- Cag Kebab
- Kebab & Turkish
- Restaurant Delivery
Forum Harbiye Kebap & Dürüm
Forum Harbiye Kebap & Dürüm Ratings & Reviews
...a
6 months ago
Tadı güzeldi. Herkese tavsiye ederim.
- Mangalda Hatay Usulü Kaşarlı Tavuk Dürüm229 TL
- Su (50 cl.)29 TL
...a
6 months ago
Dürüm çok güzeldi lezzetli ve doyurucuydu.
- Hatay Usulü Tavuk Döner Dürüm189 TL
- Sütaş Ayran (30 cl.)55 TL
...z
6 months ago
Çok lezzetli
- Mangalda Hatay Usulü Kaşarlı Tavuk Dürüm229 TL
...k
6 months ago
Tek kelime ile çok güzel başka da denecek bişey yok
- Mangalda Tavuk Şiş Mega Dürüm269 TL
...y
6 months ago
Dürüm çok güzeldi malzemesi de baya boldu yapan ustanın ellerine sağlık.
...n
7 months ago
Sos mayonez on numara, elinize sağlık
- Not availableAçık Ayran (27 cl.)
- Hatay Usulü Tavuk Döner Dürüm189 TL
- Meyveli Zafer Gazoz (20 cl.)59 TL
...N
8 months ago
Harika hele sosuna bayıldım
...n
8 months ago
közlenmis biberin tadı damagımda kaldı o derece
- Hatay Usulü Tavuk Döner Dürüm189 TL
- Sütaş Ayran (30 cl.)55 TL
...n
9 months ago
Yemesi baya keyifli idi ayran efsaneee sanırım ki bile bile tuzu az
- Not availableAçık Ayran (27 cl.)
- Hatay Usulü Tavuk Döner Dürüm189 TL
...N
9 months ago
her siparişim de aynı lezzet başarılı...
...r
5 months ago
Bi tık pahalı bence onun dışında hersey lezzetliydi elinize saglık
...N
8 months ago
lezzeti ürün kalitesi gayet iyi ancak bildiğimiz tavuk şiş bu hatay durum ile hiçbir alakası yok
...z
9 months ago
Çok leziz, kesinlikle tavsiye. 👍🏻
- Hatay Usulü Adana Dürüm285 TL
...N
9 months ago
Harika lezzetli bir sosu vardı bayıldım.
...k
9 months ago
BAŞARILI
- Not availableAçık Ayran (27 cl.)
- Mangalda Tavuk Şiş Dürüm189 TL
...k
9 months ago
İLK DEFA DENEDİM ON NUMARA YAPIYORLAR ELLERİNE SAĞLIK GERÇEKTEN HERKESE TAVSİYE EDERİM 🙏
- Not availableAçık Ayran (27 cl.)
- Mangalda Tavuk Şiş Mega Dürüm269 TL
...ş
6 months ago
İki farklı ürün söylüyorum biri sıcak geliyor biri soğuk nasıl oluyor ?
- Hatay Usulü Tavuk Döner Dürüm189 TL
...m
2 weeks ago
Dürümün içindeki közlenmiş olması gereken domatesler közlenmemişti. Közlenmiş biber yoktu. Yemek soğuktu geldiğinde ve içeceğimiz gönderilmemişti. Antakyalı olarak çok sevdiğim dürümü beğenmedim.
...n
2 months ago
Adana dürüm söyledim tavuk geldi tadı da bişeye benzemiyordu
...u
5 months ago
Lavaş arası Salçalı patates yemek istiyorsanız sipariş verin Adana söyledik içinde Adanayı mikroskopla seçemedik
...i
6 months ago
dün akşam çocuğum için sipariş verdim..içini soğan ve yeşillik doldurup göndermişsiniz..gerçekten üzüldüm bir toplum bu kadar mı hızlı değişir..iyi şeyler yazamadım kusura bakmayın
...k
8 months ago
Tuzlu

