- Dünya Mutfağı
- Express Teslimat
İyochi
İyochi Değerlendirmeler
...r
1 Hafta Önce
Siparişim hızlı geldi sıcacık ve çok lezzetliydi çok beğendim
- Smoky Chicken Quesadilla Menü300 TL
...i
1 Hafta Önce
Evim uzak olmasına rağmen kısa sürede geldi ve cok sıcaktı. İlk kez denedik çocuklar bayıldı.
...r
1 Hafta Önce
Her siparişimde hızlı geldi ve lezzeti çok güzel. Sürekli beğenerek sipariş veriyoruz.
- Smoky Chicken Quesadilla Menü300 TL
...N
1 Hafta Önce
Marul da eklemiştim ama Dürüm’ün içine konulmamış. Lezzetliydi ama
- Chipotle Chicken Quesadilla Menü310 TL
...ç
2 Hafta Önce
Yorumlarda Restoranı Kötülemişlerdi Ancak Sipariş Hızlı Geldi,Ürünlerin Lezzeti Güzeldi Neden 2.9 Puam Onu Anlayamadım Tavsiye Ederim.
....
2 Hafta Önce
Dürüm gayet güzeldi ama patatesleri soğuk gelmiş yani ama güzeldi bile içeçeği lipton şeftali istedim limonlu göndermişler yani sorun değil o biraz daha dikkatli olursanız daha iyi olur sizin için
- Wrap Chi Smoky Menü305 TL
...n
2 Hafta Önce
Bu ikinci siparişim Lüleburgaz da yediğim en güzel en lezzetli tavuklar Herşey çok iyi tek bi ricam var soslara acılı mayonez de eklerseniz daha lezzeti oluyor da
- İyochi Chicken Burger Menü320 TL
- Wrap Chi Doritoslu260 TL
- Orta Boy Gurme Patates Kızartması80 TL
...i
3 Hafta Önce
sıcak vr lrzzetliydi
...y
1 Ay Önce
Paketleme cidden iyi:) Yemek harikaydı. Donmuş patates kullanılmıyor bu da çok güzel. Herşey çok güzeldi ve doyurucu elinize sağlık. Bayıldım
- Wrap Chi Smoky Menü305 TL
...e
1 Ay Önce
Güzeldi. Lavaşın içindeki tavuğun gramajı az. Doyurucu değil ama iyi.
- Smoky Chicken Quesadilla Menü300 TL
...n
1 Ay Önce
Burgazda yediğim en iyi tavuk dürüm buydu ama lavaşı tam kesmemişler elimle kopardım ve patatesler azdı
- Chipotle Chicken Quesadilla Menü310 TL
...k
1 Ay Önce
Yemekler lezzetliydi. Sadece biraz soğuk geldi onun dışında herşey iyiydi.
- İyochi Chicken Burger295 TL
- Smoky Chicken Quesadilla275 TL
...n
5 Gün Önce
ekmek kesinlikle bayattı tavukta biraz tatsız geldi harici doyuruculuğu ve fiyat güzel
...u
2 Hafta Önce
Çok geç gelen bir sipariş tat ve sunum güzel lakin çok geç geldiği için soğuktu
...r
1 Ay Önce
Porsiyonu küçüktü ve özensizdi
...r
2 Hafta Önce
Suflemi göndermediniz. Patatesler bayat. Yemeğin boyutu o kadar küçük ki 4 ısırıkta bitiyor . 3 extra peynir ekletmeme rağmen peyniri azdı. Tavuğun tadı güzeldi tek iyi yanı buydu. Biraz özen lütfen
...n
2 Hafta Önce
zero kola soyledim normal kola geldi, patatesler inanilmaz kuru ve buz gibiydi yiyemedim, quesadillanin porsiyonununda bu kadar kucuk oldugunu bilmiyordum. yinede elinize saglik. teslimat hizliydi.
...z
2 Hafta Önce
wrap chi baya kücük asla doyurmaz chipotle chicken quesadilla ile gelenin hic alakası bile yok gorsel baska gelen ise bambaska hic iyi degildi bildiginiz hamburger ekmegine koyulmus getirilmis.
...u
Dün
Ürünün fotoğraflarla hiçbir alakası yok çok ama çok zayıf ve menüde yazan şey gelmedi kola yok ayrıca porsiyonlar çokk küçük 2 porsiyon ile bir kişi kesinlikle doymaz
...ç
5 Gün Önce
görselle alakası olmayan bi yemek geldi sadece lavaş var ve içinde düzensiz rastgele dağıtılmış tavuk
...n
2 Hafta Önce
geç ve soğuk geldi
...k
1 Ay Önce
Yemekler asla fotoğraftakilere uzaktan yakından benzemiyor, gelen lavaş tamamen 2ye yarılmış içindeki her şey dökülmüş. Patates ve soğan halkası en az 2-3 günlük :)
...a
1 Ay Önce
algida dondurmayi siz yediniz sanirim
...z
1 Ay Önce
Verilen Siparişi Lütfen Doğru Düzgün Paketleme Yapın Ve Eksik Göndermeyin Ulaşamıyoruz Bildirmek İçin Üstüne Sıcak Bile Gelmedi
...n
1 Ay Önce
rezalet bayat ürünler
...u
1 Ay Önce
hic iyi degildi hamburger
...k
3 Hafta Önce
1 litre söylediğim 7up fruko 33cl olarak geldi menü porsiyonları oldukça küçük söylediğim soslar yanlış geldi paranızı çöpe atmak isterseniz buyurun alın.
...ı
6 Gün Önce
tavuklar kurumuş çok sertti görseldeki üründen alakasız sosu az çok baştan savma yapılmıştı. ilk ve son siparişim üzgünüm ama tavsiye etmiyorum
...u
1 Hafta Önce
chicken burgerden burger çıkmadı böyle bişey ilk kez görüyorum. bir daha asla alışveriş yapmam saygısızlık ozensizlik bu
...n
2 Hafta Önce
Gelen ürünün fotoğraftaki ile alakası yoktu. Dümdüz market lavaşına koyup göndermişsiniz. Paketi açınca şok oldum resmen. Buz gibiydi ayrıca.
