rider-banner-icon
  • Kahvaltı & Börek
  • Tatlı
  • Express Teslimat

Bol Krema

TESLİMAT
4.3 üzerinden 5 yıldız, 500+ inceleme
Turgut Özal Caddesi No:50 B
...t20.06.2026Dondurma biraz erimiş olsa da Adana sıcapında farklı bir tat verdi.
...m19.06.2026Güzeldi memnun kaldık teşekkürler
...n18.06.2026İnanılmaz iyi hep burada sipariş veririz ailecek seviyoruz iyi çalışmalar 🤍
...n03.06.2026yedikerimiz içinde en iyisi
...n28.05.2026Waffle her derde deva ya🙏
...n24.05.2026goksal dayımın eline saglık
...n09.04.2026her zamanki gibi mükemmel
...ı05.04.2026İsmi bol ama kremasi azdi
...r22.03.2026Çok lezzetliydi elinize sağlık :)
...i13.03.2026Sürekli buradan yiyoruz tazecik ve çok lezzetli .
...t12.03.2026Bu kez tekrar eski halimize dönmüşdünğz teşekkürler. Güzeldi.
...z08.02.2026O kadar iyi ki… helal olsun ne diyim
...u08.02.2026şahane 🤩
...n18.01.2026dondurmalı profiterolu çok beğendim ama keşke çikolata dosta seçenekli olsa bitterki sütlü çikolatalı ve beyaz çikolatalı diye çünkü bitter sevmiyorum
...k16.01.2026Her zaman harika 😍 Misafirim olduğunda da mutlaka sipariş veriyorum 😉
...r16.01.2026Adana’nın en iyi profiterolunu yapıyorlar. Yolları açık olsun.
...ü31.12.2025mükemmel mükemmel mükemmel
...r30.12.2025Sürekli sipariş veriyorum profiterol bir harika Adana’da üstüne yok bence emeğinize sağlık.
...n26.12.2025Süper ve hızlı 👏
...ş04.12.2025harika,bayıldım,çok iyi
...A02.12.2025Her zamanki gibi çok lezzetliydi
...y29.11.2025harikaydı
...n15.11.2025Hep bol soslu yapıyorlar aşırı güzel frambuazlısını çok merak etmiştim bir tanesini frambuazlı istedim yollamışlar o da çok güzeldi yiyin asla pişman olmazsınız 10/10 bir lezzet :)
...l15.11.2025Bu nasıl bir lezzet harikaydı çok hafifti çok tazeydi tek istediğim çikolata sosunu bir tık koyultun kıvamı çok su gibi lezzette biraz eksik ama krema hamur şahane uzak olmasına rağmen hızlı geldi🙏🌸
...z11.11.2025Cidden iyi ellerinize sağlık 👌 fındıklı tavsiye ederim.
...t25.10.2025Çok güzeldi tam tetimatıyla. teşekkürler
...n10.10.2025her zaman söylüyorum. çok güzel.
...u30.09.2025harika yaaa
...ş25.09.2025Bakın abartmıyorum hayatımda yediğim en iyi en mükemmel profiteroldü bayıldıkkkk♥️♥️
...i18.09.2025Lezzet mükemmel ama kuryelerinize tatlınızın akışkan bir sıvı olduğunu öğretseniz de paketinde akmış ve dağılmış şekilde getirmeseler…
Monday,Tuesday,Wednesday,Thursday,Friday,Saturday,Sunday08:0023:30

Restoran Bilgisi

KEP Adresi:

MERSIS No: