- Kahve
- Pastane & Fırın
- Tatlı
- Restoran Teslimatlı
Karainci Pasta
Karainci Pasta Değerlendirmeler
...l
Dün
Her zamanki gibi taze, lezzetli ve hızlı. Teşekkürler.
...ı
2 Ay Önce
Her zaman olduğu gibi çok taze ve lezzetliydi. Siparişim çok hızlı geldi ve ayrıca kuryemiz çok güler yüzlü. Çok teşekkürler
- Not availableÇikolata Frambuaz (4-6 Kişilik)
...ş
3 Ay Önce
ha-ri-kaa
...ş
6 Ay Önce
Harika sinopta tek pasta alınacak yer diyebilirim.
...n
8 Ay Önce
Şehir dışından kuzenimin doğum günü için sipariş vermiştim çok ilgili ve hızlıydılar pasta da oldukça lezzetliymiş
- Krokan Ganaj (4-6 Kişilik)1.150 TL
...l
9 Ay Önce
Her zaman en kısa sürede ve en taze haliyle teşekkürler karainci.
- Not availableProfiterol
- Tiramisu330 TL
- Not availableNane & Limon Cheesecake
...l
9 Ay Önce
Ekler taze idi. Teşekkürler
- Ekler (500 gr.)465 TL
- Iced Macchiato (L)225 TL
...l
9 Ay Önce
Taze ve çok lezzetliydi pasta. Kızlarım sevdi. Teşekkür ederiz ❤️
- Vişne Ganaj Pasta (4-6 Kişilik)1.150 TL
...l
11 Ay Önce
Saat çok geç olmasına rağmen çok hızlı geldi. Zaten tatlılarına diyecek bir şey yok hepsi mükemmel
- Lime290 TL
...l
1 Ay Önce
Pasta yan yatmış şekilde geldi. Biraz daha dikkatli taşınmalı ürünler. Taze ve lezzetli idi. Teşekkürler
- Kırmızı Karaorman Mois (4-6 Kişilik)1.150 TL
...l
1 Ay Önce
Kurabiyeler güzel idi kahve de dökülmeden sıcak şekilde ulaştırıldı. Teşekkürler
- Cappuccino (Büyük)190 TL
- Kavala Kurabiye220 TL
...l
9 Ay Önce
Yeni tiramisu yorumuna bayıldım. Enfes ama bir tık daha büyük olabilir porsiyon. Kap baya küçük. Profiterol de lezizdi. Teşekkürler
- Not availableProfiterol
- Tiramisu330 TL
...ü
11 Ay Önce
Puanım teslimata. Pastayı hiç beğenmedik ne yazık ki. Aşırı ağırdı.
...a
9 Ay Önce
Eşim beğendiği için aldım ben beğenmiyorum.
- Fıstıklı Ganaj (4-6 Kişilik)1.150 TL
...R
3 Ay Önce
o kadar hızlı geldi ki şok olduk ama dediğim yine dikkate alınmadı üst üste konulunca olmuyor
...R
3 Hafta Önce
çok acı çok ağır
...i
2 Ay Önce
White mocha şipariş ediyorum normal mocha geldi
...a
11 Ay Önce
Sütlü kadayıfı bi poşete sarıp göndermişler
...R
2 Ay Önce
siparişimi 5 dakikada getirdiler çok lezzetli ve tazeydi Sinop'ta sizden daha iyisi yok ama fiyatlar çok uçuk o yüzden puan kiriyorum. kaliteli ürünü biraz daha uyguna yiyebilmeliyiz vatandaş olarak..
...e
3 Ay Önce
Önceki siparişimden fazla sipariş vermeme rağmen aynı oranda geldi
...R
6 Ay Önce
brownie acıydı hiç şeker katılmamış gibiydi kuru ve bayatti. soğuk baklava da bayat gibiydi hiç hoşuma gitmedi bugünkü siparişlerimden memnun kalmadım üzgünüm
...i
7 Ay Önce
mono pasta çok özensiz konulmuş kutuya bana geldiğinde ters çevrilmiş ezilmiş haldeydi
...R
7 Ay Önce
içecek güzeldi ama tatlıları beyenmedim.
...z
11 Ay Önce
genelde harika ve taze olurdu ama bu sefer bayat ekler gönderilmiş
...R
3 Ay Önce
dünyanın parasını veriyoruz siz üst üste koyup getiriyosunuz. başka kabiniz yok mu daha büyük olarak?
...R
9 Ay Önce
iced latte çok kötüydü. tiramisu lezzetliydi
...ü
8 Ay Önce
Küçük parsiyon pahalı fiyat şok oldum küçülüyor gittikce

