- Kahvaltı & Börek
- Tatlı
- Express Teslimat
Bol Krema
Bol Krema Değerlendirmeler
...t
5 Gün Önce
Dondurma biraz erimiş olsa da Adana sıcapında farklı bir tat verdi.
- Dondurmalı Profiterol (1 kg.)740 TL
...m
6 Gün Önce
Güzeldi memnun kaldık teşekkürler
- Profiterol (500 gr.)330 TL
...n
1 Hafta Önce
İnanılmaz iyi hep burada sipariş veririz ailecek seviyoruz iyi çalışmalar 🤍
- Profiterol (500 gr.)330 TL
...n
3 Hafta Önce
yedikerimiz içinde en iyisi
- Profiterol (500 gr.)330 TL
...n
4 Hafta Önce
Waffle her derde deva ya🙏
- Waffle Bowl350 TL
...n
1 Ay Önce
goksal dayımın eline saglık
...n
2 Ay Önce
her zamanki gibi mükemmel
- Profiterol (500 gr.)330 TL
...ı
2 Ay Önce
İsmi bol ama kremasi azdi
...r
3 Ay Önce
Çok lezzetliydi elinize sağlık :)
- Profiterol (500 gr.)330 TL
- Patatesli Börek70 TL
...i
3 Ay Önce
Sürekli buradan yiyoruz tazecik ve çok lezzetli .
- Profiterol (1 kg.)640 TL
...t
3 Ay Önce
Bu kez tekrar eski halimize dönmüşdünğz teşekkürler. Güzeldi.
- Profiterol (1 kg.)640 TL
...z
4 Ay Önce
O kadar iyi ki… helal olsun ne diyim
- Ekler (3 Adet)150 TL
- Profiterol (500 gr.)330 TL
...u
4 Ay Önce
şahane 🤩
- Profiterol (1 kg.)640 TL
...n
5 Ay Önce
dondurmalı profiterolu çok beğendim ama keşke çikolata dosta seçenekli olsa bitterki sütlü çikolatalı ve beyaz çikolatalı diye çünkü bitter sevmiyorum
- Dondurmalı Profiterol (500 gr.)380 TL
...k
5 Ay Önce
Her zaman harika 😍 Misafirim olduğunda da mutlaka sipariş veriyorum 😉
- Dondurmalı Profiterol (500 gr.)380 TL
- Profiterol (500 gr.)330 TL
...r
5 Ay Önce
Adana’nın en iyi profiterolunu yapıyorlar. Yolları açık olsun.
- Profiterol (1 kg.)640 TL
...ü
5 Ay Önce
mükemmel mükemmel mükemmel
- Profiterol (500 gr.)330 TL
...r
5 Ay Önce
Sürekli sipariş veriyorum profiterol bir harika Adana’da üstüne yok bence emeğinize sağlık.
- Profiterol (500 gr.)330 TL
...n
6 Ay Önce
Süper ve hızlı 👏
- Profiterol (1 kg.)640 TL
...ş
6 Ay Önce
harika,bayıldım,çok iyi
...A
6 Ay Önce
Her zamanki gibi çok lezzetliydi
- Profiterol (500 gr.)330 TL
...y
6 Ay Önce
harikaydı
...n
7 Ay Önce
Hep bol soslu yapıyorlar aşırı güzel frambuazlısını çok merak etmiştim bir tanesini frambuazlı istedim yollamışlar o da çok güzeldi yiyin asla pişman olmazsınız 10/10 bir lezzet :)
...l
7 Ay Önce
Bu nasıl bir lezzet harikaydı çok hafifti çok tazeydi tek istediğim çikolata sosunu bir tık koyultun kıvamı çok su gibi lezzette biraz eksik ama krema hamur şahane uzak olmasına rağmen hızlı geldi🙏🌸
- Profiterol (250 gr.)170 TL
...z
7 Ay Önce
Cidden iyi ellerinize sağlık 👌 fındıklı tavsiye ederim.
- Profiterol (1 kg.)640 TL
...t
8 Ay Önce
Çok güzeldi tam tetimatıyla. teşekkürler
- Profiterol (250 gr.)170 TL
...n
8 Ay Önce
her zaman söylüyorum. çok güzel.
...u
8 Ay Önce
harika yaaa
- Profiterol (250 gr.)170 TL
...ş
9 Ay Önce
Bakın abartmıyorum hayatımda yediğim en iyi en mükemmel profiteroldü bayıldıkkkk♥️♥️
- Profiterol (500 gr.)330 TL
...i
9 Ay Önce
Lezzet mükemmel ama kuryelerinize tatlınızın akışkan bir sıvı olduğunu öğretseniz de paketinde akmış ve dağılmış şekilde getirmeseler…

