rider-banner-icon
  • Döner
  • Kebap & Türk Mutfağı
  • Restoran Teslimatlı

Usta Dönerci

2.9 üzerinden 5 yıldız, 1000+ inceleme
Mustafa Parmaksız Cad., No:56 Kapodokya Forum AVM, No:FF / 14*Bu restoranın adres ve onaylanmış telefon bilgileri Yemeksepetinde bulunmaktadır.
...r28.05.2026ürün ve hizmet mükemmel
...l15.05.2026güzeldi gayet yeterli dönerin içindeki o sos mükemmel
...k09.05.2026Tavuklu salata muhteşem di çok beğendik
...k22.04.2026Özenle hazırlanmış güzeldi
...l15.04.2026ürünler gayet sıcak lezzetli ve hızlı geldi. her zaman ki gibi harıkasınızzzzz. ✨👍🏻
...k31.03.2026Ürünler sıcak ve hızlı geldi taze ve lezzetliydi
...l27.03.2026buradaki yorumlara aldanıp sipariş vermeseydim pişman olurdum. ürünler gayet sıcak ve lezzetli geldi. usta her zaman ustadır. ne zaman sipariş versem mükemmel geliyor kötü yorum yapan neye dayanarak.
...k17.02.2026Ürünler gayet taze ve sıcak geldi
...k04.02.2026Ürünler gayet sıcak ve porsiyon boldur ilgi alaka çok iyi notlara dikkat etmişler ellerinize sağlık
...k08.12.2025Siparişim çok hızlı ve sıcak geldi çok özenli hazırlanmış ellerinize sağlık
...r22.11.2025hem sıcak geldi hemde lezzetli ellerinize sağlık
...a09.02.2026Dökülmeden ve tek parça gelmiş sipariş getirme başarılı fakat marketten alınan et dönere benziyordu et iskenderin tadı hiç beğenmedim maalesef
...k19.06.2026Çocuk menüsü için oyuncak gönderilmedi. Tavuk istedik et geldi. Ekmekler bayattı, ısırmakta zorlandık. Tadı da kötüydü. Ciddiye alınmıyor, düşünülmüyoruz. Bir daha asla sipariş etmem.
...k27.05.2026Çok kötüydü cok az malzeme vardı parasını hiç haketmedi bide restoranta ulasım sağbamıyor cok kötü cokk bida söylemem
...ş04.05.2026kolayı unutmuşlar ekstra gramaj ekletiyorum 100g lık ekletmiştim her sandviç için ama hiç 100gram gibi değildi
...n22.04.2026hem yavaş geldi hem soğuk geldi hem 150 gram tavuk istedim tombik tavuk dönerimde o bile yokt u içini düzgünce söyledim domates olsun turşu olmasın dedim yine de içine domates kırmayıp turşu koyulmuş.
...ı20.04.2026dönerin ekmeği bayat ve sertti içine koyulan sosun lezzeti farklı ve kötü olmuş önceden daha güzeldi
...l05.04.2026Gerçekten yazık,ürünleri keyfinizin durumuna göre yapıyorsunuz herhalde aldığım menüyü daha önceleri severek yememe rağmen daha kötüsü yapılamazdı yiyemedım maalesef
...R31.03.2026Ne içinde tereyağ var ne sosu var ekmek bayat. İlk ve son siparişim.
...n27.03.2026çok geç geldi. ve porsiyon küçüktü neredeyse yarım porsiyondu
...a16.03.2026Küçük şişe su vardı siparişimde gelmedi 30 liramı kimden talep etcem?
...t11.02.2026Yani geldiğinde şok geçirdim 120 ge söylememe rağmen et namına bişey yoktu kuponla aldığım için mi acaba
...e26.10.2025bir buçuk saatten uzun sürdü gelmesi bu ne Allah aşkına soğan halkası seçince extra sos çıkıyor seçiyoruz ama üç farklı ilde burdan sipariş verdim üçünde de extra soslar gelmiyorsa sectirmeyin bari ya
...a16.10.2025Dışardan söylediğimiz yemek ister istemez soğuyor ama bu buz gibiydi ve getirdikleri yer evime çok yakın. Ette de salam tadı vardı.
...z02.09.2025BU GÖNDERDİĞİNİZİN GERCEKTEN İSKENDER OLDUĞUNA İNANARAK MI GONDERDINIZ ekmekleri bayat koymuşsunuz üstteki etler deseniz et demeye bin şahit paramparça sanki biri çiğnemiş koymuş,haram olsun hakkım
...e26.07.2025ekmeğin içi boştu ekmekler bayattı içli köfte güzeldi. döner az bir şey vardı o da yanık kötüydü
...ı26.02.2026Siparişim yanlış geldi fotoğrafla bildirmeme rağmen düzeltilmedi
...ı07.07.2025tombik dönerin ekmeği bayat ve taş gibi sertti hiç memnun kalmadik
Monday,Tuesday,Wednesday,Thursday,Friday,Saturday,Sunday11:0021:45

Restoran Bilgisi

*Bu restoranın adres ve onaylanmış telefon bilgileri Yemeksepetinde bulunmaktadır.

KEP Adresi: tabgida@hs02.kep.tr

MERSIS No: 815003790200094

Satıcı Ticari Unvanı

TAB GIDA SANAYİ VE TİCARET ANONİM ŞİRKET

Usta Dönerci