rider-banner-icon
  • Patisserie & Bakery
  • Dessert
  • Express Delivery

Dolcetteria Di Moda

Express
Rating 4.6 out of 5 stars, 100+ reviews
Muratbey Sk Birlik Apt. 16/3
...n6/16/2026çok lezzetliydi ve ayarındaydı. şeker basmış gibi yedikten sonra baymıyor. böğürtleni de öyle, cok güzeldi.
...n6/1/2026kacinci soyleyisim artik bilmiyorum bile tiramisunuz harika!!
...k5/28/2026nefis
...ş5/19/2026Kaliteli malzemelerle lezzetli tatlılar çıkartmışsınız, elinize sağlık
...r6/23/2026başarılı
...r5/15/2026Çok güzel. Keşke servis de olsaydı içinde. Elinize sağlık.
...k5/15/2026Hepsi çok lezzetliydi ama Torta Caprese çok ama çok iyiydi, ellerinize sağlık.
...k5/4/2026cok lezzetli, tam benim damak tadıma uygun
...s4/29/2026Çok lezzetliydi. Tebrikler.
...u4/17/2026İtalyan tatlılarında rakipsizler. İşi bildikleri çok ortada. Ellerinize sağlık.
...n1/24/2026mukemmeldiii
...n12/12/2025Chocca ile bir ilginiz varmı bilmiyorum ama son derece başarılı tatlılar insanın keyfi geliyor işte budur ellerinize sağlık
...k12/10/2025Çok iyidi, ellerinize sağlık. Diğer tatlıları da deneyeceğim.
...n11/26/2025ba yıl dık
...z11/26/2025Uzun zamandır yediğim en iyi tiramisulardan elinize sağlık.
...m11/21/2025O kadar lezzetliydiki hepsi parmaklarımızı yedik! Daha önce panna cotta yememişim mükemmel ötesi. Napoletano denememiştim ama yok böyle bir şey. Çok iyiydi ve çok hızlı geldi ellerinize sağlık
...k11/20/2025sonunda moda'da gerçek tatlıcı bulduk.
...ı11/16/2025Moda’nın en iyi tatlıcısı
...u11/8/2025Rame di napoli birazcık kuru geldi ama onun dışında her şey çok güzeldi. Özellikle panna cotta efsane. Tatlı notunuz için teşekkürler, ellerinize sağlık:)
...k11/4/2025rame di napoli. Harikulade lezzetli ve çok orijinal. Ellerinize sağlık...❤️
...n11/4/2025Ellerinize sağlık tiramisu çok lezzetliydi. Diğer tatlılarınızı da denemeyi çok isterim:)
...i11/4/2025Çok beğendik, elinize sağlık.
...t12/11/2025Migliaccio’nun tazeliği ve dokusu çok güzel ama epey limonlu bir tatlıymış bana uymadı maalesef, benim gibi pek İtalyan tatlısı bilmeyenler için bu detay belki eklenebilir, Rame di Napoli deneyeceğim.
...l11/1/2025harikaydı, çok yeni ve heyecan verici lezzetler. tebrik ediyorum.
...y10/31/2025Tam tahmin ettiğim gibi, taptaze ve çok lezzetli bir tatlı yedim. Pakete bıraktıları kibar not ayrı keyifliydi.
...s10/30/2025Çok lezzetliydi
...n10/24/2025Tiramisu çok iyiydi
...n10/24/2025Panna cotta icin dukkana gidicem muthis bir tat
...ı10/24/2025Cannoli’yi de geri istiyoruz :( çok güzeldi her şey
...r10/22/2025Çok hızlı geldi, gerçekten çok güzel ve lezzetli. Bir de çok tatlış bir not göndermişler. Pek sevdik.
Monday,Wednesday,Thursday,Friday,Saturday,Sunday17:0023:45

Restaurant information

KEP Address:

MERSIS number: