rider-banner-icon
  • Kahve
  • Waffle
  • Restoran Teslimatlı
  • Express Teslimat

Mr. Waffle & Coffee

TESLİMAT
3.9 üzerinden 5 yıldız, 100+ inceleme
Yılmaz Büyükerşen Blv. No:64/A
...n14.06.2026Sıcak geldi tadını beğendik, iyiydi.
...l30.05.2026özellikle meyveler aşırı lezzetliydi hamur da çıtır bayıldım
...n23.05.2026oh bee waffle a doyduk ya allahıma şükürler olsun, eskişehirde hakkıyla iş yapan işletme. ellerinize kollarınıza sağlık
...H17.05.2026Çok güzeldi
...n09.05.2026çok lezzetliydi malzemesi de boldu twk sıkıntı hamur bana biraz küçük geldi bi tık daha büyük olsa daha iyi olurdu
...ç16.04.2026Mükemmel ötesi lezzet
...p04.04.2026Çok lezzetli bol çikolatalı, bol meyveli tavsiye ederim
...a27.03.2026 Eskişehir in açık ara en lezzetli wafflecısı. Ürünleri, meyveleri çok taze gönül rahatlığıyla tercih edebilirsiniz bol kazançlar :)
...r14.03.2026harika bol malzemeli cikolatası da kaliteli
...u21.01.2026Gayet lezzetli ve bol malzemeli bir waffle dı, kurye de çok hızlıydı. Elinize sağlık
...z07.01.2026waffle konusunda tek geçerim
...z01.01.2026Çok lezzetliydi ellerinize sağlık
...e27.12.2025Coook guzel kim yaptıysa ellerine sağlık mükemmel
...s23.12.2025Her zaman olduğu gibi yine harikaydı. Bol malzeme ve muhteşem bir lezzet 🫶🫶😋
...k06.12.2025güzeldi sadece çikolata haliyle çabuk soğuduğu için soğuk gelmiş oldu ama lezzet olarak beğendim
...p05.12.2025Buranın her şeyini seviyorum
...p21.11.2025Şimdiye kadar yediğim en bol malzemeli waffledi. Ellerinize sağlık
...k18.11.2025yediğim tek yer
...s12.11.2025BÜYÜK HARFLERLE YAZIYORUM ÇÜNKÜ HERKES GÖRSÜN BU KADAR MI ÖZENLE YAPAR BİR İNSAN İŞİNİ GERÇEKTEN HER SÖYLEDİĞİMİZDE MALZEMESİ TADI HERŞEYİ ÇOK ÇOK DOLU DOLU OLUYOR ESKİŞEHİRİN EN İYİSİ HARİKASINIZ 💖
...k24.10.2025waffle da tek
...p22.10.2025Meyveler taze porsiyon dolu ve belirtilen saat aralığında geldi 👍🏼
...s13.10.2025Harika harika harika Eskişehir’in en iyisi 🫠
...n01.08.2025İlk siparişimizdi ve memnun kaldık lezzetliydi malzemeler boldu şekli bozulmadan meyveler sulanmadan gayette uzaktan geldi ellerinize sağlık iyi çalışmalar 😊
...I24.07.2025Bu adamlar bu işi yapıyor arkadaşlar
...l09.07.2025Bol meyveli güzel geldi
...n15.06.2026Kullanılan çikolata soslar daha kaliteli olabilir onun haricinde güzel 👍🏻
...p22.01.2026Sizi çok severek sipariş veriyorum ama son iki siparişimde mutlu olamadım umarım düzeltirsiniz iyi çalışmalar
...a03.01.2026Malzemesi boldu ve güzeldi sadece hamuru daha çıtır olmasını tercih ederim.teşekkür ederim elinize sağlık
...r29.12.2025Başarılı ve lezzetli
...n22.12.2025Bu 3. siparişimdi. Güzel paketlenmiş ve ezilmeden geliyor. Çok soğumamış ama haliyle biraz ılık oluyor. Hamuru güzel, meyve miktarı fena değil, tazeliği iyi. Fakat sosu az, biraz daha arttırılabilir.
Monday,Wednesday,Thursday11:3023:30
Friday,Saturday,Sunday11:3023:59

Restoran Bilgisi

KEP Adresi: 3ngrup@hs01.kep.tr

MERSIS No: 0001110010700001