- Toast & Sandwich
- Restaurant Delivery
En Yakın Tostum
En Yakın Tostum Ratings & Reviews
...ı
3 weeks ago
Tadı çok iyiydi ve sıcak geldi
- Ayran (20 cl.)56 TL
- Tostum Ala410 TL
...N
1 month ago
Çok lezzetli çıtır çıtır doyurucu bir deneyim oldu teşekkürler
...n
1 month ago
ekmeğin çıtır ve sıcaklığı,kullanılan malzeme kalitesi,çalışanların güleryüzlülüğüne tam not.samimi ve lezzetli,risk almak istemeden doymak isteyenlerin ıskalamaması lazım 👍🏻💯
...u
1 month ago
İnanılmaz lezzetliydi…. Bolu’da yediğim en iyi tosttu diyebilirim
- Kaşarlı Sucuklu Tostum330 TL
- Karışık Bazlama Tost340 TL
...n
8 months ago
ellerinize sağlık
...r
9 months ago
çok lezzetli ve doyurucuydu artık favori tostcum belli oldu
- Sanayi Tostum550 TL
...z
1 month ago
Daha lezzetli çıtır tost olmalı.
...u
7 months ago
Porsiyon küçüklüğü harici lezzetliydi.
...l
8 months ago
Ortalama
...i
4 months ago
Sabah kavurma tost siparişi verdim. Tost gerçekten çok lezzetliydi, kavurması bol ve çok güzeldi. Ayrıca küçük tatlı ve siyah zeytin göndermeleri çok ince bir davranıştı. İlgi ve lezzet için teşekkür
...n
10 months ago
Tost lezzetli ve doyurucuydu ama asıl efsane olan yanında gönderdiğiniz kurabiyeydi! Teşekkürler, iyi çalışmalar.
- Sanayi Tostum550 TL
...n
8 months ago
tost çok lezzetliydi malzemesi boldu ikram için de teşekkürlerrr
- Karışık Bazlama Tost340 TL
...k
9 months ago
Lezzetliydi. Hızlı ve sıcak geldi. Teşekkürler.
...n
8 months ago
Mükemmel
- Kaşarlı Bazlama Tost290 TL
...ç
8 months ago
Her zamanki gibi muhteşem di 😊
...n
9 months ago
Sipariş notunu dikkate alarak sunum yaptığınız için teşekkür ederim hayırlı işler
- Kaşarlı Bazlama Tost290 TL
...n
9 months ago
Yanında gelen ikram kurabiyeler aşırı lezzetli olmuyor mu sizce de? :) Bende onları da satın alalım xd
- Kaşarlı Sucuklu Tostum330 TL
...y
9 months ago
Tabii 😊 işte Yemeksepeti’nde paylaşabileceğin samimi bir yorum örneği: --- Gerçekten çok lezzetliydi Ekmeği çıtır, içi bol malzemeliydi, bayılarak yedim.Sıcacık ve özenle hazırlanmış belli oluyor.
- Kaşarlı Tostum280 TL
...ı
10 months ago
3.siparisim oldu 3 siparişimde hep sicak geldi lezzetine diyecek hic bir şeyim yok lezzetli kaliteli porsiyonlari doyurucu ve minik ikramlı😍 teşekkür ederim. lütfen hep bu sekil devam edin😇
- Tostum Ala410 TL
...y
11 months ago
Çok güzel
...l
1 year ago
Sıcacık yumuşacık çok güzel bir tost tu
- Karışık Bazlama Tost340 TL
- Fuse Tea (33 cl.)106 TL
...k
4 months ago
Tostun tadı fevkaledeydi lafım yok bi tane daha olsa yerdim ama ayranı yanlış göndermişsiniz 200ml istesem 200ml söylerdim
- Tostum Ala410 TL
...N
7 months ago
Malzeme kalitesi iyi de fiyat biraz daha uygun olabilir
- Kaşarlı Sucuklu Tostum330 TL
...W
9 months ago
içinde sucuğun olduğu dostlarda tuhaf bir yumuşama olur ve o tadını bozar genelde. bunda öyle bir şey yoktu çok şaşırdım ve mutlu oldum elinize sağlık
...k
3 months ago
skt geçik ayran gönderildi güvenim sarsıldı
...n
3 months ago
Sipariş eksikti ve pahalıydı doyurucu değil
...z
9 months ago
Kupkuru tost sucuklar incecik kaşara denk bile gelemedim ki bence yoktu ilk ve sondur sipariş
...k
6 months ago
Hoş değil

