- Patisserie & Bakery
- Dessert
- Restaurant Delivery
Piyano Pastaneleri
Piyano Pastaneleri Ratings & Reviews
...l
5 months ago
İstediğim gibi hazırladı çok lezzetliydi elinize sağlık
...ş
7 months ago
teşekkür ederiz
...ç
9 months ago
Pasta taze ve lezzetliydi 😊
...N
11 months ago
ara ara sipariş veriyorum güzel geliyor ama son siparişde eksik ürün vardı pilav gönderilmemişti🥲 lezzet güzel
- Chicken Gonzales480 TL
...u
1 week ago
Hizli geldi lezeetliydi 1 puan notlara dikkat etmedikleri icin kirdim
...t
3 months ago
Pasta küçüktü beklediğim gibi gelmedi ve çok pahalıydı ama tadı falan güzeldi
...n
8 months ago
Lezzet güzeldi fakat 4 dilim servis edilir yazıyordu eksik geldi
...R
2 weeks ago
Kumpir, beklentimin çok altındaydı.. Kesinlikle bu fiyatı hak ettiğini düşünmüyorum..
...z
1 week ago
pasta harika herzamanki ana getiren kurye şeklini maf etti
...l
2 weeks ago
pasta 4 de 1 i ezilmisti lezeet bsey diyemem ama doğum gunu pastası boyleolmammaliydi
...u
3 weeks ago
Pasta dağılmış geldi
...p
1 month ago
ne yazık ki görselle alâkası yoktu ve inanılmaz küçüktü.
....
1 month ago
Tavuk göğsü sipariş ettik. Bizi arayarak olmadığını söylediler. Hesaptan para çekildiği içinde parayı geri iade alamadık. Magnolia gönderimi oldu ve o da bayattı yiyemeden çöpe attık.
...ç
3 months ago
Fıstıklı sarma 4 dilim yazıyor ama 3 dilim gönderiliyor.
...l
4 months ago
her siparişte ya yanlış yada eksik gönderim yapan sürekli aramanız duzelttirmeniz uğraşmanız gereken enteresan biryer..normal bir şekilde sipariş verip ona ulasamaniz imkansız
...l
5 months ago
gönderdiği şeyin istediğimiz seyle alakası yok.. köylü gibi elinde ne varsa onu gonderemezsin..iptal eder misiniz deyince bide telefonda sesini yükseltiyor..leveli baya düşük maalesef
...y
6 months ago
sıkkıkla sipariş verdiğim bi pastahaneden bu kadar kötü bi pasta asla veklemiyordum. telefonla ulaşamadğım için yemek sepetinden sipariş verdim gelen pastanın kreması ekşimiş keki de dağılıyordu yazık
...R
7 months ago
Çikolata ve kek bayattı. Taze değildi. Tadı çok kötüydü. Çöpe attım.
...ı
8 months ago
Koku vardı ve istediğimiz gelmedi
...ş
9 months ago
4 kişilik yaş pasta(700 lira) aldık. 2 kişilik iki bardak büyüklügünde küçücük bir yaş pasta gönderilmiş. Sipariş resminde gördügümüz pastayla da uzaktan yakından alakasıda yok.
...r
9 months ago
Bir küçük pasta o fiyat ben şok hak etmiyor
...n
9 months ago
yanlış pasta getirildi ben çikolatalı aldım beyaz çikolata geldi bu sizin gibi büyük firmaya yakışmadı
...a
9 months ago
Dort dilim olmasi gereken tatlilar uc dilim geldi . Nerede benim baklavalarim? Bunun adi ticarette nedir? Dilim dondurma satiyor 375 liraya. Gelen dondurma kibrit kutusundan az buyuk ve erimisti. pes

