rider-banner-icon
  • Ice Cream
  • Dessert
  • Restaurant Delivery

İnce Profiterol Fulya

Rating 4.2 out of 5 stars, 500+ reviews
Mehmetçik Cd. No:18 Şişli
...r5/15/2026yurtdisinda yasarken en cok ozledigim lezzetti. hic degismemis. mukemmel tat mukemmel hizmet. kurye de cok guleryuzluydu. her sey icin cok tesekkur ediyorum
...u4/16/2026Çok lezzetliydi ayrıca ikram için de teşekkürler :)
...i3/19/2026Valla dediğiniz kadar varmış elinize sağlık
...n3/6/2026ablam yapardı evde revani bir dedim söyleyim bu sefer bacımı yormamak için abi artık ablamın yorulmasına gerek yok daima sizden söylerim süperdiii
...K3/6/2026bir yeyin beğenmezseniz beni bulun :) üstad sanat eseri yapmışsınız resmen müthişti
...r3/6/2026kıbrısta yemiştim en son bir deneyeyim dedim ilk defa 1. sınıf tatlı yedim elinize sağlık.
...r3/5/2026Uzun zamandır bu denli güzel kıvamı olan paketlemesi a ' dan z ' ye özenli ve malzeme kalitesi bol bir tatlıcıya denk gelmemiştim nefistiniz ellerinize sağlık
...N3/5/2026dışı kıtır içi çıtır harika bir tatlı 👌
...r3/5/2026çok taze ve burçak bisküviyle birlikte harika bir tat ortaya çıkmış 😋🍮
...t3/5/2026yoğun çikolata tadı ve yumuşacık dokusu mükemmel 🍫👌
...n2/8/2026Her zamanki gibi aşırı enfes tatlılardı. Ayrıca kurye o kadar kibardı ki, farklarını belli ediyorlar her anlamda🌸
...n1/11/2026Profiterolün en iyisi 😍
...r12/25/2025yıllardır profiterol tercihimdeki tek adres.10 üstü 10 puan
...u11/8/2025Lezzetli ve tazeydi
...k10/24/2025Her zaman aynı lezzet ve özenle geliyor.
...n10/18/2025Mükemmel...
...ş10/2/2025daha iyisi olmaz desem yeriydi . başarılı emeğinize sağlık.
...n10/1/2025Teşekkürler, elinize sağlık.
...r5/24/2026Geç geliyor ama güzel
...r2/17/2026Profiterol bayattı maalesef
...z5/19/2026Dondurma çok kaliteli
...m9/30/2025Urun ve fotograf bilgisi ayni olmadigi icin yanlis urun geldi
...R3/6/2026gece gece canım çekti bir daha söyleyecektim kapalısınız bu ne güzel dondurmadır süperdi valla
...n10/14/2025Hayatımda yediğim en iyi profiteroldü. Kesinlikle denemelisiniz. 5 değil 100 yıldız vermek isterdim. Fıstık rüyası da çok güzeldi, hafif bir cheesecake gibiydi bayıldım.
...N1/19/2026yanlış ürün geldi
...u12/27/2025üstad 4 top profetirol güzel bas tacısın ama 2 topluk kaba koyup çikolatadan çalmak bence hos degil ekstra istiyosan ekstra çikolata butonu koy neyse verelim parası onun harici ürün 1 saat te geldi.
...n11/8/2025Profiterol çok başarılıydı fakat Kemal Paşa bir o kadar kötüydü. Direk kutusuyla çöpe attık. Ne kıvamı,ne şerbeti, ne de tadı.. baştan sona çok kötüydü.
...ç6/13/2026Hayatımda yediğim en kötü profiteroldü. Bu yorumları kendileri mi yaptırmışlar yoksa yiyenler nişasta su karışımını nasıl krema zannetti anlamak mümkün değil.
...n5/31/2026Tüm ürünler bayat
...a1/2/2026Nutella soslu yazıyor, evet biliyoruz gerçek Nutella olmadığını ama bir çikilota ne kadar kötü olabilirse seçip onu kullanmışlar , sipariş çok geç geldi 1 saati geçti kurye çok samimi bir insan helal
Monday,Tuesday,Wednesday,Thursday,Friday,Saturday,Sunday00:0003:00
Monday,Tuesday,Wednesday,Thursday,Friday,Saturday,Sunday10:4523:59

Restaurant information

KEP Address:

MERSIS number:

Legal Name

Zukhra Kayumova

İnce Profiterol Fulya