- Kebap & Türk Mutfağı
- Express Teslimat
Acıktım Kebap Dürüm
Acıktım Kebap Dürüm Değerlendirmeler
...z
1 Ay Önce
Paketleme hijyenik ve oldukça dikkatli hazırlanmıştı.
...n
1 Ay Önce
Lezzet, hız ve paketleme konusunda tam puanlık bir hizmetti.
...n
4 Ay Önce
Güzeldi
- Adana Dürüm Menü465 TL
- Çiğ Köfte (12 Sıkım)240 TL
...n
7 Ay Önce
mükemmeldi
...e
10 Ay Önce
good
...l
11 Ay Önce
lezzetli, paketleme süper. kurye çok kibar.
- Adana Dürüm (110 gr.)340 TL
...n
1 Yıl Önce
Güzeldi
- Adana Kebap Menü700 TL
...i
5 Ay Önce
The bread is dry. And the wrap needs sauce
- Adana Dürüm (110 gr.)340 TL
- Çiğ Köfte (8 Sıkım)160 TL
...n
11 Ay Önce
Paket içerisinde ürünler birbirine girmiş Yeteri kadar sıcak değil di Lezzet olarak da Ben beğenmedim.
...c
6 Ay Önce
Kurye’ci Bey’e lafım yok gelesi planlanan zamanın tam sonuna doğru geldi. Fakat hazırda mı bekletiyorsunuz mübarek buz gibydi. Özellikle de nota dedim sıcak gelsin gerisi önemli değil.
...n
1 Yıl Önce
Siparişim yaklaşık 1.5 saatte ulaştı ve maalesef dürüm soğumuş ve biraz kuruydu. Umarım servis süreleri biraz daha kısalır ve ürünler daha taze ulaşır. Teşekkürler.
...k
3 Ay Önce
Lezzetsizdi. Tavuk şiş dürümun içinde kemik çıktı. Belitilen miktarda kesinlikle et konulmamisti. Ayrıca tavuk şiş değil başka birşey gibiydi.
...k
5 Ay Önce
1100 tl lik karısık kebap da toplasan 100 gr et bile yoktu
...k
6 Ay Önce
İnanılmaz tuzluydu. 2 gündür mide sorunları yaşıyorum ki midem kolay kolay etkilenmez. Bir daha tövbeler olsun
...r
8 Ay Önce
cola istedim ayran gelmiş
...l
10 Ay Önce
Duble söylemiştim tek gönderilmiş. Bu fiyata kebap olur mu diyordum, olmuyormuş Ymksepeti de "üründe sorun göremedik diyip kestirip attı.
...Ş
10 Ay Önce
Nota dikkat etmeyeceksiniz uygulama üzerinden çalışmayın lütfen. Bildiğin pişmemiş gelmiş sütlü tatlılarda STT son 1 güne kalanıda göndermemiz gerekir
...Ç
11 Ay Önce
Küççücük dürüm allah aşkına bu nedir ya :(
...l
11 Ay Önce
Özensiz taşıma yemekler birbirine girmişti
...r
11 Ay Önce
150 gram söylediğim Adana 75 gram geldi içinde soğan olmasın dedim Soğanlı geldi ve buz gibi
...i
11 Ay Önce
Coca Cola diye Sarıyer Kola geldi . Lezzet konusunda da iyi denemez.
...n
11 Ay Önce
Zamanında gelmedi geç geldi soğuk geldi servis yok elimizle yedik coco cola diyor sarıyer kola geldi lezzet olarak 10/ 4
...r
1 Yıl Önce
köfte inanılmaz tuzlu ve adanadan köfteye çevrilmiş gibiydi,tavuk da inanılmaz tuzlu isi yemeği çöpe atmak zorunda kaldım
...z
1 Yıl Önce
sanki lavaş sipariş verdim aşire az bi kepap koymuslar bas parmağı a kadar vallahi ayıptır
...n
6 Ay Önce
Dostum coca cola sipariş ediyorum ikidir kafanıza göre Sarıyer gönderiyorsunuz kendiniz çok seviyorsanız için ben COLA siparişi için ücret ödüyorum
...u
9 Ay Önce
Kolamı göndermemişler. Bu ilk de değil.

