- Burger
- Pizza
- Tavuk
- Restoran Teslimatlı
Domino's Pizza
Domino's Pizza Değerlendirmeler
...y
4 Hafta Önce
Perfect
...c
2 Ay Önce
hızlı ve sıcak geldi
- Not availableTürkiye Pizza Günleri - 2 Orta Boy Pizza
...c
2 Ay Önce
harika
- Not availableBüyük Boy Pizza + Coca-Cola 1 L (Coca-Cola Fırsatı)
...c
2 Ay Önce
çok güzeldi sadece küçüktü biraz
...m
2 Ay Önce
pizza çok lezzetliydi teşekkürler.
...k
2 Ay Önce
ellerinize sağlık
...m
2 Ay Önce
hizle ve sicak geldi tadi çok güzeldi teşekkürler iyi çalışmalar.
- 2 Orta Boy Bol Malzemos + Coca-Cola 1 L (Coca-Cola Fırsatı)890 TL
...n
3 Ay Önce
tam verilen sürede geldi sıcak ve güzeldi teşekkürler iyi çalışmalar.
- Orta Boy Pizza480 TL
...i
3 Ay Önce
hem hızlı hem sıcak hemde lezzetliydi
...i
3 Ay Önce
herşey çok güzeldi emeğinize sağlık 🙂
...i
3 Ay Önce
hızlı ve sıcak geldi ellerinize sağlık 🙂
- Orta Boy Pizza480 TL
- Pizza X-Large (12 Dilim)680 TL
...l
3 Ay Önce
hepsi sıcacıktı tatlı harikaydı teşekkür ederim
- 8'li Cinnamon Roll180 TL
...ş
4 Ay Önce
Çoook beğendim sıcacık geldii
...t
4 Ay Önce
Sıcak ve zamanında teslim edildi.
- Pizza X-Large (12 Dilim) + Litrelik İçecek + Seçili Lezzetler690 TL
...s
4 Ay Önce
ÇOK GÜZEL SİPARİŞTİ
- 2 Orta Boy Bol Malzemos + Coca-Cola 1 L (Coca-Cola Fırsatı)890 TL
...z
4 Ay Önce
uzun zamandır yediğim en iyi pizzaydı
- Not available2 Adet Orta Boy Pizza
...n
5 Ay Önce
Gayet lezzetlidir teşekkürler
...a
5 Ay Önce
Sıcacık geldi hava buz gibi olmasına rağmen lezzetli tartışmaya kapalı mükemmeldi ve çok hızlı teslim ettiler tebrik ediyorum 👍👍👍🙏🙏🙏🌸
...Z
7 Ay Önce
Elinize kolunuza sağlık süperdi
...ş
9 Ay Önce
Kuryenin hızlı gelmesi ile bu zamana kadar en sıcak pizza yedim teşekkür
...a
9 Ay Önce
Uzun zamandır Domino's dan yediğim en iyi pozzaydi. sıcacık geldi. Tesekkurler
...n
9 Ay Önce
hızlıca geldi ve sıcacıktı. çok da lezzetliydi
...n
9 Ay Önce
Sana alkış yok ancak finger snap
...r
1 Hafta Önce
kuryede 100tl nakit yokdu restoranta ilettiğini söyledi 600tl verdim siparil 480tl 20 tl verdi ve 100 tl geri veriliceğini restoranta ilettiğini söyledi
...m
7 Ay Önce
iyiydi
...ş
10 Ay Önce
eskisi kadar olmasa da hayla çok iyi
...r
1 Ay Önce
Peynir kenarlı için ekstra para ödedim ama normal kenarlı geldi. Özellikle not olarak yazmama rağmen!
...m
2 Ay Önce
Pizza üstündeki malzemeler yanıktı buna rağmen sosis çiğ kalmıştı yüksek ısıda direk şoklanmış gibi ilk defa böyle birşey yaşadım
...n
7 Ay Önce
Eskiye göre daha iyiydi diyebilirim . arada sırada tercih edilebilir. çok daha eski lezzet tabiki yok . geç geldi
- Coca-Cola (1 L.)180 TL
- Orta Boy Pizza480 TL
...k
1 Ay Önce
Teşekkür ederiz🌸
- 2 Orta Boy Pizza + Coca-Cola 1 L (Coca-Cola Fırsatı)730 TL

