- Kebap & Türk Mutfağı
- Köfte
- Pide & Lahmacun
- Express Teslimat
Mevlana Pide
Mevlana Pide Değerlendirmeler
...r
4 Ay Önce
10 numara yer kıyması da bol güzel de pişiyor tavsiye ederim 😁
...n
4 Ay Önce
son zamanlarda yediğim en iyi pide. elinize sağlık. not ve hediyeniz için de ayrıca teşekkürler
...n
4 Ay Önce
çok hızlı geldi çok lezzetli sıcacık ve güzel ikramınız için teşekkürler
- Karışık Pide800 TL
...l
6 Ay Önce
ellerinize sağlık teşekkür ederim 😊
...u
6 Ay Önce
mükemmel lezzet
- Dana Pastırmalı Kaşarlı Pide1.100 TL
...u
6 Ay Önce
Hayatımda yediğim en güzel kuşbaşılı pide ☺️
- Kuşbaşılı Pide700 TL
...L
9 Ay Önce
Lezzet mükemmel
...m
9 Ay Önce
Çok lezizdi teşekkürler
...n
9 Ay Önce
mis gibi pide ellerinize sağlık usta
...İ
10 Ay Önce
Annem için sipariş vermistim beğendi. Küçük tatlı ikramınız içinde teşekkürler.
- Kıymalı Kaşarlı Pide650 TL
- Ayran (20 cl.)100 TL
...k
10 Ay Önce
MALZEMESİ BOL SICACIK VE HIZLI BİR ŞEKİLDE GELDİ. TATLI VE NOT İÇİN DE TEŞEKKÜRLER.
- Kıymalı Pide600 TL
...r
1 Yıl Önce
daha önce söylediğim restorant kapalı olduğu için denemek istedim malzemesi oldukça bol boldu oğlumun deyimi ile bi kilo kusbasi koymuşlar:)çok çok.begendim
...ı
11 Ay Önce
Harika elinize sağlık
- Mevlana Pide750 TL
...k
11 Ay Önce
Lezzetli,hızlı,sıcak ve temiz .Ellerinize sağlık 😅notunuz da gülumsetti.
...İ
5 Ay Önce
İstediğim gibi yumuşak ve lezzetliydi.. Malzemesi daha fazla olabilirdi. Soğuk havada daha iyi bir paket olabilirdi soğumaması için.
- Kıymalı Kaşarlı Pide650 TL
- Ayran (30 cl.)150 TL
...z
5 Ay Önce
Lahöacun içi dolu ancak çok kalındı, lahmacun mu kıymalı pidemi ayırt etmek de zorlandık. Mevlana pide fena değildi.
...u
6 Ay Önce
hamur geldi
...U
1 Ay Önce
Hamuru ve içi gerçekten kötüydü. Sanki ikinci kere ısıtılmış gibiydi. Akşam 19:30 sipariş vermenin cezası diye düşünüyorum.
...n
7 Ay Önce
Lezzet sıfır ne tad var ne tuz 🥺 1 yıldız bile haketmiyor…
...n
9 Ay Önce
Berbattı hiç beğenmedim ilk ve son kez sipariş vermiş oldum . Pideler kalındı ve soğuktu çok geç geldi lahmacun zehir gibi acı aynı şekilde kalındı
...c
10 Ay Önce
Tek kelimeyle berbattı. 1 gün önceden kalmış lahmacun benzeri birseyi ısıtıp göndermişler. bir daha asla sipariş vermem. kesinlikle tavsiye etmiyorum!
...U
10 Ay Önce
Sürekli sipariş verdiğim bir yer. İlk defa aşırı ekşi hamur ve kıymasıyla tanıştım. Direkt çöpe gitti. Sıcaklardan olabilir. Ama ona göre malzemenin korunması gerekmez mi . Yazık Çok yazık.
...N
10 Ay Önce
mevşanayla alakası yok, şuan açtım kuşbaşı kaşar desem değil, kuşbaşı desem değil.Hakkımı helal etmiyorum...
...u
11 Ay Önce
İçindeki ince not için teşekkür ederim. Fakat pide altında siyahlıklar mevcuttu ayrıca pide ekşiydi. Maalesef yiyemedim. Lütfen not koyup yıldız istemek yerine özen ve lezzete yatırım yapın

