rider-banner-icon
  • Dessert
  • Express Delivery

Bonavias Cafe & Dessert

Express
Rating 3.5 out of 5 stars, 100+ reviews
Prof. Dr. Necmettin Erbakan Cd 15/1N eryaman port avm
...ş6/16/2026Hediye olarak gönderdim. Sıcacık tazecik bir şekilde teslim edilmiş çok da beğenildi tavsiye ederim .
...n5/24/2026çok güzeldi
...r5/23/2026Çok kaliteli
...n4/7/2026Arkadaşıma gönderdim beğendi görüntü güzeldi ama kurye arkadaşın adres konusunda görüşmek için aradığında tavrı çok iyiydi adresi net bilmediğim halde yardımcı oldu ve buldu evi. Çok sağolsun
...n1/16/2026Her seferinde tek yiyeceğim halde bunu siparis ediyorum. Hem gozumu doyuruyor hemde birkac gun tatli ihtiyacimi karsiliyor😂 Ayrica meyveler A kalite gercekten guzel. Ellerinize sağlık.
...ş11/23/2025Çok güzel ve özenli
...a11/19/2025Çikolata krizlerimi geçiren tek çikolata 👌🏻👑
...u10/30/2025Teşekkür ederiz
...l10/28/2025Beklentimi fazlasıyla karşıladı, waffle sıcak, hamuru yumuşaktı, çikolata sos ve meyveler gayet yeterliydi. Ellerinize sağlık
...z10/16/2025tatlilarin tadi da kaliplari da cok guzeldi ellerinize saglik kaplari yikayip kullanacagim
...a10/15/2025Pankekler çok lezzetli sürekli sipariş veriyorum.
...u9/27/2025Mükemmeldi,ellerinize sağlık gerçekten
...u9/26/2025Her şey çok güzeldi elinize sağlık sevgiler
...u9/22/2025İnanılmaz lezzetli ve çikolatası çok kaliteliydi. Siparişim çok hızlı geldi. Yalnızca paketleme konusunda gelişebilir. Karton kutuda geldiği için çikolatalar etrafa akmıştı hep.
...n9/10/2025hepsinin tadi efsaneydi 3 kışı bitiremedik bence bir kucuk prosiyonu da 4 kisiye yeterli olur
...n9/8/2025ÇOK GÜZEL VE MEYVELER TAZEYDİ
...z9/5/2025ürünler çok taze ve lezzetliydi , keyifle yedik. mum notumu dikkate almışlar ayrıca teşekkür ederim.
...n8/28/2025Notlarım dikkate alındı, çikolata lezzetliydi, elinize sağlık.
...l7/12/2025iyi di.
...a7/8/2025İlk defa sipariş verdim pankek çok lezzetliydi
...n6/16/2026sürekli söylediğimiz yer a love box 6 kişilik söyleriz çoğunlukla ama bu kez tiramisuyu beğenmedim kedi dilleri biraz kuru ve kreması pürüzsüz degildi
...n3/3/2026burayi seviyoruz, siparis vermeye de devam edecegiz fakat bu sefer ki siparisimiz gercekten ozensizdi ananas parcalari hoşumuza gitmedi ayrica her sey ic iceydi 🥲
...u9/1/2025Kutuyu teslim aldığımda kenarına bir bant dahi vurulmadığı için kapak açılmış içindeki her şey birbirine karışmıştı bu çok canımı sıktı. Onun dışında lezzet çok iyiydi beyaz çikolata ayrı beğenildi
...u11/26/2025Geç teslim edildiği için çikolata donmuştu. İş yerine söyledik ne çatal ne peçete koymuşlar
...z10/12/2025Ürünler bana bayat gibi geldi birde 4-6 kişilik sipariş verdik ama daha önce sipariş verdiğimiz 2 kişilik box ile aynıydı.Belkide yerinde yemeliyiz bilemedim 🙄
...n9/15/2025Güzeldi fakat tek muz ve çilek vardı hamuru midemi yaktı daha dikkat edilirse sevinirim onun dışında tatlıları çok güzel tadı mükemmel tavsiye ederim ama Eve sipariş vermeyin
...ç8/27/2025hep sevdiğim bi mekandı san sebastiana çikolatayi ekstra seçmek aklıma gelmedi çikolata gelmediği için çok mutsuzum. yiyemedim maalesef
...ş6/23/2025İçerisindeki nesquik bayağı bayattı geri kalan lezzetler güzeldi meyveler tazeydi
...n12/21/2025çok güzeldi biz bitiremedik ama meyveleri taze çikolataları'nın tadı çok güzeldi bence kesinlikle denemelisiniz.
...u9/10/2025Elinize sağlık çok güzeldi,notu dikkate aldığınız için ayrıca teşekkür ederim.Sevgilerle
Monday,Tuesday,Wednesday,Thursday,Friday,Saturday,Sunday10:1523:59

Restaurant information

KEP Address: hermanos@hs01.kep.tr

MERSIS number: 0461114358500001