- Tost & Sandviç
- Express Teslimat
Dedem Sandwich
Dedem Sandwich Değerlendirmeler
...n
1 Ay Önce
Ellerinize sağlık, notlara dikkat ettiğiniz için teşekkür ederiz
- Sosisli Sandviç (Sıcak)260 TL
- Muzlu Portakal (50 cl.)210 TL
...e
1 Ay Önce
hayatimda yedigim en iyi tostlardan
- Kavurmalı Kaşarlı Bazlama Tost460 TL
...e
1 Ay Önce
kalitenin değişmeyen tek adresi
- Süper Karışık Ayvalık Tostu390 TL
...l
2 Ay Önce
Ayvalık tostu da C vitamini meyve suyu da nefisti
- Karışık Ayvalık Tostu370 TL
- 5'li C Vitamini (50 cl.)220 TL
...r
2 Ay Önce
güzeldi hemde sıcacık geldi ellerinize sağlık
...y
2 Ay Önce
Çok lezzet içeriyor
- Kaşarlı Sosisli Sandviç (Sıcak)300 TL
- Limonata100 TL
...l
4 Ay Önce
Favorim
...s
5 Ay Önce
harikaydı elinize saglık
- Dedem Sandviç (Sıcak)300 TL
- Coca-Cola (33 cl.)110 TL
...l
6 Ay Önce
çok lezzetliydi ellerinize emeğinize sağlık
- Sosisli Sandviç (Sıcak)260 TL
- 5'li C Vitamini (50 cl.)220 TL
...a
9 Ay Önce
Beğendim güzel ve sıcak geldi lezzeti yerindeydi
...a
10 Ay Önce
Çok Teşekkür Ederiz...
- Kaşarlı Salamlı Sandviç (Sıcak)260 TL
...a
10 Ay Önce
Çok Teşekkür Ederiz...
- Süper Karışık Ayvalık Tostu390 TL
...k
3 Ay Önce
Sevdiğimiz bir yer ama sürekli 4’lü 5li içecekler karıştırılıyor üzüyor
...n
8 Ay Önce
Kötüydü diyemem ama iyi de değildi ya da ben son zamanlarda çok iyi sandviçler yedim bu normaldi
- Portakal & Ananas & Kivi Suyu220 TL
...l
11 Ay Önce
300₺ verdiğim bazlama tostun bu kadar küçük olması bizi üzer
...i
1 Ay Önce
içi bombostu .
...i
2 Ay Önce
Şu yemekleri yapmış olmak için yapmayın kanka ya çiğ sosis nedir ya pişirecek kadar da mı öğrenemediniz şu işi
...k
6 Ay Önce
tostun içerisindeki şarküteri ürünleri pişmeden çiğ halde koyulup sadece tosta basılmış, hem sağlıksız hem de lezzetsiz. Ayrıca soğuk teslim edildi.
- Ayran (30 cl.)85 TL
...n
8 Ay Önce
Ürünün fiyatını yükseltmemek için malzemeden kaçmışsınız diye düşünüyorum bir önceki siparişimle alakası yok.
...g
7 Ay Önce
Tanesine 400 lira verdiğimiz ayvalık tostu içerisine minimize malzeme koyulması hoş olmamış
...l
9 Ay Önce
Kaşarlı salamlıda ekşilik vardı yiyemedim. Ketçap kaynaklı olabilir. Daha önce hiç böyle değildi tadı
...k
11 Ay Önce
Normalde pek yorum yapmam ama gerçekten başkası mağdur olsun istemiyorum. Ne salamı salam ne sucuğu sucuk ne portakal suyu düzgün her şey kötüydü kesinlikle parasını haketmiyor
...ç
1 Yıl Önce
İçinde kavurma ve kaşar bulamadım. Eskiden böyle değildi. Bir daha sipariş vermem sizden.

