- Cağ Kebap
- Kebap & Türk Mutfağı
- Pide & Lahmacun
- Express Teslimat
Buket Lahmacun
Buket Lahmacun Değerlendirmeler
...K
6 Ay Önce
Yemek lezzetliydi, yanında ayranı da olsaydı iyiydi.
- Lahmacun145 TL
...ş
6 Ay Önce
harika
...R
10 Ay Önce
kuryeniz çok samimi iy niyetli birisi teşekkürler
- Karışık Lahmacun190 TL
...ş
3 Hafta Önce
tadı çok güzel fakat doyurucu değil biraz daha büyük olabilir
...i
7 Ay Önce
Kıyması az
...l
10 Ay Önce
tat konusunda sıkıntı yok ama porsiyon küçük
...a
3 Ay Önce
acılı getireceksiniz, neden acılı mi acısız mı seçeneği var? acısız istedim, acılı geldi! Bu bir lahmacun mu? evet, buket lahmacun mu? hayır!! ekmeğini süt ile mi yoğuruyorsunuz nedir, üzüldüm.
...ş
11 Ay Önce
Ürün hızlı geldi. Ancak lahmacun içi biraz azdı. Diyarbakırda birçok yer deneyip onlarla kıyasladığımda iç harcı az konulmuş. Lezzeti iyiydi
...ş
7 Ay Önce
resimler aldatıcı lahmacunlar çok küçüktü, tanesine 120tl verilmez.
- Ayran (33 cl.)75 TL
...l
9 Ay Önce
Köz biner gelmedi siparişe yazdık 3 defa soğuk yemek
...t
9 Ay Önce
Çok soğuk geldi lahmacun ayrıca çıtır değildi
- Coca-Cola (33 cl.)95 TL
...r
3 Hafta Önce
Hayatımda yediğim en kötü lahmacun, lahmacun mu o bile belli değil görünce şaşırdım. Kimseye de önermeyeceğim
...n
2 Ay Önce
Lahmacunu acılı istemiştik acılı gelmediği gibi soğuk gelmişti, hamuru hiç güzel değildi, zor çiğneniyordu. Daha önce de sipariş vermiştim ancak bu kez tek yıldızı dahi hak etmiyordu.
...n
2 Ay Önce
kesinlikle berbat, kurye telefonla aramadan yanlış adres verdiğimi ileri sürekek siparişimi iptal etti
...n
2 Ay Önce
yirmialtı yıldır Diyarbakır'da yaşıyorum şuana kadar Diyarbakır'da yediğim en kötü lahmacundu, tatsız renksiz. Hamuru çok kötüydü
- Su (50 cl.)30 TL
...l
3 Ay Önce
Lahmacunla salataları aynı poşete koyup tüm ezmeni dökülmesi yemeğin rezil olması kuryenin suçu değil restoranın iş bilmezliği, bir poşet daha harcayıp yemeği rezil etmeyebilirdi
...n
3 Ay Önce
İki porsiyon lahmacun istedik tek kişik meze salata gönderdiler. Lezzeti zaten eski gibi değil. 1 pors acılı 1 pors normal söyledik. Acılı olan kuzurkurt gibiydi. Bu siparişte tek olumlu olan kuryeydi
...k
3 Ay Önce
eti kokuyordu çok ağırdı tadı
...e
4 Ay Önce
Kurye de memnun onun haricinde hizmet kusurlu idi
...n
6 Ay Önce
buz gibiydi salata ve mezeler 4 porsiyon icin yetersizdi peçete ıslak mendili gonderilmemiş
...a
6 Ay Önce
Eksik gelmiş ürün
...n
6 Ay Önce
İki ayran istemiştim bir ayran var sadece . Kurye hızlı getirdi sağolsun
- Lahmacun145 TL
...n
7 Ay Önce
Pişmemiş kalın hamur geldi. Çok kötüydü
...ü
7 Ay Önce
Geç teslim olduğu gibi sanki dolaptan çıkmış buz gibi ve lezzetsizdi
...u
8 Ay Önce
Etleri çok iri ve ben dürüm olarak geleceğini düşünüyordum bir tane lahmacun olup olmadığı belli olmayan birşey geldi verdiğimiz paraya yazık
...n
10 Ay Önce
meze dökülmüş ve peçete yoktu
...a
10 Ay Önce
Çok kötüydü ne lahmacunda ne de pide de salça konulmamış et be kıymadan çok soğan var
...n
11 Ay Önce
Acılı istemiştim acısız ve resmen salçasız gelmiş bir tek size güveniyorduk normalde mezeleriniz çok güzel ama gönderdiğiniz mezeler kötü sade marul içerisinde 1 parça domates vardı
...u
11 Ay Önce
Ben 3 acılı lahmacun istedim, acısız gönderim yapıldı. Restoranı da aradım ulaşamadım. Memnun kalmadım

