- Pastane & Fırın
- Tatlı
- Express Teslimat
Divan Pastanesi
Divan Pastanesi Değerlendirmeler
...z
1 Hafta Önce
10 10 10
- Blackforest Pasta (3-4 Kişilik)2.000 TL
- Susamlı Flüt Kraker (215 gr.)550 TL
...h
3 Hafta Önce
Pistachio pasta inanılmaz rüya gibiydi çok güzel tazeydi paketlemede çok iyiydi
- Pistachio Pasta (6-8 Kişilik)2.500 TL
...k
1 Ay Önce
süpersiniz,elinize saglik
...ı
1 Ay Önce
Mük
- Blackforest Pasta (3-4 Kişilik)2.000 TL
...r
1 Ay Önce
Limonlu haşhaşlı kek her misafirim geldiğinde sipariş ettiğim bir ürün çok fres ve hep taze lezzetli
- Limonlu & Haşhaşlı Kek1.100 TL
...u
1 Ay Önce
Teşekkürler
...z
2 Ay Önce
Kurye arkadas cok nazikti, tesekkur ederiz.
...n
3 Ay Önce
Her zamanki gibi 4/4 lük
- Marigny Pasta (Adet)550 TL
- Pistachio Pasta (Adet)550 TL
- Unsuz Tart (3-4 Kişilik)1.800 TL
- Linzer Tart1.800 TL
...ş
6 Ay Önce
Fa-bu-leux … Merci …
- Divan Klasik Pasta (3-4 Kişilik)2.000 TL
- Çifte Kavrulmuş Fıstıklı Lokum (500 gr.)1.600 TL
- Frambuazlı Arduaz (110 gr.)950 TL
...Z
6 Ay Önce
Hakikaten pastanın hakkını veriyor. Tazelik lezzet kalite ustalık bir arada. Tebrik ederim. Artık her yerin fiyatı pahalı ve birbirine çok yakın fiyatlar. Divan ilk tercihimiz oldu.
- Marigny Pasta (Adet)550 TL
- Divan Noix Pasta (Adet)550 TL
- Profiterol550 TL
...ş
7 Ay Önce
Teşekkürler
- Divan Noix Pasta (Adet)550 TL
...z
9 Ay Önce
2 çatal yemek isteyenler içim ideal .
...а
10 Ay Önce
Çok lezzetli parasını hakkediyor ikramınız için de çok teşekkür ederim
- Çikolatalı Kahve (125 gr.)450 TL
- Not availableBahar Pastası (Porsiyon)
...m
10 Ay Önce
harika bir pastaydi ellerinize sağlık :)
- Pistachio Pasta (Adet)550 TL
...a
3 Ay Önce
Güllaç fındıklı , gülsuyu oranı çok baskın . Paketleme güzel ama tekrar güllaç almam .
...i
9 Ay Önce
Çok küçük, ama güzel. Yine de verilen ücretin karşılığı değil.
...r
1 Ay Önce
Doğum günü için gönderilen pastanın içerisine “iyi ki doğdun” yazısı bırakmalarını istemiştim ama bırakmamışlar. Bir anlamı kalmadı gönderilen pastanın
...n
10 Ay Önce
bu fiyata nasıl bu kadar küçük bi pasta gönderebiliyosunuz gerçekten şaşkınım tadı desen antep fıstıkları bayat mutlu etmiyo cidden rezillik sözde bilindik biyer diye söyledim ama pişmanlık!!!
...h
1 Ay Önce
ürünler eksik gönderildi, iadesi yapıldı ancak eksik olan ürün neden listede yer alıyor anlamak zor.
...n
3 Ay Önce
Pasta ters bir şekilde paketlenmişti doğum günü için almıştım bunu paketleyen arkadaşa yazıklar olsun gerçekten pasta tepetaklak bir şekilde geldi
...ğ
4 Ay Önce
Görselden çok alakasız bir pasta geldi tadı da berbat
...n
10 Ay Önce
Yediğim en kötü eklerdi
...n
3 Ay Önce
Geçen senede olmuştu. içerik değişmiş.Bitter yoğunluğu yerine bayağı iç bulandıran krema var. Bildiğimiz gibi değil
...n
11 Ay Önce
aylardır ailecek yediğimiz pastanın tadı içeriği tamamen değişmiş ve yedikten sonra hiç olmadık şekilde şekerimiz bile oynadı. lütfen eski haline dönmesini için gereğini yapar mısınız !
...n
1 Yıl Önce
Ürün çökmüş ve ayrılmış şekilde geldi.

