- Burger
- Çiğ Köfte
- Restoran Teslimatlı
Maxi Mola Kömürde Sandviç 2
Maxi Mola Kömürde Sandviç 2 Değerlendirmeler
...i
3 Ay Önce
çok iyiydi .
- Menü 2575 TL
- Izgara Patso Sandviç400 TL
...n
3 Ay Önce
Çok ciddi bir düzelme var ızgara patsonun her şeyinde çok lezzetliydiiiii elinize sağlık bol kazançlar
- Izgara Patso Sandviç400 TL
- Coca-Cola (33 cl.)100 TL
...n
3 Ay Önce
Yıllardır Maxi mola ızgara patso yiyorum bugüne kadar hiç bu kadar lezzetli paketlemesi özenli ve doyurucu miktarda geldiğini görmedim haaariikaydııı teşekkürler
- Izgara Patso Sandviç400 TL
- Coca-Cola (33 cl.)100 TL
...n
10 Ay Önce
Izgara patsonuzu çok seviyorum son zamanlar da içinde ki malzemelerden mi tavuk mu sıkıntılı anlamadım salyalanıyor çok kötü oldum. Umarım bu sorun çözülür iyi çalışmalar.
- Coca-Cola (1 L.)130 TL
...n
1 Ay Önce
puanına aldandım söyledim, porsiyon çok ufak , peyniri kokuyor tavsiye etmem.
...y
5 Ay Önce
Sandviç ıslak geldi nasıl olduysa içeceğin dolaptan çıkma suyu mu gelmiş ne olmuş anlamadık şarküteri kalitesi ortalama ama fazlasıyla doyurucu tabiiki
...n
10 Ay Önce
Izgara patso da bir şey salyanalıyor çok kötü bir durum bu malzemelerinizi kontrol etmenizi rica ederiz..
...f
1 Ay Önce
teslim edilen ürün yok teslim edildi gözüküyor
...n
11 Ay Önce
Izgara patso fikri mükemmel fakat tavuğun pişme şekli mi tadı mı kötü anlamadım tavuğu hiç beğenmedim ve çok kıkırdaklıydı.
...n
11 Ay Önce
Izgara patsoyu çok seviyorum ama tavuğunuzun tadıda pişme şekli de baya kötü
...r
9 Ay Önce
coca cola yerine pepsi göndermelerini geçtim ayrıca bayatlayan patatesleri tekrar kızartıp göndermişler belkide müşterinin artığını yediriyorlar yazıklar olsun

