rider-banner-icon
  • Cağ Kebap
  • Kebap & Türk Mutfağı
  • Pide & Lahmacun
  • Express Teslimat

Buket Lahmacun

TESLİMAT
2.8 üzerinden 5 yıldız, 1000+ inceleme
Yenişehir fabrika mah. (Forum avm) kat3 no:12*Bu restoranın adres ve onaylanmış telefon bilgileri Yemeksepetinde bulunmaktadır.
...K19.12.2025Yemek lezzetliydi, yanında ayranı da olsaydı iyiydi.
...ş14.12.2025harika
...R09.08.2025kuryeniz çok samimi iy niyetli birisi teşekkürler
...ş30.05.2026tadı çok güzel fakat doyurucu değil biraz daha büyük olabilir
...i27.10.2025Kıyması az
...l21.08.2025tat konusunda sıkıntı yok ama porsiyon küçük
...a26.02.2026acılı getireceksiniz, neden acılı mi acısız mı seçeneği var? acısız istedim, acılı geldi! Bu bir lahmacun mu? evet, buket lahmacun mu? hayır!! ekmeğini süt ile mi yoğuruyorsunuz nedir, üzüldüm.
...ş30.06.2025Ürün hızlı geldi. Ancak lahmacun içi biraz azdı. Diyarbakırda birçok yer deneyip onlarla kıyasladığımda iç harcı az konulmuş. Lezzeti iyiydi
...ş26.10.2025resimler aldatıcı lahmacunlar çok küçüktü, tanesine 120tl verilmez.
...l14.09.2025Köz biner gelmedi siparişe yazdık 3 defa soğuk yemek
...t13.09.2025Çok soğuk geldi lahmacun ayrıca çıtır değildi
...r31.05.2026Hayatımda yediğim en kötü lahmacun, lahmacun mu o bile belli değil görünce şaşırdım. Kimseye de önermeyeceğim
...n17.04.2026Lahmacunu acılı istemiştik acılı gelmediği gibi soğuk gelmişti, hamuru hiç güzel değildi, zor çiğneniyordu. Daha önce de sipariş vermiştim ancak bu kez tek yıldızı dahi hak etmiyordu.
...n30.03.2026kesinlikle berbat, kurye telefonla aramadan yanlış adres verdiğimi ileri sürekek siparişimi iptal etti
...n26.03.2026yirmialtı yıldır Diyarbakır'da yaşıyorum şuana kadar Diyarbakır'da yediğim en kötü lahmacundu, tatsız renksiz. Hamuru çok kötüydü
...l17.03.2026Lahmacunla salataları aynı poşete koyup tüm ezmeni dökülmesi yemeğin rezil olması kuryenin suçu değil restoranın iş bilmezliği, bir poşet daha harcayıp yemeği rezil etmeyebilirdi
...n09.03.2026İki porsiyon lahmacun istedik tek kişik meze salata gönderdiler. Lezzeti zaten eski gibi değil. 1 pors acılı 1 pors normal söyledik. Acılı olan kuzurkurt gibiydi. Bu siparişte tek olumlu olan kuryeydi
...k05.03.2026eti kokuyordu çok ağırdı tadı
...e21.02.2026Kurye de memnun onun haricinde hizmet kusurlu idi
...n05.12.2025buz gibiydi salata ve mezeler 4 porsiyon icin yetersizdi peçete ıslak mendili gonderilmemiş
...a04.12.2025Eksik gelmiş ürün
...n02.12.2025İki ayran istemiştim bir ayran var sadece . Kurye hızlı getirdi sağolsun
...n24.11.2025Pişmemiş kalın hamur geldi. Çok kötüydü
...ü17.11.2025Geç teslim olduğu gibi sanki dolaptan çıkmış buz gibi ve lezzetsizdi
...u05.10.2025Etleri çok iri ve ben dürüm olarak geleceğini düşünüyordum bir tane lahmacun olup olmadığı belli olmayan birşey geldi verdiğimiz paraya yazık
...n26.08.2025meze dökülmüş ve peçete yoktu
...a30.07.2025Çok kötüydü ne lahmacunda ne de pide de salça konulmamış et be kıymadan çok soğan var
...n18.07.2025Acılı istemiştim acısız ve resmen salçasız gelmiş bir tek size güveniyorduk normalde mezeleriniz çok güzel ama gönderdiğiniz mezeler kötü sade marul içerisinde 1 parça domates vardı
...u08.07.2025Ben 3 acılı lahmacun istedim, acısız gönderim yapıldı. Restoranı da aradım ulaşamadım. Memnun kalmadım
Monday,Tuesday,Wednesday,Thursday,Friday,Saturday,Sunday11:0021:45

Restoran Bilgisi

*Bu restoranın adres ve onaylanmış telefon bilgileri Yemeksepetinde bulunmaktadır.

KEP Adresi:

MERSIS No: 0621050518900018