok küçük
...n16.03.2026fiyat performans olarak güzeldi sadece kavanozların kapağı yoktu keşke kavanozlara kapak taksalardı lezzet de güzeldi
...z01.07.2025lütfen magnolya tatlısının ağzını kapakla kapatın
...u30.09.2025tavsiye ederim
...n08.06.2026pasta 6 kişilik olmasına rağmen küçük geldi gorseldeki pastayla da uyuşmuyor
...r22.06.2026İlk defa bu hizmeti kullandım hiç memnun kalmadım pasta dökülmüş olarak geldi hepsi çamur gibi olmuştu.yardım birimine yazdım kaç saat geçti ordanda cvap alamadım yani anlayacginiz hiç memnun kalmadim
...u30.05.2026lezzet ne yazikki orta bile değil.
...z22.05.2026Bayat pasta gönderdiler kreması kalıplaşmıştı içinde ki çikolata değil kokolindi
...k17.05.2026hamur
...k17.05.2026sade hamur para çöp oldu biraz El İnsaf
...z16.05.2026rezalet
...l04.05.2026görsel ile alakası yok 6 kişilik yazıyor pasta küçük geldi 4 kişilik gibi
...a03.05.2026aynısı gelmemiş hiç beğenmedim
...k26.04.2026Görsel ile hiç alakası yok bir işi yapıyorsanız hakkını verin yada bu işi yapmayın
...m23.04.2026Yanlış sipariş gönderildi görseldekiyle alakası yoktu buna rağmen çözüm sunulmaması ve çalışanınızın üslubu kabul edilemez. normalde hiç yıldız verilecek gibi değil ama görenlerin bilgisi olsun.
...t19.04.2026Çikolatalı kurabiye diye şipariş ettiğimiz ürün tamamen karışık saçma sapan kurabiye şeklinde geldi yemek sepeti asistanı da sorunu çözmedi görseller temsili imiş görsele güvenip şipariş vermeyin
Monday,Tuesday,Wednesday,Thursday,Friday,Saturday,Sunday07:0022:30

Restoran Bilgisi

KEP Adresi:

MERSIS No: 0764006600600016