- Köfte
- Restoran Teslimatlı
Köfteci Ramiz
Köfteci Ramiz Değerlendirmeler
...u
4 Ay Önce
Çok hızlı ve sıcak geliyor porsiyonlar çok doyurucu Kurye arkadaşa ayrıca teşekkür ederiz
- Izgara Piliç450 TL
- Patates Kızartması160 TL
...n
5 Ay Önce
klasik güzel
- Ramiz Köfte510 TL
- Kasap Köfte600 TL
...n
5 Ay Önce
klasik
- Acı Soslu Piliç450 TL
- Çıtır Piliç450 TL
...s
6 Ay Önce
hızlı servis
- Patates Kızartması160 TL
- Coca-Cola Fırsatı (Ramiz Köfte)600 TL
...ş
10 Ay Önce
11:50 gibi verdiğim sipariş 13:30 civarında ulaştı. Teslimatı yapan çalışma arkadaşınızın hatırına puan kırmıyorum zira hiçbir kusuru yok,bu yoğunlukta onu tek başına çalıştıranlar utanmalı…
...e
10 Ay Önce
köftenin Allah'ı burda ya bayılıyorum
...y
11 Ay Önce
Hızlı ve çok lezzetli
- Doğal Çömlek Yoğurt160 TL
- Kasap Köfte600 TL
...r
11 Ay Önce
Çok güzeldi sıcak geldi
- Köri Soslu Piliç450 TL
...r
4 Ay Önce
çorba güzel salata zaten bildiğimiz salata tatlı güzel değildi birde zaten hersey pahalı bu restoranda yılda Bi kez sipariş veriyorum iste
...k
6 Ay Önce
Köfteler ve sucuk küçük ve inceydi. Tadını hiç beğenmedik. Yanına ekstra biber sipariş etmeme rağmen yarım biber koymuşlardı. Standart gönderim yaptıklarını söylediler. Tekrar tercih etmeyeceğim.
...k
1 Ay Önce
Sipariş yanlış geldi ve aradığımızda bayan geç gelir bu seferlik böyle olsun dedi her zaman gidilen bir işletmeye yakışmayan davranışlar konuşmalardı
...l
3 Ay Önce
600 tl verdim köftenin pidesi dilimlenmiş bile. Soğuk saman gibiydi. Paranıza yazık
...R
3 Ay Önce
Makarna pişmemişti tavuk tam tersi kuru ve sosunun bazı yerleri yanmıştı bir önce ki siparişimde de tavukta aynı sorun vardı bir seferlik olur deyip yorum atmamıştım kalite düşmeye başlamış
...n
4 Ay Önce
Köftenizin eti kokuyor bir daha sipariş vermeyi düşünmüyorum
...n
4 Ay Önce
Köftesi güzeldir diye inanarak buradan hamburger söyledim. Etiniz kokuyor. Fiyatlar bu kadar yüksek ve kalite aksine çok düşük. Böylesi rezil muameleye gerek yok.
...u
6 Ay Önce
siparişteki notumdan dolayı ilk başta beni tam 1.30 saat beklettiler sonra ben aradıktan sonra telefona cevap veren hanım beni geçiştirdi ve siparişimi sonda alamadım şube ile telefonda ayrımcılık var
...l
9 Ay Önce
Servis lezzet kötüydü. Restoranda belki yenilebilir ama paket servis özensiz


