- Kebap & Türk Mutfağı
- Pide & Lahmacun
- Express Teslimat
Lara Aspava
Lara Aspava Değerlendirmeler
...u
2 Ay Önce
Her şeyiyle harikaydı mezeleri say say bitmez teşekkür ediyorum sadece dönerin içi biraz daha soslu olsa sevinirdim ellerinize sağlık
- Ssk Dürüm750 TL
...t
4 Ay Önce
Herşey çok iyi şiddetle tavsiye ederim 👍
...l
4 Ay Önce
Her şey için teşekkür ederim ellerinize kollarınıza sağlık zaten restoranta da gidiyorum sağlık sorunum olduğu için nota dikkat ettiğiniz için ekstra teşekkür ederim restortn gitmenizi tavsiye ederim
- Pilav Üstü Et Döner800 TL
- Et Şiş Dürüm460 TL
- Et Döner Dürüm750 TL
...r
10 Ay Önce
İkramlar çok lezzetliydi teşekkürler
- Sarma Beyti Kebap820 TL
...t
10 Ay Önce
Sıcacık lezzetliydi ve bol mezeli . Elinize sağlık
- Not availableYoğurtlu Et Tantuni
...n
10 Ay Önce
Harikaaaa
- Tavuk Şiş770 TL
...u
5 Ay Önce
Gönderilen mezeler bir gün önceden kalmış gibiydi
...r
6 Ay Önce
Sürekli sipariş veririz. Bu sefer dönerinde ekşilik vardı. Hatta oğlum ısrarla baba Aspava mi emin misin? Ekşi bu döner dedi
...ü
8 Ay Önce
2 adet 1,5 köfte sipariş ettim 2 adet 1 porsiyon geldi
- Adana Kebap800 TL
...z
9 Ay Önce
yemekler lezzetsiz, patates yenmeyecek gibi
- Mercimek Çorbası320 TL
- Lipton Ice Tea (33 cl.)110 TL
...r
8 Ay Önce
Tüm mezelerden istedim sıkıntısız gönderdiler ve sıcacıktı teşekkürler
...n
9 Ay Önce
çok lezzetli ve fiyatı çok iyi ayrıca yanında gönderdiğiniz çiğköfte salata meze ekmek için teşekkür ederim 🙏🏻 sıcak geliyor ve hızlı teslim ediyorlar
- Mercimek Çorbası320 TL
...z
8 Ay Önce
Fiyatına göre malzeme ve salatalar zayıftı bir peçete bile göndermemiş doyurucu değildi
- Not availableAyran (30 cl.)
...u
9 Ay Önce
lahmacun lezzetli ama soğukdu şalgam söylemiştim gelmedi salata domates yan ürünler lezzetliydi
...ş
9 Ay Önce
Ankaralıyım aspava benim için ikram demektir yerine gidip yediğinizde ikram veriyorlar sanırım ama eve serviste lahmacunun yanına meze bile koymamışlar sadece soğan ve maydanoz vardı eve sipariş kötü
- Not availableLahmacun
- Not availableAyran (30 cl.)
...ü
9 Ay Önce
Ürünler eksik geldi kuşbaşılı dedik kıymalı geldi
- Izgara Köfte800 TL
- Fıstıklı Hasır Kadayıf420 TL
...k
10 Ay Önce
Standart Aspava ikramları güzel.Pide hamuru harika ama kıyma çok kötüydü kalitesiz geldi.Nerden tedarik edilyorsa değiştirilmeli.Ankara Aspavası ile alakası yok kıyma kalitesinin onun dışında sorunsuz
...i
1 Ay Önce
Tam bir fiyasko, neresini yazsam buraya sığmaz, İskenderin paketi patlak mı dersin, 1.5 porsiyonun 1 porsiyon olarak gelmesi, altına 8-9 parça tırnak pide parçasını koyulması, gelen garnitürler, vs vs
...a
4 Ay Önce
2 tane göndermeleri ve yanında ki ikramları çok hoş fakat pirinçleri pişmemiş kıtır kıtırdı
...l
4 Ay Önce
Şimdi et lezzetli Allah var… fakat çok ateşte kalmış kurumuş, meze olarak gönderilen mantar ve patates çok kötü, 2 kişilik pakete domates biber 1 tane gelmiş, soğan sasımış, aspava ne yazık ki bozmuş.
...r
3 Ay Önce
İçine bir tane et koymuşsunuz o da zahmet etmişsiniz bir daha asla şipariş vermem rezalet kimse şipariş etmesin ederkende bu yorumu görsün
...n
4 Ay Önce
özensiz lezzetsiz paranıza yazık
...n
4 Ay Önce
hiç olmamişdı piriçler taş soguk nasıl böyle müsteriye gönderirsiniz yazık param çöpe gitti
...K
4 Ay Önce
Siparişimdeki cola gelmedi lahmacunun içinden kağıt parçaları kıkırdak parçaları çıktı ve buz gibiydi tavuk kanatların bazıları tam pişmemişti çok kötü bir deneyim oldu bizim için
...c
5 Ay Önce
Döner ince kesilir ne kadar kalın kesilirse o kadar makbul değildir ince kesmek ustalık ister maalesef döner son derece kalın kesilmiş ve miğde yakıyordu
...r
6 Ay Önce
Ayran yazdım kola geldi. Üstelik pilav üstü döner söyledim ekmek yok yanında. Birdaha buradan sipariş vermeyeceğim
...l
7 Ay Önce
Kesinlikle tavsiye etmiyorum. Döner sipariş verdim evime 200 metre mesafede döner buz gibi geldi. Yanında gönderdikleri anlamsız dönerin yanında pişmiş soğan ve biber olur.
...r
7 Ay Önce
adana kebap istedik soğanlı dürüm yedik içine adanayı tuz gibi serpmişler adanayla alakası yoktu
...r
10 Ay Önce
ASPAVA müdavimi bir Ankaralı olarak üzülerek, eser miktarda et olan çorbanın yanında ikram gönderdiğiniz sözde patlıcan salatası, kokusundan esinlenerek adeta aseton tadında, lastik gibi şırdan
...k
9 Ay Önce
SİPARİŞLERİ ALIP ALIP İPTAL EDİYORSUNUZ ÜSTELİK İADE YAPILMIYOR. KARTA İADE YERİNE CÜZDANA YAPILIP 25 LİRA TESLİMAT UCRETİNİ KESİYORSUNUZ BİR DAHA ASLA SİPARİŞ VERMEM DE VERDİRMEM DE

