- Restoran Teslimatlı
Arby's
Arby's Değerlendirmeler
...r
4 Ay Önce
Çok güzeldi ve sıcak geldi
- Biftek Philly Baget Menü465 TL
...l
4 Ay Önce
Gayet lezzetli.Tesekkurler.
- Ete Doyuran Teklif730 TL
- Chicken Tenders (9'lu)130 TL
...t
5 Ay Önce
Doyurucu değildi ama patates ve ikram güzeldi. Hızlı geldi
...ı
9 Ay Önce
Teşekkürler Arbys mükemmel
- Fırsat Menü400 TL
...k
9 Ay Önce
Füme et çok lezzetli teşekkürler
- Ete Doyuran Teklif730 TL
...n
9 Ay Önce
hem uygun, hem lezzetli, ikinci siparişim. kurye de çok efendi. böyle devam edin olur mu
...z
10 Ay Önce
Çok şiddetle tavsiye ediyorum harikaydı
...z
10 Ay Önce
Diğer sitelere göre çok daha iyi ve uygun daha lezzetli
...n
11 Ay Önce
Yemek assiri sıcak ve assiri güzel geldi her zaman burdan alicam kesin 💜🌼
- Fırsat Menü400 TL
...k
6 Ay Önce
Biraz hamburgerlerin içleri özensizdi başkaca sorun yok patatesin istediğim boyut geldiğindene emin değilim
- Ete Doyuran Teklif730 TL
...R
2 Ay Önce
Yani çok lezzetli değildi. Damak tadımıza hitap etmedi.
...n
4 Ay Önce
Dondurmalar farklı geldi malesef.
...B
1 Ay Önce
Kola zero geldi
...ı
5 Gün Önce
Özellikle algidalı aldım ürünü seçmeme rağmen eksik geldi.
...n
1 Hafta Önce
Çok özensiz ve kötüydü patates kızartmalarımız gönderilmemişti bile
...S
1 Ay Önce
yanlış sos
...k
1 Ay Önce
Çok hızlı ve sıcak geldi çok iyiydi fakat sipariş dikkatli hazırladıklarını düşünmüyorum ekstra etimi koyduklarından şüpheliyim çünkü turşu ve hardal da seçmeme rağmen turşu ve hardal da yoktu
...S
1 Ay Önce
sarımsaklı mayonez istedim normal mayonez gönderdiler
...n
1 Ay Önce
Her zman aldığımız yerdi bugün de misafirim için de sipariş ettim ama maalesef çok kötü geldi hem etin kokuyordu hem ekmek bayattı ve ekledikçe dökülüyordu o kadar mı kurumuştu hiç bi lezzet yoktu bi
...y
5 Ay Önce
Kurye çok kibardı ama yemek 1.5 saatte geldi
...y
8 Ay Önce
yanlış sipariş geldi
...k
9 Ay Önce
hamburger çok küçük tü
...y
2 Ay Önce
O kadar para veriyoruz buz gibi birbucuk saat sonra geldi patatesler bayatı arbysten beklemezdim bunu
...k
2 Ay Önce
O kadar rezaletti ki gerçekten özellikle nota biraz acele etmelerini söylememe rağmen yemek yaklaşık 50 dk 1 saat sonra geldi geldiğinde buz gibiydi tadı da hiç güzel değildi rezalett
...ş
2 Ay Önce
Herşeyiyle çok kötüydü
...n
9 Ay Önce
siparişimde tavuk burger eksik gelmişti ve buz gibiydi hiç begenmedim birdaha arbys tercih etmeyeceğim
...n
10 Ay Önce
Kola zero gelmedi, soslar gelmedi , patatesler ve tavuk bayattı, peçete koyma zahmetine bile girilmemişti. Hiç yakışmadı bu size
...n
11 Ay Önce
Çok geç geliyor
...z
11 Ay Önce
Soslar eksik geldi
...t
1 Yıl Önce
Tadı hiç güzel değildi



