- Cağ Kebap
- Kebap & Türk Mutfağı
- Restoran Teslimatlı
Kebapçı Ayhan
Kebapçı Ayhan Değerlendirmeler
...n
1 Ay Önce
super
- Adana Kebap550 TL
...k
3 Ay Önce
yemek gayet güzeldi salatasına kadar lezzetli, sipariş notunu dikkate alıp kırmamışlar, en önemlisi de iftara yetiştirdiler, yemek sıcak geldi, ikram içinde ayrıca teşekkürler.
- Karışık Kebap (1.5 Kg.)(Çiğ Gramaj)1.595 TL
...n
4 Ay Önce
begenmemek elde degil
- Adana Kebap550 TL
...n
4 Ay Önce
efsane olmuş
...r
5 Ay Önce
Çok güzel elinize sağlık
...z
5 Ay Önce
çok güzel bir lezet gerçekten elinize sağlık sıcacık geliyor ve çok lezzetli 😊
- Tavuk Kanat550 TL
...e
6 Ay Önce
Mükemmel
...e
7 Ay Önce
Adananın lezzeti gayet iyiydi, sadece bir tık geç geldi ama sıcaktı
...K
9 Ay Önce
Güzel sıcak ve kezzetli idi
...i
9 Ay Önce
Ufak bi gecikme oldu ona tavuk şişin yanında Adana ile kusura bakmayın yazısı ile göndermişler paketcileri çok düzgün çok yardımcı oluyor ellerinize s çok iyi bugün de bi Adana gelirmi acaba :)
- Ayran (27 cl.)50 TL
...i
9 Ay Önce
Çok sıcak geliyor arkadaşlar hızlı getiriyorlar doyurucu mezesi bol cin biber fena acı dikkat :)
...ı
9 Ay Önce
Paketi beklerken açlığımı unuttum ama dediğim gibi paketlenmiş tadı güzeldi kolay gelsin ustam
...m
9 Ay Önce
Lezzeti söylendiği kadar güzeldi hızlı ve sıcak geldi ben gayet memnun kaldım. Ayrıca yanında gönderdiğiniz salatalar için teşekkür ederim.
...ı
10 Ay Önce
Her şey çok lezzetliydi, yanında getirdikleri ezme ve salata da yeterli ve doyurucuydu.
- Ezme Salata75 TL
...l
5 Ay Önce
Siparişte ayran yazıyor ama gelmedi. Kuryeye sorduğumda getireceğim dedi ama getirmedi
...r
5 Ay Önce
Tek kelıme efsane
...K
8 Ay Önce
Lezzetli garnitür yeterli
...ı
7 Ay Önce
soğuk geldi ve dürüm özensiz bir şekilde yapılmıştı
...k
2 Ay Önce
Dürümler soğuk geldi.
...u
7 Ay Önce
Sipariş 1 saat sonra geldi ve soğuk geldi
...e
7 Ay Önce
tavuk şiş siparişim gelen ürün dürüm böyle de bir olay oldu maalesef
...ş
9 Ay Önce
porsiyon 1 gelmesi gerekirken yarım geldi 5 parça küçük tavuk vardı yani eğer doğruysa porsiyon çok çok az 200 TL bide ekmek az birazda soğumuş

