- Döner
- Kebap & Türk Mutfağı
- Restoran Teslimatlı
Usta Dönerci
Usta Dönerci Değerlendirmeler
...r
4 Hafta Önce
ürün ve hizmet mükemmel
...l
1 Ay Önce
güzeldi gayet yeterli dönerin içindeki o sos mükemmel
- Seçmeli Baget Menü465 TL
...k
1 Ay Önce
Tavuklu salata muhteşem di çok beğendik
- Bi’Kase Dolusu Menü470 TL
...k
2 Ay Önce
Özenle hazırlanmış güzeldi
- 2’li Dürüm Tavuk Menü490 TL
...l
2 Ay Önce
ürünler gayet sıcak lezzetli ve hızlı geldi. her zaman ki gibi harıkasınızzzzz. ✨👍🏻
...k
2 Ay Önce
Ürünler sıcak ve hızlı geldi taze ve lezzetliydi
- Ustasından 2'li Fırsat Menüsü540 TL
...l
3 Ay Önce
buradaki yorumlara aldanıp sipariş vermeseydim pişman olurdum. ürünler gayet sıcak ve lezzetli geldi. usta her zaman ustadır. ne zaman sipariş versem mükemmel geliyor kötü yorum yapan neye dayanarak.
...k
4 Ay Önce
Ürünler gayet taze ve sıcak geldi
- 2’li Dürüm Tavuk Menü490 TL
...k
4 Ay Önce
Ürünler gayet sıcak ve porsiyon boldur ilgi alaka çok iyi notlara dikkat etmişler ellerinize sağlık
- Çocuk Tavuk Döner Burger Menü240 TL
...k
6 Ay Önce
Siparişim çok hızlı ve sıcak geldi çok özenli hazırlanmış ellerinize sağlık
- Tavuk Lokum Dürüm Menü270 TL
...r
7 Ay Önce
hem sıcak geldi hemde lezzetli ellerinize sağlık
...a
4 Ay Önce
Dökülmeden ve tek parça gelmiş sipariş getirme başarılı fakat marketten alınan et dönere benziyordu et iskenderin tadı hiç beğenmedim maalesef
...k
1 Hafta Önce
Çocuk menüsü için oyuncak gönderilmedi. Tavuk istedik et geldi. Ekmekler bayattı, ısırmakta zorlandık. Tadı da kötüydü. Ciddiye alınmıyor, düşünülmüyoruz. Bir daha asla sipariş etmem.
...k
1 Ay Önce
Çok kötüydü cok az malzeme vardı parasını hiç haketmedi bide restoranta ulasım sağbamıyor cok kötü cokk bida söylemem
...ş
1 Ay Önce
kolayı unutmuşlar ekstra gramaj ekletiyorum 100g lık ekletmiştim her sandviç için ama hiç 100gram gibi değildi
...n
2 Ay Önce
hem yavaş geldi hem soğuk geldi hem 150 gram tavuk istedim tombik tavuk dönerimde o bile yokt u içini düzgünce söyledim domates olsun turşu olmasın dedim yine de içine domates kırmayıp turşu koyulmuş.
...ı
2 Ay Önce
dönerin ekmeği bayat ve sertti içine koyulan sosun lezzeti farklı ve kötü olmuş önceden daha güzeldi
...l
2 Ay Önce
Gerçekten yazık,ürünleri keyfinizin durumuna göre yapıyorsunuz herhalde aldığım menüyü daha önceleri severek yememe rağmen daha kötüsü yapılamazdı yiyemedım maalesef
...R
2 Ay Önce
Ne içinde tereyağ var ne sosu var ekmek bayat. İlk ve son siparişim.
...n
3 Ay Önce
çok geç geldi. ve porsiyon küçüktü neredeyse yarım porsiyondu
...a
3 Ay Önce
Küçük şişe su vardı siparişimde gelmedi 30 liramı kimden talep etcem?
...t
4 Ay Önce
Yani geldiğinde şok geçirdim 120 ge söylememe rağmen et namına bişey yoktu kuponla aldığım için mi acaba
...e
8 Ay Önce
bir buçuk saatten uzun sürdü gelmesi bu ne Allah aşkına soğan halkası seçince extra sos çıkıyor seçiyoruz ama üç farklı ilde burdan sipariş verdim üçünde de extra soslar gelmiyorsa sectirmeyin bari ya
...a
8 Ay Önce
Dışardan söylediğimiz yemek ister istemez soğuyor ama bu buz gibiydi ve getirdikleri yer evime çok yakın. Ette de salam tadı vardı.
...z
9 Ay Önce
BU GÖNDERDİĞİNİZİN GERCEKTEN İSKENDER OLDUĞUNA İNANARAK MI GONDERDINIZ ekmekleri bayat koymuşsunuz üstteki etler deseniz et demeye bin şahit paramparça sanki biri çiğnemiş koymuş,haram olsun hakkım
...e
11 Ay Önce
ekmeğin içi boştu ekmekler bayattı içli köfte güzeldi. döner az bir şey vardı o da yanık kötüydü
...ı
4 Ay Önce
Siparişim yanlış geldi fotoğrafla bildirmeme rağmen düzeltilmedi
...ı
11 Ay Önce
tombik dönerin ekmeği bayat ve taş gibi sertti hiç memnun kalmadik



